Sabah alarmla gözlerimi zorlukla açtım neredeyse tüm gece uyumamıştım.Sahi neler yaşadım ben dün gece öyle?
Doruğun bu anlamsız tavırlarından iyice sıkılmıştım.O gelmeden ben giyinip inmeliydim ki aynı odada bulunmayalım.Kısa bir hazırlanmanın ardından indim aşağıya dilek umut ve doruk yine tartışıyorlardı.Beni fark eden kişi dilek olmuştu
"Günaydın idil gelsene niye bakıyorsun öyle?" dedi sevecen sesiyle ve koluma girdi.Doruk yüzüme bile bakmamış ufaklık bile dememişti."Herneyse ne bu adamı iki hafta boyunca indirip sonra kemalin icabına bakmam lazım işin uzamasını istemiyorum"dedi buz gibi sesiyle ve ayağa kalktı."Arabaya yürü idil"Arabaya bindiğimde nereye gittiğimizi merak etmiyor değildim tabi ama soramıyordum da bu saatte bar olmazdı."Doruk nereye gidiyoruz?"diye soru yönelttiğimde cevap bile vermedi.Noluyor allah aşkına?!"İn" diye emir verdiğinde yerimden kıpırdamadım.Pezevenk ruhsuz!Yapmaya çalıştığımı anlamış gibi gözlerini sıkıca yumdu ve "İdil in dedim beni oraya getirtme!" diye gürledi.Başka çarem kalmayınca arabadan indim ve yanına gittim.
Kocaman siyah camlı bi kapıdan içeri girdik şirket gibi yerdi burası
"Cenk beye geldiğimi söyle" diye yine emretti sekretere
Cenk kimdi?
"Buyrun doruk bey cenk bey sizi bekliyor"
Doruk bana döndü ve elimi sımsıkı kavrayıp içeri sürükledi.
"Ooo doruk birader sen buralara gelir miydin ya?" diye gülümseyip el sıkışan iki yetişkin vardı karşımda.Doruk tüm ciddiyetiyle hafif bir tebessüm etti ve koltuğa oturdu.
"Lafı uzatmayı sevmediğimi bilirsin cenk direk konuya giriyorum.Bu idil Amirin kızı"dedi" hadi ordan yeme beni doruk yaptın mı bunu cidden?"diye ağzını on karış açıp sordu adam.Bu meseleyi herkes biliyordu herhalde "İntikamımı alıcam dedim ve alıyorum cenk.İdilin 1hafta seninle kalması gerek ayak dolaşı oluyor başka işlerle ugraşırken evde bırakamıyorum umut ve dilekte malum kendilerinden bi haber değil buna bakıcaklar özgürü indirip kemali buraya sürekleyene kadar sende kalması lazim kardeşim"
Duyduklarım karşısında şok olmuştum beni başka bi herife mi emanet edicekti bu adam?
"Benn!!...Ben malmıyım ayağına dolanıyorum istediğinde sat sonra geri al bana bak doruk efendi ben tanımadığım bu adamla bi saniye bile kalmam anladın mı beni!!!" Diye cırladığımda doruğun yüzü seyriyordu cenk ise şaşırmışcasına kaşlarını kaldırmış dorugun tepkisini bekliyordu.
Doruk cenke dönüp"Bizi 2dakika bağışla cenk hemen döneriz"diyip beni ittire kaktıra arka odaya soktu.Şimdi boku yedin doğa!"İdil...Bana bak idil bak taşıyorum artık idil ulan hatun sanki beni yıllardır tanıyorsun delirtme lan beni yemin ederim burda kafana sıkar bi sikim olmamış gibi çıkar giderim kalıcaksın dediysem kalıcaksın barda bi zıkkım yediğin yok cenki etkileyip aşık ediceksin kendine sonra sürüm sürüm süründürüceksin hele bi itiraz et hatun!" Diye dişlerini birbirine bastırarak fısıldadı.Sadece kafamı sallayabildim ve odaya geri döndük.
"Anlaştık mı cenk alıyo musun bizim ufaklığı?" diye göz kırptı cenke
"Aldım gitti gözün arkada kalmasın birader"
Doruk ayaklanınca bende ayağa kalktım.
"Sen benimle gelmiyosun idil burda kal cenkle eve gidersin ben seni haftaya gelip alıcam" Dedi doruk.Gitmek istemiyordum yalvarır gibi baktım yüzüne bi an gözleri dudaklarıma kaydı otomatikman benimkilerde onunkilere sonra kendini toparlayıp odadan çıktı.
"Gel bakalım şöyle yavru kuş" diye seslenen cenke döndüm.Cevap bile vermeden koltuğa oturdum"Oraya değil buraya"diye dizini gösterince gözlerim fal taşı gibi açıldı.Doruk bu adamın huyunu bile bile beni buraya bırakmış olamazdı.
"O pislik düşüncelerini kendine sakla çünkü ancak rüyanda görürsün pislik herif!""Ooo kızımız atarlı hastasıyım asabiyetin" diyip piçce gülümsedi.Korkmaya başlamıştım.
3Saat sonra
"hadi bakalım yavru kuş gel evimize gidelim" diyen cenke iğrenircesine bakıp peşine düstüm aşağı inince arabasına bindik ve evin yolunu tuttuk gözleri göğüslerimdeydi hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Yeni Bir Başlangıç★
ChickLitRuhsuzluk onun çağrısı ona mahkum edildi seçim değildi.Şimdi o bir katil idilin katili...Karanlığın ruhu var mıdır bilinmez ama doruk o karanlığın bedeni...