Multimediada idil iyi okumalar ;) ♥
Hani uykunun seni yatakla birleştirdiği bir an vardır ya işte o anı yaşarken koskocaman ellerin beni sarsmasıyla uykum bölündü."kalk kalk kalk!"diye gürleyen doruktu bu."ne oluyor ya?"diye çıkıştım sinirle "polisler...buradalar hemen gidiyoruz."Polislermi?bi şekilde onlara ulaşmam lazımdı hem de hemen! beynim kaçış çığlıkları atarken bedenim bunu nasıl başarıcağımı soruyordu...ona verebileceğim tek cevap vardı.düşünmeden bağır gitsin!"hadi yürüsene koş koş!"
"gelmiyorum"diyiverdim.Eğer onu oyalarsam polis bizi bulurdu ve bende kurtulurdum."Ne demek gelmiyorum lan seni sikerim yürü"dedi ve bileğime o dev parmaklarını batırıp beni çekiştirmeye başladı."sesini kes yoksa gebertirim"dedi ve silahını çıkarıp kafama dayadı.Bütün kanım çekilmiş gibiydi silahın kafamda varlığını hissetmem ağlama isteği uyandırmıştı."Bırak beni!burdan çıkış yok yakalanacaksın lanet olası akılsızca hareket ettin ve beni bir otele getirdin beni tanımazlar mı sandın sen!yardım edin bana buradayım!imdaaaaaaaaaat!!!!!!!!!"Polisin sesini duymak ve rahatlamak istiyordum.
"silahını yere at"diyen polisin sesini duyunca kalbim hızla atmaya başladı keşke başka birşey dileseydim diye geçirdim içimden."beni öldürücek yardım edin"yalvarmak, isteyerek yaptığım bir davranış değildi ama beynim bana bunu emrediyordu."yolumdan çekilin!eğer birşey yaparsanız kız ölür!"dedi doruk silahı kafama daha çok bastırarak "sonun geldi son durak!"dedim.Polisin biri doruğa doğru atılınca doruk silahını polise çevirdi ve ateş etti.Koskoca polis gözümün önünde tuzla buz olmuştu.Yanındaki diğer polis silahını çıkarmışken doruk elimi tutup koşmaya başladı.Nereye koştuğunu bilmeden koşuyordu plansızca..."yukarda...yukarda asansör var yangın için zemin kata iner oraya gidelim"dedim.Nee yapıyordum ben ?katilime yardım etmiştim.Doruk gözlerimin içine bakakaldı.polisin sesini duyunca hızla merdivenleri tırmanmaya başladık.Çatı katına yaklaştığımızda doruk yangın alarmına vurup asansörü çalışır halde getirdi ve ikimizde nefes nefese içine atladık , zemin kata doğru inmeye başladık.
Asansör durunca hızla otelin etrafını dolaşıp arabanın olduğu yere geldik.Otelin kapısında polisler duruyordu ve peşimizden de gelenler vardı.Hızlı olmalıydık çok hızlı..."şimdi"dedi doruk fısıldayarak"çok sessiz olmalısın yoksa enselenmemiz an meselesi" hızla kafamı salladım."bana güven hiçbirşey olmayacak şimdi işaretimle birlikte koşmaya başla anlaştık mı idil?"dedi yüzünde çok şaşkın bir ifade vardı kaçmamı bekliyordu eminim ama ona yardım etmem onu büyük bi şoka uğratmıştı.Nedenini bilmiyorum ama bitsin istemedim bu kadar yeniyken bitmesini istememiştim belki bu fırsatı bir daha bulamayacaktım ama kaçmak istemiyordum mecaracı ruhum beni yine ele geçirmişti.Doruģun kafa hareketiyle hızla koşmaya başladık.Polis bizi fark ettiğinde arabaya çok az kalmıştı.Doruk ışık hızıyla beni arabanın öbür tarafına savurttu
Kapıyı açıp arabaya binmeye hazırlanırken bir ses durmamı sağladı."kızım!nereye?"babamın sesi kulaklarımı yakmıştı.Gözlerimi sıkıca kapattım ve ağır ağır babama döndüm.Doruk arabadan çıkmış bizi izliyordu birkaç küfür söylediğini duydum ama aldırmadım.
"Ne yapıyorsun kızım sen gel bu tarafa o herif seni öldürür"dedi babam.Babam polisti.Amir kemaldi o dimdik ayaktaydı."Gelmeyin!beni size vermeyecek ve can yakacak uğraşmaya deymez senin hiçbir zaman umrunda olmadım baba şimdi ölüceksem böyle ölürüm daha iyi"babamla geçmişimiz berbattı evinden uzak soğuk bir insandı o.Onun için tek değerli olan kardeşim ecemdi ben hiç olmamıştım onun gözünde."Saçmalama kızım seni hepimiz seviyoruz haydi gel buraya sana hiçbirşey yapamaz."diye beni ikna etmeye çalıştı.
Doruğa döndüğümde öylece beni izliyordu ne yapıcağımı merak ediyordu.Biraz durduktan sonra babama doğru yürümeye başladım.Doruk köpürmüştü emindim.Babamın gözlerinin içi gülüyordu ama bu çok sürmedi hızla geri dönerek arabaya atladım."çabuk ol hadi bassana gaza!"diye bağırdım telaş yapmıştım.Doruk olayın şokuyla gaza köklendi ve arkamda sadece tepinen babam ve toz dumana katılmış bir otel vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Yeni Bir Başlangıç★
Literatura KobiecaRuhsuzluk onun çağrısı ona mahkum edildi seçim değildi.Şimdi o bir katil idilin katili...Karanlığın ruhu var mıdır bilinmez ama doruk o karanlığın bedeni...