polis 2.bölüm

56 4 1
                                    

Odada bir oyana bir buyana dolanıyordum.Bundan sonrası ne olacaktı?kimin elindeydim?ailemin bu durumdan haberi varmıydı?beni aramaya koyulmuşlarmıydı?

Kahretsin!"Çıkarın beni burdan!çıkarın ben size birşey yapmadım yardım edin bana yalvarırım!"kapıyı yumruklamaya başladım."İmdatttt!!!!kimse yok mu !yardım edin bana nolur!"diye kendimi paralarcasına bağırıyordum.Kapı hızlıca açıldı ve kendimi yerde buldum.

"O çeneni niye kapalı tutmuyorsun aptal!"diye gürledi doruk.Sinirden gözü dönmüş gibiydi.Çenesi gerilmişti yanıma eğildi ve boğazımı sıkmaya başladı."Seni şuracıkta gebertirim seni bir güzel becerir kafanı koparıp herhangi bir yere atarım!"nefesim kesiliyordu dayanacak mecalim yoktu elini ittirmek istedim ama çok güçlüydü."Benim için karıncadan farkın yok seni ezerim ufaklık !anladın mı beni!" Gözleri büyümüştü.Kafamı hızla salladım.Zar zor "Çek ellerini"dedim son nefesimle heryer bulanıklaşıyordu."Doruk!doruk dur!yapma öldüreceksin onu dur!"diye ezra atıldı doruğun koluna ama bu doruğun boğazımı daha çok sıkmasına sebep oldu."Doruk dedim!dur ölümü bu kadar kolay olmasın dur!

Doruk elini çekince kafam hızla zemine çarptı.Etim koparılmışçasına ağlıyordum.Doruk üstüme atılınca ellerimle kendimi korumaya çalışarak çığlık attım.Ezra doruğun önüne geçti ve onu öperek durdurdu.Bu iğrençti.Fırsat ayagıma gelmişti.Kapı açıktı.o ikisi öpüşürken yavaşça ayağa kalktım ve hızla koşmaya başladım.Delicesine koşuyordum dışarı çıktığım da dağ başında olduğumuzu fark ettim."İmdat!!!!!!"

Etrafa bakınıyordum ama nereye kaçacağımı bilmiyordum.Doruğun ayak seslerini duyduğumda anlamsızca koşmaya başladım."Hemen şimdi durmassan yakaladığım da seni maf ederim!"diye bağırıyordu.Bana yakın olduğunun farkındaydım yine de koştum.Ta ki bir el belimi yakalayıncaya kadar...

"Seni küçük orospu ne yapmaya çalışıyorsun ha?!dağ başında nereye gidebileceğini sanıyorsun beyinsiz şey!"

"Ben masumum!masumum...masum bırakta gideyim"diyerek göğüsünü yumruklamaya başladım.Bana öylece baktı yüzünde hüzün vardı beni boynumdan tuttu ve göğüsüne bastırdı.Derin derin nefes alıyordu.Kalbi deli gibi çarparken sakinleştiğimi fark ettim.

"Üzgünüm idil"dedi ve ezra arkamdan gelip ağzıma koli bandı yapıştırdı ellerimi arkadan bağladılar.Çırpınıyordum çaresizce çırpınıyordum ama doruk beni kendine sabitlemişti ayaklarım da bağlanınca doruk beni kucağına alıp içeri taşıdı.Kocaman bir odaya girmiştik bu ilk kapatıldığım oda değildi farklıydı.

"Iıııı!!!"Sesim ı harfinden ibarettir tek cümle ı idi."Uyu idil seni kıyamet bekliyor"dedi ve odadan çıktı.

Yorgun düşen vücudum dün gece uyuya kalmıştı.Sabah güneşin ışığıyla uyandım.Ezra içeri girdi.

"Günaydın kalk haydi seni çözeceğim"dedi ve elimi ağzımı ve ayaklarımı açtı."iyi misin?"diye sordu ama cevap vermedim."Bak idil ben sana birşey yapmadım bu olaya razı değilim ama mahkumum da lütfen beni anla ve eğer karnın açsa aşağı in doruk döktürdü"göz kırpıp odadan çıktı.

Merdivenlerden inerken bedenim burdaydı ama ruhum yoktu.Üstümde paltalo-...ne?!bir dakika bu tişörtte neyin nesi?!bu bana ait değil bir erkek tişörtüydü.Merdivenlerden inerken dorukla karşılaştım."Açsan gel"dedi ve mutfağa girdi.Ben onlara aldırmadan oturma odasına yöneldim.Bir kaç dakika geçtikten sonra bir polis arabası sesiyle yerimden fırladım.Doruk koşarak odaya girdi."Sesini çıkarırsan beynini dağıtırım"dedi kolumdan sürüklemeye başladı.

"Nerden çıktı bunlar ezra?!"dedi doruk

"Bilmiyorum...ama kahretsin telefonu arabadaydı yerimizi tespit ettiler"dedi ve elini anlına koydu.

"Beceriksiz sürtük!bitti buraya kadar!"ezra anlamsızca doruğa bakarken doruk silahını çıkararak ezraya ateş etti ve ezra yere yığıldı."Ezra!sen naptın doruk!neden o beni öldürseydin neden o!"ezraya doğru hamle yapmışken doru kolumdan çekti ve dışarıya çıktık.Beni hızla BMWye itti çantamı yere atarak sürücü tarafına bindi ve gazı kökledi."Onu öldürdün!Neden yaptın bunu adi herif neden!"

"Sana da aynısı olsun istemiyorsan kapa çeneni ordan ve ezradan elbet kurtulacaktım ama bu erken oldu hepsi bu o sahneyi yaşayacaktın zaten!şimdi kes sesini ve otur!"diye emretti."Allahbelanıversin!"dedim"senin dilini keserim!"dedi hiddetle "denesene ha!denesene!"diye çıkıştım bu deli cesareti de neydi böyle?Dikiz aynasından bana baktı ve sen görürsün der gibiydi.

Gözlerimi açtığımda bir yatakta yatıyordum."Uyandın mı ufaklık?"sesin geldiği yöne bakınca yarı çıplak doruğu gördüm.Duş almış olmalıydı.Yatakta dikleşerek bacaklarımı kendime çektim.derin bir nefes aldım ve lafa girdim."Pekala...anlat bana kimsin?benden ne istiyorsun?olay ne?açıkla bana yoksa kafayı yiyeceğim anladın mı beni?"

"Tamam madem bu kadar öğrenmek istiyorsun babanın adiliklerini ortaya dökelim"yatağa oturdu ve sırtını yasladı yüzünü bana döndü."Ne öğrenmek istiyorsun?"dedi."Sen kimsin?benden ne istiyorsun?bana ne olu..."parmaklarını dudağıma bastırınca kızardım."Tek tek gel güzelim ilk olarak ben kimmiyim?ben doruk dinçer...dinçer holdingin sahibinin meşhur oğlu senden ne istiyorum kısmına gelirsek babana acı çektirmek piç baban varya benim kardeşimi öldürdü.Gözünü kırpmadan onu vurdu onu yerde kıvranırken yemin etmiştim babandan bunun intikamını alacağım diye vd bugün buradasın sana zarar verecek miyim?"biraz durdu ve düşünür gibi yaptı."Evet vereceğim"Adi pislik...

Gözlerim dolmuştu."Sakın!ağlama ağladığında senden nefret ediyorum"dedi.

"Zaten benden nefret ediyorsun"dedim ve bir kaç yaşın akmasına izin verdim.Başparmağıyla göz yaşlarımı sildi.

"Elini çek dokunma bana sakın"ondan nefret ediyordum duygularımız karşılıklıydı."Keyfin bilir"dedi ve yatağın içine girip yattı."Ne yapıyorsun sen?"diye sordum."Bilmem sence ne yapıyorum gözlerim kapalı yataktayım"dedi ukalaca "Onu anladık uyuyorsun da benim yatağımda ne iş?"dedim elimi oynatarak "1.si ben senin kankan değilim 2.si başka yer yok kör müsün otel odasındayız"dedi ve kafasını yastığa geri gömdü.

"Tamam ozaman sana iyi uykular ben beni kaçıran bir psikopatla aynı yatağı paylaşmam."dedim ve yataktan kalktım sandalyeye oturdum.Doruk gülmeye başladı ve"Ne yani orda mı uyuyacaksın?"dedi."Hayır oturacağım"dedim.

Yataktan kalktı ve önüme dineldi."Yok ya yürü yatağa"dedi ve kolumu tuttu."o.elini.hemen.çek.oteldeyiz unutma bağırmam seni maf eder."bu sözlerimle kolumu iyice sıktı canımı yakmıştı."Sakın beni bir daha o yarım aklını kullanarak tehdit etme senin o ufak kafan sana neler yapabileceğimi algılayamaz şimdi...yatağa yürü!"dedi ve beni yatak tarafına savurttu.Evet resmen savurttu piç"Bok herif"dedim kendi kendime "Bişey mi dedin?!"diye sordu.Cevap vermeden hırsla yatağa girdim."Tepinme uyuyacağım"dedi ve homurdanarak birkaç şey daha dedi."Uyu da bir daha uyanma emi"dedim kafamı yastığa koyup gözlerimi kapattım kabusum az da olsa son bulsun diye....

Evet 2.bölümle karşınızdayım :D hadi ama nerdesiniz canlanın kefşette aramaya başlayın okuyun voteleyin göreyim sizi aşklar hadi bakalım ♥♥♥kısa oldu kusura bakmayın.

★Yeni Bir Başlangıç★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin