Aslında katil insanları direk öldürmezdi. Vücudundan parçaları yavaş yavaş keserek insanı bitirirdi. Deniz şanslıydı çünkü daha yolun başındaydı ve kurtarılma şansı vardı. Aslinda pek yoktu çünkü ele geçirdiği her insanı öldürürdü. Neden insanlari kaçırıp eziyet ederek öldürür ? Çünkü canı bir şeye sıkkın olabilir ya da sinirleri bozuktur ve ya hiç bir nedeni yoktur. Canı sadece öyle istemiştir.
05/01/2014
PAZAR
09:00- Sizi pek üzmek istemezdim ama 2ay içinde tam beş kişi bu şekilde kayboldu. Sabah işinde , iş çıkışı ortalıkta olmayan koca. Ve biz beş kişiden de katilin kim olduğunu anlayamadık. Ya işini çok iyi biliyor ya da fazlasıyla zeki. Son ihtimali fazla zannetmiyorum ama neyse. Eşiniz en son ne zaman evdeydi?
- Cuma günü ofisinden gelince ve uyuyana kadar hep evdeydi. Sabah benden erken uyanır, kahvaltısını yapıp ofisine giderdi. Muhtemelen dün de öyle oldu. Çünkü öğle molası verdiğinde telefonla konuşmuştuk. Ama akşam beşte evde olması lazımdı. Bende alışkınım böyle şeylere çünkü sarjı biter ve genellikle her hafta iş yemeğine giderdi . Beni bekleme derdi ve bende uyurdum. Dünde öyle yaptım ve sabah yanımda yoktu sonra zaten sizi aradım.
- Konuşmanız normal günlük cümleler miydi? Yoksa anormal gelen bir kelime ve ya cümle dikkatinizi çekti mi?
- Aslında sadece kapatırken seni seviyorum demesi beni şaşırmıştı. İş arkadaşları arasında , bana hiç böyle şeyler demezdi.
- Peki , ofisin ve evin kamera kayıtlarına bakacağız. Bir gelişme olursa sizi haberdar ederiz.
Kapıyı sessizce ve ağlayarak kapattı. Daha çok erkendi ve iki çocuğu da uyanmamıştı. Durumu onlara nasıl anlatacaktı ve onların hayatına nasıl yansıyacaktı ? Aslında polislere demesi gereken bir şey vardı . Ama söylemedi.
"Neyse" dedi yanağından akan damlayi silerek odasına gidip yatağına yatmıştı. Çocukları onu uyandırana kadar uyumak istiyordu.10:00
"Anne, karnım acıktı"
Gözlerini yavaşça açtı. Yataktan kalkıp elini yüzünü yıkadı. Mutfağa geçti.
Yarım saat sonra
" Kahvaltı hazır, haydi masaya "
İki çocuğu da koşarak sandalyelere oturdu. "Anne babam nerde "
"-İiiş toplantısına yurtdışı na çıktı 1haftalik falan . O yüzden bir hafta görüşmeyeceksiniz. Benim bir işim var. Siz arkadaşlarınızla buluşun ben sizi alırım görüşürüz. "Katil bu işlerini kusursuzca yapar ve yaptigi işleri çaktırmadan yapardı.mesela size bir örnek vereyim; ilk başlarda denizin durduğu odayı dağ başında bir kulübe ve ya terkedilmiş bir ev olması gerekiyordu. Ama o kasabada ki yedek evinde yapıyordu tüm bu cinayetleri. Halk nasıl anlamıyordu ... Ustalaşmış mıydı? Sanmıyorum sadece çok zeki...
Polislerden biri: Sencede sabahki kadın çok sakin değil miydi? Diğerlerine böyle bir haber verdiğimizde bayılan veya kalp krizi geçiren olmuştu. Bu kadının ağlaması bile sahte gibi geliyordu.
- Aynen ya. Neyse geçenki kurbanlardan birinin parmağını bulmuşlar ikincinin sanırım . Şimdi aşağı katta inceleniyor gidelim mi?
-Tamam ,hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK
Mistério / SuspenseKitabı okurken Gizem , polisiye, psikopat bir katille uğraşacaksınız. Baş kahramanlar : -Deniz (kaçırılan aile babası) -Asya (Deniz'in eşi) - Banu (Asya'nın arkadaşı)