Nu asculta muzica, care te baga in depresie. Cunosc foarte multe persoane care fac asta si se vede pe fata lor ca sunt foarte tristi, cu toate ca nu am probleme asa mari incat sa fie atat de tristi. Ani la rand am ascultat muzica, care imi amplifica starea. Eram foarte suparat si nu prea aveam prieteni pentru ca eram mai mereu morocanos. Parintii mei sunt bisericosi. Pe mine si pe fratii mei ne-a invatat sa simtim ce simte cel care se afla in suferinta. Ne-a invatat sa fim oameni. Nu e nimic rau in asta, dar daca continuam sa asa, o sa fim tristi toata viata, si nu o sa traim niciodata. Trebuie sa avem grija prima data de noi apoi de aproapele nostru pentru ca daca nu avem grija de noi si ne inbolnavim, de aproapele nostru cine mai are grija ?! Vezi, totul are logica! Tristetea ni se vede pe fata, nimeni nu vrea sa stea cu o persoana negativista. Bine, doar negativistii, dar asa nu vei ajunge prea departe. Tu esti diferit/diferita ce ceilalti oameni!
Trebuie sa ascultam doar muzica care ne da o stare buna, muzica care ne influenteaza viata in mod pozitiv. Viata este frumoasa daca stim sa ne-o facem si nu lasam pe nimeni sa ne calce in picioare. "Esti bun, nu prost!" Multi oameni profita cand vede ca esti bun. Cand observi asta, detaseaza-te de ei!
Stiu ca simti o "alinare" cand asculti muzica trista, dar e pentru moment, dupa ce ai scos castile din urechi, o sa te simti si mai naspa dupa.
Iti doresc numai bine !
*Schimba-ti mintea sau te va schimba ea pe tine*
CITEȘTI
15 sfaturi pentru adolescenti
No FicciónSpune-mi cinci dintre cei mai buni prieteni ai tai si o sa-ti spun viitorul!!