Citeste si invata

2.3K 65 12
                                    



Citeste ceea ce iti place pana cand termini liceul, asa iti vei dezvolta vocabularul si gandirea. Dupa ce termini liceul, incepi facultatea sau ramai acasa si te angajezi. Atunci e timpul sa iti dezvolti talentele sa iti dezvolti ceea ce iti place ca sa poti avea un venit de care sa te simti satisfacut. Stii ce bine este sa muncesti facand ceea ce iti place ? De exemplu, mie imi place sa ma plimb cu masina. M-am angajat la o firma de colete. Am dat doar un exemplu, fiecare isi cauta jobul potrivit. cred ca am deviat putin de la subiect.

Mai stii ultima data cand tu ai stiu ceva care ceilalti de langa tine nu stiau ? Sunt sigur ca te-am simtit "like a boss".

Am o varsta acum, nu mi-a placut deloc sa citesc, uram asta. Pana cand am ajuns la un punct in care nu gaseam absolut nimic de facut, ma plictisem de toate. Am inceput sa citesc din ceea ce imi place cate putin, ca plictiseala inca era pe primul loc in viata mea. Dar usor, usor am mai domolit-o. 

Eram mult mai calm, am inceput sa stiu mai multe, am inceput sa fac treburile pe care le aveam  mult mai usor. Asa e, cititul ne face mai inteligenti si mai buni. Am maxim 7-8 luni de cand am inceput sa fac asta, sincer chiar mi-a schimbat viata. Banii au venit mai usor, relatiile cu ceilalti mai bune si tot asa. 

Cel mai usor e sa citesti despre ceea ce iti place, despre domeniul in care ai vrea sa lucrezi sau poate ai vrea sa ai propria ta afacere. Totul se rezuma la informatie. "Oamenii prosti, considera ca stiu totul, oamenii destepti sunt constienti ca au de invatat toata viata."

Invata - Invata de la oamenii mari, oamenii care au facut ceva cu viata lor, care au succes. 

Si tu trebuie sa ai succes in orice domeniu. Fie ca vorbesti in public, fie ca vrei mai multi bani, etc. Nu ai vrea sa ai succes atunci cand ai un plan si vrei sa fie exact cum vrei tu ? Sau cand te duci la o intalnire sa stii ce sa vorbesti si ce nu?! Eu de exemplu nu cred ca sunt o persoana urata, bine doar eu cred asta :))), am dedus asta ca am iesit cu multe fete frumoase, dar eu fiind prost nu stiam ce sa spun sa intretin o conversatie, sa o duc intr-acolo unde sa fie bine. Pur si simplu scoteam numai prostii pe gura. Pana cand am inceput sa retin cuvintele care faceau bine conversatiei si care nu. Si asa am invatat sa conversez cu fetele. Bine, este doar un exemplu. Trebuie sa invatam daca vrem sa aveam succes, daca vrem sa ne fie bine. 

Oamenii sunt atrasi de oamenii inteligenti de cei care spun cuvintele potrivite la momentul potrivit. 

 

Tu, da, tu esti un om grozav, dar zambeste mai mult, ti-ar sta mai bine !

Tu, da, tu esti un om grozav, dar zambeste mai mult, ti-ar sta mai bine !

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
15 sfaturi pentru adolescentiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum