Relatiile in ziua de astazi sunt tot mai diferite fata de cele pe care le-au avut ai nostri parinti. Acum suntem in secolul vitezei si totul se rezuma la viteza. Te potrivesti, e bine, nu mergi mai departe. Nu se mai pune mare accent pe ''dragoste''.
Nu accepta ca partenerul/partenera sa-ti spuna "Stii, asta sunt eu, nu ma pot schimba." Asta inseamna ca nu vrea ca relatia sa mearga. Intr-o relatie, ambii parteneri trebuie sa lase unul de la celalalt sa fie bine. Pe zi ce trece relatia trebuie sa devina mai bun, trebuie sa va luptati pentru asta, nu doar unu sa lupte si celalat sa nu miste un pai. Doar asa relatia va deveni stabila, nicidecum cand iti tii partenerul/partenera 'sub picior' si nu-i acorzi prea multa atentie.
Stii, dupa ceva timp poate sa intervina plictiseala pentru ca v-ati vazut prea des. Atunci e timpul sa nu va mai vedeti cateva zile bune. O sa vedeti ca dupa aceasta mini-pauza ce o sa va reveniti si o sa va iubiti si mai mult. Iubiti-va partenerul/a. Iubiti-va mult. Nu va raniti, nu va jigniti, nu va credeti superior celuilalt.
Invatati sa fiti buni intr-o relatie si daca nu primesti ceea ce oferi, nu te schimba tu, schimba-ti partenerul/a.
Sa fiu mai inteles la chestia cu ''schimbarea''. Sa se schimbe, asta inseamna sa fie cat mai bun/a in ceea ce este bine. Nu-i poti cere sa fumeze cu tine doar pentru ca tu fumezi si trebuie sa nu existe cearta din cauza asta. Stii bine ca asta nu e bine. Incearca sa te schimbi tu in bine, nu-i cere persoanei in cauza sa se schimbe..in rau.(a fost un exemplu, nu am nimic cu cei care fumeaza)
Relatiile bune se contruiesc de la zero cu incredere si iubire. Si invata de la oameni cum se intretin si se imbunatatesc relatiile, nu din filme. Nu sunt asa educative cum credem noi...
Relatiile adanci, niciodata nu se vor destrama, pentru ca sunt puternice si vor rezista la multe furtuni. Sunt de parere ca o relatie de asta trebuie sa-si inceapa ''contructia'' cand ambii sunt destul de maturi, cand lasa copilariile in spate.
Iubiti-va pana cand nimic si nimeni nu va poate desparti!
Luptati pentru ceea ce iubiti, daca merita, bineinteles.
Multa pace sufleteasca si iubire, va doresc
CITEȘTI
15 sfaturi pentru adolescenti
Não FicçãoSpune-mi cinci dintre cei mai buni prieteni ai tai si o sa-ti spun viitorul!!