Ma numesc July.Am 17 ani,parul blond,ochii verzi si o viata nu tocmai frumosa.Parintii mei ma bat in fiecare zi de cand eram mica,fara niciun motiv.Stau in camera mea si ascult muzica.Ma uit la ceas si vad ca este ora 9:56.Imi pun cartile in geanta si imi pun pe mine un maieu cu un craniu pe el,un hanorac,niste blugi albastri si niste tenesi albi.Ies din camera si ma indrept usor spre usa.Cand sa deschid usa aud vocea mamei.
Mama:Sa vi acasa imediat dupa ce termini orele,ai inteles?!
Eu:Da.spun trantind usa.
Ma indrept linistita spre liceu,fiind aproape de mine.Ajung in fata usii de la intrare.In fata mea apare Erika,singura mea prietena care m-a ajutat sa trec prin toti acesti ani.
Erika:Mergem undeva diseara?
Eu:Nu pot.Mama a zis sa merg direct acasa dupa ore.
Erika:Pot sa vorbesc eu cu ea daca vrei...
Eu:Nu,e in regula.spun putin trista.
Eu si Erika ne indreptam spre sala de clasa.Ma asez in ultima banca(,)ca de obicei.Imi pun castile in urechie si dau drumul la muzica.Imi pun gluga pe cap fara sa imi pese de ceva.Profesoara a intrat in clasa.Vine direct spre mine.
Prof:Ce crezi ca faci,domnisoara?!spune profesoara iritata.
Eu:Eu...ascultam muzica.
Prof:Ti le voi confisca!spune si imi ia castile din urechi.
Ce plictisitor va fi.Timpul parca a stat in loc.In sfarsit orele s-au terminat iar ma duc spre casa linistita.Simt cum un fior ma a trecut prin mine.Il ignor crezand ca e doar vantul.Un cutit imi este pus la gat.Lama lui ascutita se apasa din ce in ce mai tare pe gatul meu,provocand o mica rana.
Eu:Cine esti?
???:Jeff the killer.
Eu:Aha...siiii,nu ai de gand sa ma omori?!
Jeff:Vrei sa mori?
Eu:Pai,am o viata destul de mizerabila.Asa ca da.
Jeff:Nu va fi la fel de distractiv daca vrei asta...
Jeff:Nu a fost ultima oara cand ma mai vezi.imi sopteste la urechie dupa care dispare in negura noptii.Imi continui drumul spre casa,gandinduma la scena de mai devrema."Oare chiar vreau sa mor?"
Ajung in fata usii de la casa pe care o deschid cat de silentios pot.Nici nu am intrat bine ca ma trezesc cu o palma de la mama.
Mama:De ce ai intarziat?
Eu:Ammm...eu...am pierdut notiunea timpului.
Stiu ca este o scuza aiurea dar nu ii putem zice ca cel mai cautat criminal voia sa ma omoare.Tata vine si el din bucatarie si incepe sa dea in mine fara pic de mila,impreuna cu mama.Cand vad ca ma cazut la pamant ma lasa acolo iar ei pleaca.Imi iau ma ridic de jos si ma duc si ma duc in camera mea.Ma incui acolo si incep sa vorbesc prin mesaje cu Erika.
Eu:"Parintii mei iar m-au batut..."
Erika:"Daca vrei poti veni sa stai la mine".
Eu:"Nu,nu vreau sa te deranjez..."
Erika:Mamei cred i-ar conveni."
Eu:"Nu te rog nu insista.Vorbim maine la scola."
Erika:"Ok.Noapte buna"
Eu:"Noapte buna"
Ma asej in pat si incerc sa adorm.Am adormit fiindca eram foarte obosita.
Va urma...