Capitolul III

165 6 3
                                    

Jeff:Aentie toata lumea!Veniti jos imediat!
In cateva secune sufrageria era plina.Jeff imi face cunostinta cu toti.
Jeff:Ei sunt:Ticci Toby,E.Jack,L.Jack,Masky,Hoodi,Sally,Ben iar ea este Jane.Ea este July.spune aratand spre mine.
Toti:Hey July!
Eu:Hey.
In fata noastra apare un lungan de vreo 3 metri.Ma dau cativa pasi in spate.
Jeff:El este Slend.Este proprietarul casei.
Eu:B-buna.spun umpic speriata.
Slend:Nu trebuie sa te temi de mine.Jeff,arata-i te rog camera ei.
Jeff:Haide July.spune si imi ia bagajele.
Ajungemin fata unei usi de lemn.Jeff o deschide si am ramas surprinsa cand am vazut camera.Avea peretii de culoare trandafirie,mobila era alb cu violet iar patul era unul mare cu multe perne.Pe scurt,era o camera draguta si spatioasa.Ma trantesc in pat cu mainile intinse ca un copil.Jeff vine langa mine si se uita cu o privire grijulie la mine.Linistea s-a asternut intre noi dar eu am rupt-o.
Eu:Jeff,poti te rog sa ma lasi sa ma schimb?!
Jeff:Sigur.spune si iese din camera.
Imi scot doar hainele cu care m-a imbrac.Despachetez mai tarziu.Imi scot doar un tricou alb,simplu si niste pantaloni scurti.Ma imbrac iar dupa imi prind parul intr-o coada de cal.Ies din camera iar Jeff imi apare in drum.
Jeff:Tocmai voiam sa vin la tine sa iti spun ca daca ai nevoie de ceva camera mea este chiar alaturi...spune ranzind.
Eu:Mersi Jeff.Tocmai voiam sa ma duc la ceilalti.Vii si tu?
Jeff:Da,haide.
Eu si Jeff coboram in sufragerie unde toti se uitau la noi.
Hoodi:Ce faceti porumbeilor?!
Eu:Daca mai zici o data asta,te omor.
*Jeff*
Chiar o plac pe July,dar nu stiu daca si ea simte la fel.Cuvintele ei...nu stiu daca si ea simte la fel.

Jane se indreapta spre Jeff si il ia in brate.Nu imi vine sa cred.De fapt,poate sa imbratiseze pe oricine.Pana la urma sunt iubit si iubita.Dar simt ceva in stomac...simt ca...il plac pe Jeff?Nu,el are alta iubita.Ma duc la bucatarie.Nu vreau sa ii mai vad asa.Ma asez la masa si ma afund in gandurile mele.
*Jeff*
Jane m-a luat in brate chiar in fata lui July.Acum cred ca e suparata.Plec de langa Jane si ma duc in bucatarie la July.Sta la masa si cred ca se gandeste la ceva.Ma indrept spre ea si ii pun mana pe umar.Tresare imediat.
Eu:Uite,ce ai vazut...
July:Nu vreau sa aud nimic!
*July*
Jeff s-a imbratisat cu Jane in fata mea,dar nu ii pot impiedica.Sunt intr-o relatie dar...gata,nu te mai gandi la asta.Nu vreau sa mai ascult bazaconiile lui Jeff.M-a duc imediat in camera mea.Ma pun in pat si imi bag capul in perna,cateva lacrimi incepand sa se scurga pe fata mea.
Va urma...
Hey dragilor,sper ca v-a placut acest capitol.Daca v-a placut dati un vot sau un comentariu.Va multumesc din nou pentru follow.Va iubesc.Bye

Jeff The Killer Iubire ImposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum