Fierbeam de nervi cand am vazut cu cine a picat Jeff.
*Jeff*
Deschid ochii si vad ca am ales medealionul lui Jane.Se poate vedea pe fata ei zambetul ei victorios.Ii voi sterge eu zambetul acela de pe fata.Ma uit la July care era vizibil afectata.
Ben:In dulap cu voi!spune Ben si ne impinge pe mine si pe Jane in dulap.
Vor fi cele mai lungi 7 minute din viata mea...
Eu si Jane intram in dulap.Cat timp a trecut?Fara sa imi dau seama Jane m-a saruta iar eu ii raspundeam.Usa dulapului se deschide.Eu si Jane inca ne sarutam.Incerc sa rup sarutul dar Jane nu ma lasa.
*July*
Deschid usa dulapului si am o surpriza neplacuta.Jane si Jeff...nu pot sa cred...spunea ca ma iubeste.Stai calma July...Stai calma...Jeff spune ca ma iubeste.Cu siguranta Jane l-a sarutat.Sa vezi ce o sa ii fac.I-am zis sa nu se mai apropie de iubitul meu.Am avertizat-o.Jeff reuseste sa rupa sarutul si se uita la mine cu o fata trista.
Jeff:July...eu...
Eu:Stai calm Jeff,stiu ca ea te-a sarutat.
O trag langa mine si vreau sa o iau la bataie dar baietii ne opresc.
Masky:Usor fetelor...
Eu:Sa vezi ce o sa iti fac!spun incercand sa ma smulg din mainile lui Jeff dar ma tine prea bine.
Jane:Ce o sa imi faci,ha?spune soptindu-mi la urechie.
Intre timp apare si Slend.
Slend:Ce naiba faceti aici copki retardati!
Ben:Fetela voiau sa se ia la bataie!
Jane:Eu nu am vrut sa ma bat.Ea a venit la mine si voia sa imi dea un pumn...spune Jane cu o fata de catelus sa nu para vinovata.
Eu:Mincinoaso!Esti o tarfa!spun in timp ce Jeff imi da drumul la maini.
Slend:Bine,gata!Amandoua sunteti pedepsite!Nu veti vana 2 zile.
Eu si Jane:Dar ea e de vina!spunem amandoua la unison aratand cu degetul una la cealalta.
Eu:Ma duc in camera.spun indreptandu-ma spre scari.
Jeff:Stai,vin si eu.
Eu si Jeff urcam scarile si ajungem in fata camerei mele.Jeff imi deschide usa iar eu ma trentesc in pat fara sa imi pese daca se rupe.
Eu:Jeff?!Spune-mi adevarul.Jane te-a sarutat pe tine sau tu pe ea?!
Jeff:Stii bine ca ea m-a sarutat.
Eu:Stiu,doar ca am vazut cum va sarutati..
Jeff:Incercam sa rup sarutul dar Jane parca ma saruta din ce in ce mai salbatic.
Eu:Aha...nu mai vreau sa aud nimic.Sunt obosita vreau sa dorm...
Jeff:Somn usor,micuto.spune si ma saruta pe frunte.
Eu:Somn usor,mutilatul meu.spun si ii dau un sarut pe buze,el raspunzandu-mi.Dupa ce Jeff pleaca ma duc sa fac un dus scurt dupa care m-a schimb in pijamalele mele pufoase si ma bag in pat.Nu pot dormi din cauza a ce s-a intamplat atazi.Adica...stiu ca Jane l-a sarutat pe Jeff dar...of,sunt prea obosita sa mai procesez.Ma intorc pe o parte si pe alta dar pana la urma ma gandesc sa ma duc in camera lui Jeff.Deschid usa usor sa nu il trezesc pe Jeff,care dormea ca un copil.Ma pun langa el si ma ghemuiesc la el in brate.E asa bine aici.In sfarsit am reusit sa dorm.
Va urma...
Hey dragilor,sper ca v-a placut acest capitol.Dati follow,vot sau lasati comentarii.Bye