Capitolul IV

117 4 1
                                    

Ma pun cu fata in perna si incep sa plang.Lacrimile se scurgeau pe obrajii mei fierbinti.Eu chiar simt ceva pentru Jeff,dar se pare ca are iubita.
Jeff:July,doar...lasa-ma sa iti explic.
Eu:Vrei sa spui ca nu am vazut bine?Asta vrei sa spui?V-am vazut Jeff,v-a imbratisati!
Jeff:Ea a sarit in bratele mele...
Eu:Si tu i-ai raspuns la...nu apuc sa termin propozitia ca Jeff intra la mine incamera si ma saruta apasat pe buze.
Jeff:Te iubesc July.
Eu:Jeff...eu...spun dar Jeff ma intrerupe din nou.
Jeff:Spune ca si tu m-a iubesti.M-am indragostit de tine din prima clipa in care te-am vazut.
Eu:Eu...si eu te iubesc Jeff,doar ca tu esti...cu Jane.spun inghitind in sec.
Jeff:Jane nu mai inseamna nimic pentru mine.Tu esti singura care contezi.
La auzul acestor cuvinte am inceput sa rosesc.
Jeff:Mergem jos?Mi-e foame.
Eu:Si mie.
Ne luam de mana si mergem jos.Jane a ramas cu gura cascata cand ne-a vazut pe mine si pe Jeff tinandu-ne de mana.
Jane:Jeffrey,de ce te ti de mana cu...ea?!spune aratand spre mine.
Eu:Ea?!intreb nervoasa indreptandu-ma spre ea.
Jeff:Nu ma lua pe mine cu Jeffrey.Tu si cu mine nu mai suntem nimic.Nici prieteni nici nimic.Clar?!
Ajung in fata lui Jane si imi bag mainile in parul ei.
Eu:Stai departe de iubitul meu,altfel te omor,ai inteles?!spun soptind-ui la urechie,scotandu-mi mana din parul ei.
Jane:Vom vedea care pe care,spune Jane iar dupa se duce in bucatarie.
In sufragerie apare L.Jack.
L.Jack:Sa inteleg ca voi doi sunteti impreuna?
Eu si Jeff:Da.
Eu:Stai putin...ai tras cu urechia nu?!
L.Jack:Poate...spune uitandu-se prin jur.
Jeff:Pentru binele tau nu mai trage cu urechia,ai inteles?spune Jeff deranjat.
Eu:Unde sunt ceilati?
L.Jack:Au plecat la vanatoare.Trebuie sa apara.
Nici nu trecu mult ca toti ceilalti au tabarat pe usa,gramada.
Jeff:Hai sa mancam.Mi-e foameeeee!se plange Jeff ca un copil.
Mergem in bucatarie unde Slend pregatea mancarea.Slend ne pune mancarea in farfurii iar noi incepem sa mancam.Jane se uita cu dispret la mine fiindca stateam langa Jeff,care acum e iubitul meu.Exact,e proprietatea mea.Dupa ce mancam,lui Sally ii veni o idee.
Sally:Ce ziceti sa jucam "7 minute in paradis"?
Eu:Ce joc e acela?
Jeff:Este un joc in care pui un obiect valoros pentru tine.Dupa trebuie sa extragi un obiect din gramada cu ochii inchisi si al cui obiect il nimeresti te duci cu el in dulap 7 minute.
Eu:Aha...hai sa jucam.
Jeff pune cutitul lui preferat,Sally ursuletul,Ticci Toby topoarele,Jane pune un medalion,L.Jack o jucarie,Masky a pus masca lui,E.Jack o lumanare parfumata,Ben consola de jocuri,Hoodi o bratara...de unde o are si pe aia?In fine.Eu pun telefonul.
Jeff:Eu incep!spune si apuca un obiect din gramada.Fierbeam de nervi cand am vazut ce a ales.
Va urma...
Hey dragilor.Scuze ca nu am mai postat dar cand am ajuns la tara netul nu mai mergea.Va promit ca luna aceasta ma voi revansa cu niste capitole mai lungi,postate odata la 3 zile.Bye.

Jeff The Killer Iubire ImposibilaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum