M-am asejat in pat langa Jeff si am reusit sa dorm.Ma simteam asa bine.
*Dimineata*
Ma trezesc in bratele lui Jeff care inca dormea.Dupa cum il stiu cu siguranta va lenevi pana la pranz.Sa il trezesc?!Hhmmmm....da,cred ca am sa il trezesc.Imi apropi buzele de ale lui si il sarut apasat pe buze.Acesta deschide ochii si ne unim buzele intr-un sarut pasional.
Jeff:Ai dormit aici?
Eu:Da,am dormit aici.E vreo problema?!spun ridicand din spranceana cu un zambet pe buze.
Jeff:Nu,chiar iti simteam lipsa.Ammm...ai vrea sa...te muti in camera mea?!intreaba cu o voce timida.
Eu:Hhmmmm...paiii....nu stiu,am sa ma gandesc.spun zambind.
Jeff:Oofff...spune cu o fata de catelus.
Eu:Da.Ma voi muta cu tine in camera!spun fericita.
Jeff ma ia in brate si ma saruta apasat pe buze,eu raspunzand-ui.Ma trage mai aproape de el si incepe sa ma sarute pe gat.Imi da bluza jos si o arunca prin camera.Vrea sa imi desfaca sutienul dar nu il las.Simt ca nu e inca momentul.Jeff se uita la mine cu o fata trista.
Jeff:De ce te-ai oprit?!
Eu:Pai...amm...nu cred ca sunt pregatita....spun uitandu-ma in ochii lui atat de negri in care ma pierd pentru putin dar apoi imi revin.
Jeff:Bine...te inteleg.Nu esti pregatita.Nu e nimic.Haide sa mancam ceva.
Eu:Okey,doar putin sa ma schimb!spun intrand in baie.Imi fac un dus rapid iar dupa ma imbrac cu o fusta neagra de piele,un tricol rosu ca sangele,ghetele mele de un negru intens.Parul mi-l ondulez si mil fac cret.Iau un spray de colorat parul si imi fac suvite turcoaz.Putin fond de ten,niste rimel iar buzele mi le fac negre.Ies din baie iar Jeff se uita la mine cu gura cascata.
Jeff:.....
Eu:Inchide gura ca intra musca!spun si un chicot imi scapa.
Jeff:Arati atat de...wow...spune uimit.
Eu:Multumesc.Mergem?spun si il iau de mana.
Jeff:Haide.Cu siguranta ceilalti sunt dejea la masa.
Eu si Jeff coboram tinandu-ne de mana.Jane se uita la noi cu invidie.Nu imi prea pasa de ea.Trec pe langa ea nepasatoare,tragand-ul pe Jeff dupa mine.Toti se uitau la noi.Ben a venit repede si a consolat-o pe Jane.
Jeff:Ooh...a venit iubitelul tau?!intreaba cu un zambet malefic pe fata si bosumflat.
Ben:Las-o in pace!
Jeff:Gura pitic de gradina!
Ben:Pe cine faci tu pitic de gradina?!intreaba furios.
Eu:Gata,ajunge!Ma enervati!
Jane:Zana cea buna sa suparat?!
Eu:Arrghhg...cum mi-ai zis?Esti o nesuferita!Nu am crezut ca exista oameni asa nesuferiti ca tine,dar se pare ca m-am inselat.
Cand sa ii dau un pumn in moaca aia,Jeff ma prinde de talie si incearca sa malinisteasca.Jane statea si se uita la mine cum incerc sa ma smulg din bratele lui Jeff.
Eu:Bine,gata!Nu o sa ii fac nimic!Deocamdata....spun printre dinti si trec pe langa Jane sa ma asej la masa.Normal ca Jeff se aseaza langa mine.
Slend:Mancarea e gata.
Eu:Mmm...ce avem azi?
Slend:Inimi cu sos de sange...
Eu:I-inimi?!
Slend:Esti o criminala acum!
Eu:Oof...bine.
Cu astea spuse incep sa iau cateva imbucaturi.Este chiar delicioasa.Am terminat prima.Toti se uitau la mine cu gura cascata.
Eu:Ce?intreb dand din umeri.
Hioodi:Nimic doar ca nu am crezut ca vei manca.
Eu:Trebuie si eu sa mananc,nu?
Jeff ma saruta pe frunte iar Jane se uita la noi cu o fata rece.Doamne,nu a inteles inca?!Jeff e iubitul meu acum.Nu e vina mea ca lui nu ii mai place de Jane.Dupa ce toti mananca se pun pe canapea si aprind televizorul.Eu si Jeff ramanen in bucatarie si...
Va urma...
Da,da.Stiu ca am zis ca voi posta cate un capitol la fiecare 3 zile dar nu am prea avut timp si am fost plecata si la munte.Ma voi revansa fata de voi.Bye dragilor!