Yorumlarınızı bekliyorum *-*
***
Kyungsoo gelen mesajı defalarca okudu bunlar ona nereden tanıdık geliyordu böyle?
Büyük gözler? Kyungsoo'da vardı.
Parlak gözler? Jongin'e ve karamelli dondurmaya bakarken hep gözleri parlardı.
Konuşurken ve gülerken dudakları kalp şeklini alıyordu. Acaba ÇıkışYapsamSilinirMi? aşığının sevdiği kişinin dudakları ne şekli alıyordu?
Kyungsoo maalesef ki çevresinde ki herkesten kısaydı.
Yanisi ÇıkışYapsamSilinirMi? kişisinin aşık olduğu kişi ona oldukça benziyordu. Hareketleri, vücutları...
Aklına gelen şeyle kafasını hızlıca kaldırdı. Jongin telefonu koltuğun kenarına koymuş , geri yaslanıp ellerini bağlamış uyuyakalmıştı. Kyungsoo hızlıca ÇıkışYapsamSilinirMi kişisine cevap verdi.
Diyowl
Ah bayım, çok güzel seviyorsunuz! Şimdi gitmem lazım instagram da teknik bir arıza meydana geldi. Kusura bakmayın.
Hemen telefonu yanda ki masaya koydu ve yataktan ayaklarını sarkıtıp terliklerini giydi.
Jongin'e yaklaştı ve titreşen kirpiklere ardından dolgun dudaklara baktı. Bir insan nasıl bu kadar kusursuz olabilirdi?
(gözlerini açmamış gibi düşünün)
Kafasını iki yana salladı ve söylendi.
''Şimdi bunları düşünmenin sırası değil Soo.'' Gözleri merakla telefona kaydı, onun gülerek bir şeyler yazmasını sağlayan şey neydi?
Jongin telefonu oldukça uzağa koymuştu hafifçe uzandı ve elleri titreyerek öğretmeninin telefonunu aldı.
Kilit tuşuna bastığında bomboş arka plan ile karşılaştı ve şifre yoktu. Son uygulamalara baktığında instagram uygulamasını gördü. Parmağımı merakla oraya götürdü ve icona bastı. Heyecandan, eğildiği yerden bile doğrulmamıştı.
Elindeki telefonla doğrulacakken ayağının kaymasıyla aniden kucağına düştüğü bedenle elinde ki telefon yere yuvarlandı.
Jongin kucağında hissettiği ağırlıkla gözlerini araladı ve Kyungsoo'yu kucağında utanmış bir halde görmesiyle gözlerini pörtletti.
Kyungsoo aceleyle ayağa kalkmaya çalıştı , bir yandan da durumu izah etmeye çalışıyordu.
''Ş-şey ...k-kabus g-gördün s-andım, sayıklıyordun b-bakınıyordum ö-öylesine!!'' Jongin onun çrpınışlarına kıkırdadı ve kollarını onun beline sarıp kafasını düz göbeğe yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yapsam Silinir Mi? (KaiSoo)
FanfictionHer şey Jongin'in Soo'yu , instagram yardım merkezi görevlisi sanmasıyla başladı. Hayran Kurgu #1