KİSKANÇLIK :)

0 0 0
                                    

O bana *"SEVGİLİM"* diyince mutlulukdan ucucakdim.O beni öpmek istiyordu tam opucekdi ki mesaj sesi geldi muratin telefonundan geliyordu acib bakdiğinda merak etdim kimden geldi sorduğumda :( hic boş ver diye kisik sesle söyledi.
Gercekden merak ediyordum.
"Eve gelirmisin" diye soyledim "olur" diye cevap verdi.
Evin kapısını açdım içeri girdi biraz sohbet etdikden sonra film seyretdik :) ve ben uykuya dalmisim filme baka-baka .
Ordaca uyuduk kaldik.
Sabah kalkdığımda murati göremedim merak edib aradim telefonlarimi acmiyordu.
O gun okula gitmek icin hazirlandim okula gidince onu goremiyordum dersede gelmemisdi.
O gun ondan bi haber alamamisdim
Okuldan sonra kankam halimin kotu oldugunu gordu ve benimle geldi."ya arkadasim kotu olma uzulme yarinda doğum günün mutlu ol" diye arkadasim kisik bir sesle soyledi bende tabi yuzume sahte bi gulucuk kondurdum
Sonra eve geldik aksama ladar odadan cikmadim telegonlari acmiyodum.
Akşam birde bir mesaj geldi bilinmeyen numaradan mesaji acdim bir foto gonderilmisdi onun yuklenmesini beklerken ayni numaradan bir mesaj daha geldi mesajda "bax buda heqiqetler" diye yaziyordu bana bi adres yollamisdi ve buraya gitmem gerekdigini soylediler fotoqraf acilmisdi ve ne goreyim murat ve yaninda bir kizla yemekde.
Çok kotu olmusdum hemen eynime bisey geyib evden cikdim verilen adrese gitdiyimde murati gordum resimdeki kizla oturuyodu cok mutlu gibi gorunuyordu.
Ne yapacagimi bilmiyordum.
Hemen ordan ayrildim ve eve geldim o gece hic uyuyamiyordum aglamakdan ne hale gelmisdim.
Boyle ce sabah acildi biraz dişarida hava aldikdan snra iceriye kecdim ve evi hazirladim bu gun benim doğum gunumuydu ve ev hazirdi yemekler ickiler hersey yerli yeri deydi ve ilk misafirim kapiyi doydu.
Gelen en yakin arkadasimiydi "CANİM ARKADASİM İYKİ DOGDUN İYKİ VARSİN" DİTE YUKSEK BİR SESLE SOYLEDİ BANA .
Dunku olaylardan sonra kendimi biraz toplamisdim herkes gelmeye basladi .
Herkes toplan mosdi burada ve cok mutluydum.
Birden kapi caldi basqasini beklemiyordum herkes burdaydi.
Kapiya dogru yaklasdim ve acdim ve karsimda murat ve dunku kizi gorunce hayal kirikligina ugradim bana bakib guluyorlardi.
Hemen kendimi merdivenlerden yukariya dogru firlatdim ve odaya girdim cikmadim odadan.
Kankam o sirada onlari gorunce soyle soyledi murata "YA SEN NE YUZSUZ ŞEYSİN NEDEN GELDİN YENİ SEVGİLİNİ ESKİ SEVGİLİNLE TANİSDİRMAYAMİ .!!." murat ona hizlica bir cevap verdi herkes ona bakiyordu bende odadan cikdim ve onlarin yanina gitdim aglamakdan gozlerim şismisdi "YA SEN NE SOYLUYON NE YENİ SEVGİLİ O BENİM ABLAM.!" diyince şokdaydim "PEKİ YA OYLEYSE DUN O KADAR ARADİM MESAJ ATDİM NEDEN ACMADİN TELEFONU" yuzume bakib guldu hemen ve elini kanepenin altina dogru uzatdi "DUN TELEFONUMU SESİZE ALMİSDİM FİLM İZLERKEN SONRA TELEFONU BURDA BİRAKİB GİTMİSİM HATDA SANA MEKTUB BİLE YAZDİM KOYDUM BUZ DOLABİNİN UZERİNE" cok şaşirmisdim o an ne diyeceyimi bilemiyordum cok utandim dediklerime gore ve odaya cikdim kapiyi kapatmadim murat arkamca geldi yanima oturdu ve şoyle soyledi " BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM HİC BİZ ZAMAN SENİ ALDATMAM Bİ TANEM AĞLAMA LUTFEN" diyince yuzumde gersek bi gulucuk oldu ve bana sim siki sarildi o gun cok mutlu oldum hic biz zaman unutmayacagim bir dogum gunu yasadim.

YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM. :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YİLLAR ÖNCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin