4

30 3 0
                                    

İnsan nasıl ugrar ki hayal kırıklığına. sevildiğini sanıp aslında hic sevilmedigi zaman mi ? ozaman da herşey için cok gec kalmiyor muyuz ? ya pişman olmak isterse,peki ozaman nasıl cıkıcak işin içinden. Biliyorum cıkmaz sokaklara benzetilecez artık. cünkü cıkacak ne başka bir yol nede başka bir umut var son umuttu belkidike bu bize verilen. bilemiyecegim son şansta olabilir.o kadar cok umudun içinde hayal kırıkliği nasıl oluyor anlamiyorum acaba cok mu umut ediyoruz cok mu şey istiyoruz farkında olmadan. haddimizi mi aşıyoruz. kendimizin bile yapamadığı şeyleri hayattan mi istiyoruz ? En cok ta neye üzülüyorum biliyormusun eskiden sesimi duymadan uyuyamayan sen, simdi bir mesaj yazmaya bile üşeniyorsun. Ben seni sevmekten değil, seviyorum demekten vazgeçiyorum, hayal kırıkğlıgıyla yaşamaktan vazgeçiyorum.bir insan deger vermekten korkarcasinami sever, nasıl bir sevgidir bu peşimizi birakmayan bizi bizden eden nasıl bir aşktır ki bu varlığımızı yok eden. Bu aşk bize zarar mi veriyor acaba. yoksa biz mi onun canini yakıyoruz. bizi hayal kırıklğına uğratan hangisi ? hep iki secenek arasında savrulmaktan yoruldumm bir kere olsun doğru yolu bulamiyacakmiyiz. hep yanlışın içinde kaybolan, yenik düşen , kaybeden biz mi olucaz. bu savaşta nezaman galip çıkcaz. Benden bu kadar sözlerim beni yenik düşüryor hayata hep 1- 0 geriden başlamaktan dönüp dolaşıp sözlerim seni bulmaktan, seni anmaktan ben yoruldum oyuzden birkez olsun giden ben olmak istiyorum.

WazgectimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin