Probudil jsem se opřený o dveře svého pokoje s malou bolestí hlavy, byl jsem celý vysláblý. Vstal jsem a šel jsem v domnění, že si ještě lehnu k posteli. Ztuhl jsem když jsem viděl ten svinčík po včerejší noci. Pane bože co to kurva? Já jsem debil proč jsem si ho nevzal v jeho pokoji? Zasranej Eren!! Kdybych ho šukal jinde nebyl by tu takovej bordel. Dal jsem se do úklidu, znovu se mi vybavilo co všechno jsem s tím spratkem dělal. Bodalo mně u srdce, protože jsem si zase vzpomněl na tu mrdku Mikasu na mém Erenovi. Eren je můj, odkdy?? Už vím od včera, doby co jsem mu do prdelky strčil svýho ptáka a ne jen do prdelky. Zrovna jsem doklidil a zrovna někdo zaťukal. Super, chci si to v hlavě urovnat, ale nějaký debil mně ruší. Šel jsem otevřít a ten kokot mi vlétnul do pokoje. "Oi Erwin!!" Zařval jsem nasraně na toho imbecila. "Aaa Levi omlouvám se za takové vtrhnutí, ale měl jsem o tebe strach!" To si jako nevšiml že jsem mu otevřel? "Co tady kurva chceš?" Probodl jsem ho pohledem, zavřel jsem dveře, opřel jsem se o zeď, překřížil jsem si ruce na prsou a čekal jsem co z něj vyleze. Erwin se uchylně usmál a spustil. "Včera se z tvého pokoje ozývaly nějaké prapodivné zvuky, jak když někoho na nože berou, bál jsem se co se o tebe, přišel jsem tě zkontrolovat jestli si v pořádku a přišel jsem omluvit Erena z tréninku!!" Jakmile padlo slovo o Erenovi zastavilo se mi srdce a dech . "Tch" "Hmm a proč, nemůže se hnout?" Odsekl jsem chladně, ale uvnitř jsem byl zlomený a naštvaný ten Erwinův vysmátej ksicht mně sral. "Přesně tak Levi, včera jsem ho našel polonahýho pajdat po chodbě, tekli mu vodopády slz a sotva stál." Vybavil se mi Erenův bezmocný výraz a Erwin mlel dál. "Pomohl jsem mu do pokoje a uložil ho ke spánku." Erwin se na mně podíval a já dělal že mně to nezajímá. Erwin se ušklíbl a změnil tón hlasu na sladký. "Celý se třásl a tak jsem ho uklidňoval a zahříval svým tělem." Začal jsem zuřit. "COŽE SI?!!!" Měl jsem chuť ho zmlátil. "Líbilo se mu to." Zasmál se Erwin " Šeptal mé jméno!!" Zašeptal mi oslizle do ucha. Tak to teda ne, to přehnal. "Hmm tak děkuji za informace půjdu ho zkontrolovat!" Erwin chtěl ještě něco říct ale ja vyšel ihned za Erenem do pokoje a na Erwina jsem sral. U Erena byla zrovna Hanji a přinesla mu led. "Vypadni ty čtyřoká slepice!!" "Ah Levi...no dobře nechám to na tobě!" Usmála se na mně a pak se snutně koukla na Erena. "A já se těšila že si pohrajeme titánku." Zasmála se, položila misku s kostkami ledu a odešla. Eren se usmíval a nehybně ležel. Probodával jsem ho pohledem. "J..jak jste se vyspal pane?" Usmál se na mně nervozně Eren. "Normálně, jak jinak!" Odsekl jsem. "A ty?" Zeptal jsem se. "Já moc nespal!" Zasmál se, ale přestal a ztuhl protože jsem ho propaloval pohledem. Tak on nespal jo? Jistě mojí děvce dělal společnost pan Erwin Smith. Tch Mikasa Erwin kdo to s ním ještě nedělal? Ani bych se nedivil kdyby to dělal s celou jednotkou spratek ulhanej. "Tch" "Svléknout!"Rozkázal jsem. Schodil jsem z něj peřinu, byl jen v trenkách. Trenky si bolestně sundal, ale furt se na mně usmíval. Měl jsem z jeho úsměvu pocit že se rozplynu, miluju ten úsměv dává mi pocit že bych se mohl usmívat taky. Sedl jsem si na postel s miskou ledu a rozkázal jsem náhému Erenovi "Na čtyři" Eren tak udělal a bolestně zasténal. "Jen cekni a dostaneš!!" Probodl jsem ho pohledem vzal jsem kostku ledu přiložil jsem ji k jeho vstupu a začal jsem s ní jemně kroužit. Snad mu to trochu uleví, jinak ho to bude kurva bolet. "Lepší?" Zeptal jsem se a strčil jsem mu kostku ledu do vnitř. "Aaa ano pane, už je to lepší protože jste tu se mnou." Vysténal ze sebe Eren, usmál se a pohladil mně po tváři. Ale dlouho na mé tváří ruku nenechal protože jsem mu do zadku strčil další kostky ledu a on se musel zapřít. Nastrkal jsem do něj všechen led kostku po kostce, rozepl jsem si kalhoty a vrazil jsem do něj i svýho ptáka. Eren zaječel bolestí. "Aaa to bolí pane!!" Prudce jsem do něj přirazil a pošeptal mu do ucha. "Tch" "A co já s tím?" "Zvykej si spratku!" Eren se ztlumil, ale já i tak slyšel, že fňuká bolestí. Začal jsem ho bezcitně šukat, ale v duchu jsem doufal že ho to přestane bolet. Tch kdyby mně nenasralo to s Erwinem možná bych byl ke svému miláčkovi milejší a jen si od něj nechal vykouřit, ale když je to děvka tak je to děvka. I přes to jak moc ho miluju on mi ubližuje. Zarýval jsem se mu nehty do boků a šukal jsem ho jak nejrychleji to jen šlo. Vytékala z něho voda, jak se led rozpouštěl a já ho mrdal a mrdal a narážel svým ptákem do kostek ledu a tí mu je zasouval hloubš a hloubš. Eren se z hlasitým výkřikem udělal. "Miluju vás pane!!" Kdyby si věděl jak moc tě miluju lháři neříkal by si že mně miluješ! Pomyslel jsem si a dál jsem si jeho zadek nabodával na ptáka. Nabodával jsem ho do té doby než z něj nevytekla všechna voda a já se hlasitě udělal, protože se kolem mně stáhl jako nikdy. "Aaa E..Erwine!" Zasténal jsem Erwine, protože jinak bych zasténal jméno toho spratka. Slyšel jsem jak se Eren naplno rozbrečel. "Pane..fňuk..co máte s Erwinem?.. fňuk" Zeptal se Eren. Vystoupil jsem z něj a on se svalil na bok. "Tch!" "To bych se měl já zeptat tebe děvko" Eren jen brečel. "Nefňukej spratku! Ty že mně miluješ, to bylo slibů jak to se mnou vydržíš a teď tě vyvede z míry že zasténam jméno někoho jiného než si ty?" Proč ho vlastně uklidňuju? Eren přestal brečet a usmál se. "Máte pravdu, jsem jak nějaký mimino, omlouvám se." Už zase se na mně usmíval, byl jsem rád že se usmívá, ale nedal jsem to nijak najevo. "Tch" "Ztracím tu s tebou čas!" Zvedl jsem se natáhl trenky a zapl jsem si kalhoty a dal jsem se na odchod. Eren na mně ještě stihl křiknou. "Přeji příjemný den pane ať se vám nic nestane, miluji vás, zase mně přijďte navštívit, nebo já navštívím vás!" Nevím o co mu jde, ale divadlo umí hrát hezky, ale chvílema mi přijde jakoby to myslel vážně. Štrádoval jsem si to po chodbě, když v tom mně někdo zastavil a chytil naléhavě ze zadu za ramena. "Neudělal si nějakou pitomost že ne Levi?!!".........
....Pokračování příště. .....Tak další dílek je tu, zase je 'trochu' Hentai XD :3. Jestli to někomu vadí gomen, ale k tomuhle příběhu to patří tak si zvykněte spratci XD Doufám že se vám tenhle příběh líbí. Jsem ráda že to někdo čte(Ano zázrak, pár lidí to čte :3. Skáču radostí do vzduchu Juchuuů★.★)
Zanechte Koment nebo Vote, nebo klidně obojí XD (Nenutím vás. .Oi..Zmáčkni to...Zmáčkni★ XD) Mějte se Yatovsky a pá u dalšího dílu :*Tch :D Váš Hentai Lee Wendigo :3 :P
ČTEŠ
Dokaž to Erene!!
FanfictionLevi si svou lásku k Erenovi nechce přiznat, přesto že Eren se zdá jistý svou láskou k němu, i když se Levimu nikdy nevyznal a dlouho to plánuje . Jednou si Levi přizná že k němu něco cítí a Eren mu začne chybět. Půjde Erena navštívit, ale to co uvi...