Song si pusťte kdy chcete nijak to s tím nesouvisí, jen ho miluju a chtěla jsem se o něj podělit, prostě oni dva :3 XD
Erenův pohled A zatáhl mně do svého pokoje, uplně stejným způsobem jako když si mně poprvé vzal. On to chce zase udělat! Bojím se ho nemůžu skoro dýchat. Zatím vůbec nic neřekl jen zamkl dveře stál a prohlížel si mně. Polkl jsem a snažil sem se uklidnit, ale když promluvil šlo veškeré zklidňování do háje a já se pomalu začal sesypávat. "Klekni si!" Rozkázal s nezájmem a já se snažil udržet slzy na uzdě. "P.p..proč?" Vykoktl jsem ze sebe a pohlédl mu do těch nádherných šedomodrých očí. On mně jen probodl pohledem a odsekl. "Kleknout Erene!" Pomalu jsem si se slzama v očích klekl a rozbrečel se. Klepal jsem se jak ratlík. "Prosím fňuk já už nechci." On přihmouřil oči propálil mně jimi. "Zavři oči!" Polkl jsem zavřel jsem oči, otevřel pusu abych to měl co nejdříve za sebou a čekal jsem až na rtech ucítím chuť jeho chlouby. Pomoc! Miluju ho, ale proč mi takhle ubližuje. Bulel jsem jak mimino.
Leviho pohled Brečel chudák nevěděl co se bude dít. Řekl jsem mu ať si klekne, protože na něj nedosáhnu, jsem kurva malej. On si myslí, že chci, aby mi zase vykouřil, nebo proč brečí? No tak Levi vzchop se! Musím to udělat musím se mu vyznat. Dobře tak začneme polibkem a objetím a pak se uvidí. Jsem v háji on chudák brečí a já jen stojím a pozoruju ho. "Zavři oči!" Nemůžu se mu do těch oceánů jen tak podívat, rozbulel bych se. Kurva Levi do toho ty to zvládneš si přeci nejsilnější voják, nic pro tebe není překážka!
Erenův pohled "Prosím už n..." Než jsem to stihl doříct umlčel mně. Cítil jsem již po druhé jeho sladké měkké rty. Tohle je sen? Musí být! Začal jsem mu polibky nejistě oplácet, ale stále jsem brečel. Nebyl jsem si jistý jestli se to opravdy děje, že on mně něčím mrdnul po hlavě a já jsem v kómatu a tohle je jen v mojí hlavě. Možná jsem už mrtvej a jsem v nebi. Nikdy jsem si jeho rty tak nevychutnal, tohle se nemůže dít. Pomalu jsem přestal brečet a otevřel oči a Levi se střetnul s mým pohledem, přestal mně líbat a odtáhl se. Že by jen chtěl ochutnat rty svý kurvy? Nanovo jsem se rozbrečel a objal ho.
Leviho pohled Překonal jsem vzdálenost mezi náma a políbil jsem ho. Začal jsem ho líbat, líbal jsem ho dlouho a on mně polibky začal pozvolna oplácet, ale pak jsem se kvůli nedostatku vzduchu musel odtáhnout. Eren otevřel oči a nanovo se rozbrečel. Nechápu to co jsem udělal špatně? Silně se ke mně natiskl a napouštěl mi bazén do košile. Pozvolna jsem ho objal a začal ho hladit po jeho jemných vlasech, nikdy jsem nikoho neutěšoval, snad to zabere. "Ššš...ššt." Zdá se mi že to pomáhá, začal jsem ho jemně hladit po zádíčkách. Teď nebo nikdy! Kašlat! "Mi..miluju tě!" Vyštěkl jsem v rychlosti. "Haaa?" Eren dělal že mi nerozumí. "Gomene že jsem takovej debil Erene!"
Erenův pohled Já mám vidiny a slyšiny? Važně z něho vyšli taková slova? Odtáhl jsem se od něho, chytl jsem ho za ramena a pohlédl mu s úsměvem do očí. "Heichou!??" Nanovo jsem se rozbrečel, tentokrát štěstím. "Já se omlouvám že jsem nevydržel a sesypal se v slzách!" Přilítla mi pořádná facka."To je moje vina za nic nemůžeš spratku blbej, to já ti dělal ty věci!"
Leviho pohled Obviňoval sám sebe, nevydržel jsem to, lípnul mu facku a sprdnul ho. Debile blbej proč ho mlátíš? Nadal jsem si. Chudák Eren už zase mu ubližuju. Vzal jsem jeho ruku a položil si ji na tvář. "Vrať mi to, dělej si se mnou co chceš!" On naklonil hlavu na stranu a ušklíbl se. "Cokoliv Heichou?" Sklopil jsem pohled. "Cokoliv a odteď jsem jen Levi spratku!" Odsekl jsem a čekal jsem co udělá.
Erenův pohled Postavil jsem se. "Vstaň!"Rozkázal jsem mu chladně, alespoň jsem se snažil aby to znělo chladně. On vstal a já ho probodával nasraným pohledem. Shodil jsem ho mlsně na jeho postel a uvěznil ho pod sebou jako hladový tygr."Vrátím ti to i s úrokama!" Zašeptal jsem mu nadrzeně do ucha a to olízl a jemně skousl. Zvedl jsem mu ruce nad hlavu a začal jsem ho vášnivě líbat, kousl jsem ho do rtu a vklouzl mu jazykem do úst. Byl moc napjatý tak jsem mu ruce pustil a začal jsem ho svlékat. Svlékl jsem z něj košily a přišál jsem se na jeho hruď, kterou košile skrývala. Jeho jemnou kůži jsem pečlivě obdaroval nafilovělím cucáčkem a otiskem zubů. Postupně jsem tak odhálil celé jeho nahé tělo a on jen celý rozechvělý vzdychal. Když byl celý rudý a nahý začal jsem ho znovu líbat a v pravidelném tempu mu honit. Vzdychal mi do úst mé jméno a já zrychlil, ale pak jsem přestal, aby se neudělal. "Chceš se udělat?" Zeptal jsem a začal jsem mu palcem mačkat poštěváček...haha ne poštěváček nemá, ale podle jeho vzdechů to znělo jakoby ho měl. Zrudnul a odsekl. "Idiote jistě že se chci udělat víš jak to bolí!" Zasmál jsem se. "Ne nevím Levi to co si mi dělal asi dostačně nebolelo." Vyplázl jsem na něj jazyk.
Leviho pohled
Sténám tu jak kurva a on mně nenechá se udělat? To se ještě uvidí. Začal jsem ho kolenem dráždit v rozkroku. To jsem neměl dělat on mně roztáhl nohy a bez přípravy do mně hrubě vniknul. Prohl jsem se v zádech a kurevsky zavzdychal. Eren to měl těžký se tlumit když jsem si ho tvrdě bral. Vydraly se mi na povrch slzy a Eren mi je slíbal a usmál se na mně. "Bolí kurvičko?" Zasmál se a políbil mně. "Tch ani trochu!" Kurva to bolí já nebudu tejden chodit. Začal se ve mně hýbat. Fajn beru zpět nikdy nebudu chodit. "J..jestli... chceš aaah..aabych skapal..tak aah.. klidně zrychli!" Vyvzdychal jsem ze sebe a Eren na chvilku přestal a jen mně hladil. "Nejsem jako ty!" Zasmál se a políbil mně. "Tch" Nikdo není jako já!" Eren pochopil že už jsem si zvykl a začal na novo přirážet. Prohl jsem se v zádech a zavzdychal..............Tch Nebudu to popisovat, prostě mně tvrdě vošukal člověk, napůl titán kterýho miluju a já vzdychal jak kurva a s jeho jménem na rtech jsem se asi pětkrát udělal. Když se udělal vystoupil ze mně a svalil se udýchaně vedle mně. "Miluju tě Levi!" Řekl, políbil mně a hleděl mi do očí. Vím co chce slyšet. "Co je spratku na co čekáš?" Usmál se mně. "Až mi znovu povíš ty dvě slova."Odsekl jsem mu propálil ho pohledem a otočil jsem se k němu zády "Tch to se nestane!" To je jako by chtěl, aby pršeli sladkosti, když přší déšť. "Ale před tím si to řekl!" Řekl ublíženě. "To jsem měl slabou chvilku!" Odsekl jsem Eren si sklamaně až smutně povzdechl. Otočil jsem se k němu a políbil ho. "Hlavně nebul, miluju tě spratku." Přítulil jsem se k němu a zanedlouho usnul.Erwinův pohled
Procházel jsem se po chodbě spolecně s Mikasou, Hanji a Arminem. Ani jeden z nás nemohl usnout na jedné straně to dělali Jean a Marco, ale ti nebyly tolik hluční, jako ti co to dělali hned u nás, bylo to jedno i kdyby to dělali v jiném pokoji, tak jako tak je bylo slyšet po celém hradě. Levi má dnes službu nechápu proč to ještě nezpacifikoval to jako....Tak počkat jde to z jeho pokoje. Woow tak to ho nebudu rušit. Chodili jsme po chodbách s Arminem, Mikasou a Hanji celou noc, postupně se k nám přidalo víc lidí nemohli spát báli se že přišli titáni a začali vraždit. Hovno titáni tohohle by se i titáni lekli Levi má orgáč.The End XD
Tvl to je píčovina jak jsem něco takového mohla napsat? XD No nic, doufám že vás to bavilo a že se vám to líbilo. Tenhle 'román' je slavnostně ukončen Leviho orgáčem tramtadadá. Jsem moc ráda za podporu. Omlouvám se že to není nijak upravený, ale mně to nevadí vše nemusí být perfektní XP Napište mi názor a popřípadě dejte Vote(Smutně koukám. XD) ★
Tak pá u nějakého dalšího příběhu. :* =.= Mějte se Yatovsky :3 :*
Váš Hentajík Lee Wendigo :3 ♥
ČTEŠ
Dokaž to Erene!!
FanfictionLevi si svou lásku k Erenovi nechce přiznat, přesto že Eren se zdá jistý svou láskou k němu, i když se Levimu nikdy nevyznal a dlouho to plánuje . Jednou si Levi přizná že k němu něco cítí a Eren mu začne chybět. Půjde Erena navštívit, ale to co uvi...