Ztuhl jsem, sem naštvaný a on si na mně ještě dovoluje sahat, kvůli němu jsem Erenovi udělal to co jsem udělal. "Nevím co máš na mysli Erwine!" Odsekl jsem, vycukl jsem se rameny z jeho rukou a šel jsem s nezájmem dál. "Eren se mnou nic neměl Levi!" Zakřičel na mně. Zastavil jsem se neschopen se pohnout. Erwin ke mně přišel a otočil mně k sobě. Čuměl jsem do země a pomalu vstřebával jeho slova. Cítil jsem se jako největší debil, Eren o ničem nevěděl Erwin si ze mně vystřelil a já si to vzal příliš k srdci a zase ublížil Erenovi. Bylo mi ze mně na zvracení, ale pak jsem si vzpomněl na Mikasu a trochu jsem se uklidnil a podíval se s nezájmem na Erwina který se mnou třásl a něco na mně řval." Co si udělal Erenovi?" "Oi Levi co si mu udělal?" Bylo mi do breku ale nedal jsem na sobě nic znát, kdyby ale nepřišel Eren, nevím co bych dělal, nemohl jsem se pohnout. "Pane!" "Heichou Levi za nic nemůže, nic mi neprovedl" "Byl mi dát led nic víc" V tu chvíli jsem se začervenal chtěl studem propadnout. Já mu provádím ty hrozné věci a on se za mně přimlouvá? Do háje Eren mně musel vidět. Podíval jsem se na něho a probodl ho pohledem. Eren se jen usmál. Erwin uvěřil jeho slovům oddechl si a pustil mně. Probodl jsem je oba dva pohledem, Erwina víc a překřížil si ruce na prsou. Můj pohled zůstal na Erenovi. "Co tu vůbec děláš, nemáš být v posteli?" Eren se na mně jen zasněně díval, pak se ale probral, začal se nervozně drbat na zátylku a vykoktl ze sebe."No.. j..já jsem vás chtěl vidět, protože..". Došli mu slova. Probodl jsem ho pohledem."No už si mně viděl tak mazej!" Odsekl jsem a čekal jsem zda odejde. Eren se na mně usmál a pomalu odcházel zase do svého pokoje. Přestal jsem ho pozorovat a probodl jsem Erwina opravdu nasraným pohledem který říkal: Spokojenej? Erwin se jen lehce usmál, obešel mně už mi nevěnoval ani pohled a pokračoval dál po chodbě. Klapot jeho bot pomalu mizel v dáli. Proč Eren vůbec přišel? Vydal jsem se do pokoje za ním. Ležel v posteli, čuměl do stropu a brečel. Nijak jsem na sebe neupozorňoval a jen ho pozoroval, pak jsem ale udělal hluk a zavřel dveře a Eren si slzy setřel a nasadil úsměv. "To jste vy pane?" Usmál se na mně. "Tch""Ne zoubková víla!" Odsekl jsem ironicky. Eren se zasmál a já byl rád že jsem ho rozesmál a že už nepláče. "Jsem rád že mám zoubkovou vílu ale radši bych desátníka Leviho toho miluju" Zasmál se a já zčervenal. "A co když on nemiluje tebe Jäegere?" Řekl jsem s nezájmem. Eren chvíli mlčel koukal se mi s nadějí do očí a pak se nejistě zeptal. "A..ale něco ke mně cítí n..ne? J..je jistá šance ž..že je to láska." Mikasa Levi Mikasa!!! Pokáral jsem se, uhl pohledem a zamkl jsem dveře. Dostal jsem chuť na něj na jeho tělo chtěl jsem ho i líbat, ale to dělat nebudu. Eren zpozorněl jakmile jsem otočil klíčkem a hlasitě polkl. "Vy chcete zase to..?" Došel jsem k němu a Eren mně chytl a prudce stáhl k sobě na postel. Hleděl mi do očí a pak mně políbil. Ty jeho sladké rty, měl jsem chuť se do polibku zapojit, ale místo toho jsem ho hryzl do rtu až mu tekla krev, kopl ho kolenem do břicha tak že krev i vykašlal a svalil se bezmocně vedle mně a pak jsem mu silně zmáčkl kamaráda a toho pevně držel a drtil v ruce. "Co to bylo ty sračko?" "To už nedělej rozuměl si!" Řekl jsem nasraně. Eren zadržoval slzy bolesti. "A..a pr..ahh?"Chtěl se zeptat proč ale otázku nedořekl protože jsem mu zmáčkl ptáka. "Tak rozuměl?" Eren zatl zubu a zkrz ně sténl. "A..aano pane." Pustil jsem mu rozkrok a díval jsem se jak ho to bolí a jak trpí. Když ho to alespoň trochu přestalo bolet skopl jsem ho na zem. "Tch" "Svléknout a na čtyři" Eren poslechl, svlékl se do naha a klekl si na zem na čtyři. Stoupl jsem si před něj rozepl jsem si kalhoty a stáhl trenky. Lehce jsem si pohonil ptáka a vrazil jsem ho Erenovi do krku. Chytl jsem Erena hrubě za vlasy a začal jsem mu v pravidelných intervalech zasouvat ptáka do krku. Eren jen zavíral oči brečel a dávil se. Zrychlil jsem tempo a zanedlouho jsem se Erenovi vystříkal do krku a postříkat mu obličej. Eren vše automaticky spolkl a koukal do země. "Otoč se!" Rozkázal jsem mu a on tak udělal. Vzal jsem jeho spodky a narval mu je do pusy aby kurva nevzdychal a bez přípravy a jiných okolků jsem do něj hrubě vrazil svůj nenasitnej klacek a začal jsem ho drsně šukat. On jen brečel a bolestně hučel do svých trenek. Vzal jsem ho za vlasy a na chvíli mu zaklonil hlavu a zrychlil své tempo šukání. Pak jeho hlavu pustil a chytil jsem si ho za boky do kterých jsem se zabodoval nehty. Něco z něj začalo vytékat. Ale já se ještě neudělal. Zdrejmně jsem ho uvnitř natrhl. "Kurva" Zaklel jsem a s výkřikem Erenova jména jsem se udělal. "Aaa..hah Erene!" Vystoupil jsem z něj a vyndal mu trenky z úst. Tohle jsem asi přehnal. Eren se celý třásl a brečel, ale když se střetl s mým pohledem snažil se usmát. Oblékl jsem se a pomohl jsem mu do postele. Já jsem debil já jsem debil, nebyl jsem slovaschopný. Eren celý ubrečený vyčerpáním usnul a já po sobě uklidil, po zemi bylo mé sperma kterém se misilo s jeho krví, která se pomalu vypařovala. Eren se bolestmi převaloval ze strany na stranu a já se rozhodl ho políbit a nebo alespoň pohladit po tváři. Přišel jsem k němu pohladil jsem ho po tváři, lehce ho políbil na rty a přikryl ho až ke krku aby nenastydl. Stekla mi po tváři slza "Miluju tě spratku!" Šeptl jsem odemkl a odešel jsem k sobě do pokoje. Já jsem debil debil debil proč jsem mu to udělal? On mně asi vážně musí milovat, žádný normální člověk si nenechá jen tak ubližovat. Opřel jsem se o dveře a dal si obličej do dlaní a vzlykal, když tu náhle jsem uslyšel Hanji s Erwinem bavili se na chodbě. "Jdu Erena zkontrolovat co tak hrozného s nim je." "Najednou Hanji najednou!!" "Náhodou já jsem mu přinesla led, ale Levi mně odehnal, ale teď se na toho titánka podíváme." "Yahoo!" Chvíli bylo ticho ale pak ho Erwin prolomil "Hmm Levi říkáš?" "Hai" Zasmála se ta čtyřoká slepice. "No tak já už půjdu, musím si něco ujasnit!" Zasmál se Erwin naštvaně. Vím co si musí ujasnit, kurva jak mu to mám asi vysvětlit, jsem v prdeli....pokračování příště........
Tak a je tu další Hentai dílek :D. Co myslíte přehnal to Levi, nebo si to Erenek zaslouží? (=.=) Stačí vám Leviho pohled nebo by jste to chtěli i z Erenova pohledu? Doufám že se vám to alespoň trochu libí a dá se to číst. XP Budu ráda za Komentík nebo Vote.★
Mějte se Yatovsky :3 a pá u dalšího dílku, kterej už nebude tak hentai, pokud teda nechcete Erenův pohled. XD
Tch XD Váš Hentaík Lee Wendigo:3 :°
ČTEŠ
Dokaž to Erene!!
FanfictionLevi si svou lásku k Erenovi nechce přiznat, přesto že Eren se zdá jistý svou láskou k němu, i když se Levimu nikdy nevyznal a dlouho to plánuje . Jednou si Levi přizná že k němu něco cítí a Eren mu začne chybět. Půjde Erena navštívit, ale to co uvi...