Vážně jdu za nim, to mi tak moc chybí? Eren, ten spratek neustále za mnou leze, ale dlouho se neukázal. Jindy se mně ptá na každou kravinu a občas si troufne zeptat se i na mou minulost a dnes se znovu neukázal. Trvá to už tři dny, jakoby se mi vyhýbal. Od toho dne kdy se mně zeptal jestli jsem homouš se neukázal, možná jsem se k němu v tu chvíli nezachoval zrovna mile ta moje odpověď:"Tch!!Holka nebo kluk, je mi to u prdele, víš jak dlouho jsem to nedělal?""Nějakej nezávaznej sex nebo vlastní sexuální hračka Erene, ať holka nebo kluk by bodla".Nebyla to zrovna nejrozumnější odpověď. Já za to, ale nemůžu už jsem takový. A teď, sám tomu nevěřím, se mu za to jdu omluvit a říct mu že ho miluju.Po dlouhý době jsem se zase zamiloval i to moje ledový srdce kvůli Erenovi začalo tát. Zaklepal jsem na dveře Erenova pokoje,i když byly pootevřené, nic se neozvalo, kromě jakéhosi kňourání, tak jsem vstoupil. Všude se válel chlast a byly slyšet nějaké zvuky, skoro jak vzdychy, jak skoro, to jsou vzdychy, ale koho? Šel jsem po sténaní." Ahh Erene, jooo jooo!!" Vzdychala ta mrdka Akermanová a rajtovala na posteli jak jatá. Počkat ona vzdychá Erenovo jméno!! Tak já se mu jdu omluvit a vyznat a on si tu šoustá s nevlasní sestrou. Tak to ne!! Rychle jsem od tamtuď vypadl a rozdýchával co jsem právě viděl a slyšel, bylo mi do breku, ale ne nebudu brečet, ne kvůli takový kravině. I když to pro mně kravina nebyla, byl jsem chladný i sám k sobě a přesvědčoval jsem se že to kravina je, už jsem jak ty spratci, co věří na pravou lásku. "Tch kravina" Zařval jsem přes chodbu, sjel jsem dolu po zdi a chtěl jsem se rozbrečet. "Oi Levi nebul!" Profackoval jsem se a zase zchladnul. Jak jsem mohl věřit že bych mohl někoho mít, že bych mu dával lásku a on by mi ji vracel, hovno to jsou jen pohádky pro dětičky a já se teď chovám jak nějakej fracek, kterýho od mala krmí sračkama o štástnejch koncích. Uklidnil jsem se, odebral jsem se do svého pokoje a všechny city, co ve mně k tomu klukovi byly, jsem poslal do prdele, alespoň jsem o tom sám sebe přesvědčil. Lehl jsem si do postele, bezcílně čuměl do stropu a pozoroval mouchy a pavouka, mouchy si tam tak volně lítali a najednou ta jedna z těch dvou much uviděla jinou mouchu v pavoučí síti, letěla ji na pomoc a uvízla tam s ní, asi jsem měl halucinace, ale vypadaly štastně, i když ta jedna moucha vypadala že je naštvaná na tu druhou, a i když se je ten pavouk chystal sežrat. Musel jsem bejt hodně psychicky v prdeli, když jsem těm mouchám rozuměl a rozhodl se jim pomoct a taky si tu uklidit, pavučiny nevěstí nic čistého. Vzal jsem prachovku a už se napřahoval po pavučině, když tu náhle někdo zaťukal. I když nerad šel jsem otevřít, nejdřív jsem se koukl klíčovou dírkou, byl to Eren. Uklidni se Levi, prostě otevři a v klidu ho odpalkuj to zvládneš. Otevřel jsem a hnědovlásek ihned spustil. "Kapitáne Levi, hrozně se omlouvám, že jsem se vám vyhýbal." Takže on to přiznal a mohl by se i omluvit za to že mi dával pocit lásky a pak píchal s Mikasou."Musel jsem si to v hlavě urovnat nebyl jsem si jistý svými city a.." Skočil jsem mu do řeči a upřel na něj nejchladnější pohled."A teď už si jistý snad si?"Podíval se mi do očí, uhnul pohledem a polknul"A..ano!" Vykoktal a mlčel. Sralo mně se na něj koukat, chtěl jsem se ho co nejdříve zbavit. Už si skončil Erene. Nenechal jsem ho ani odpovědět. "Protože jestli ne tak kvůli tobě chcípnou dvě mouchy, chudinky, sežere je pavouk a teď tu ztrácím čas s tebou zatím co je ten pavouk zaživa požírá." Nechápavě se zasmál a pak mně chytl za ruku a zatvářil se smutně."Běžte je zachránit, omlouvám se pane nechci aby kvůli mně umřeli." Řekl vystrašeně. "Ty už jsou mrtvý ta jedna tu druhou povedla a ta druhá spáchala sebevraždu" "Tch no máš ještě něco na srdíčku?" Řekl jsem nezaujatě vysmekl jsem se mu z ruky a probodl ho pohledem. Eren se zatvářil nechápavě a smutně, vypadalo to jakoby s něčím bojoval, pak se ale usmál a znovu mně chytl za ruku. "Miluju vás pane!!" Furt jsem koukal chladně, ale byl jsem ještě nasranější a překvapenější. On to dělá se svou sestrou a pak si se sem dovolí přijít a vyznat se mi. Tch Nevěřím mu ani nos mezi očima." Nevěřím ti!!" Odsekl jsem mu a koukl jsem se do strany. On stisk zesílil " Ale pane já vás opravdu miluju!!" "Proč mi nevěříte?" Hmm co si vymyslím? Že jsem ho viděl v akci mu říkat nehodlám, chci ho vidět sténat, brečet a svíjet se pode mnou, spratka ulhanýho. "Tak to dokáž, dokáž mi to Erene!!" "Jak pane?"Zeptal se s jistým neklidem "Staň se mojí sexuální hračkou a výdrž jí být do té doby než tě sám propustím, když to vydržíš tak ti možná uvěřím." "Zkrátka jestli mně miluješ Jeagre tak to udělej!!" Domluvil jsem a sledoval jsem jeho reakci. Eren se na mně koukl se strachem v očích, pak se mi ale podíval do očí a hrdě prohlásil."Ano pane, udělám to!!" Nevěřil jsem vlastním uším a očím, on to udělá nechá se mnou týrat? "Dobře tak si řekneme pár základních pravidel Erene!!" Nahl jsem se k němu, zmáčkl jsem mu zadek a přitáhl jsem se k jeho uchu." Můžu tě šukat kdy chci, jak chci, jak dlouho chci a kde chci." Zašeptal jsem mu do ucha, to silně skousl a pokračoval. "Můžu ti ubližovat vžy když budu chtít, například když nebudeš poslouchat" "Budu si tě brát tvrdě a bezcitně nemusím tě ani líbat a ty mně nebudeš taky líbat, jediný co se dotkne tvých rtů bude maximálně moje péro." "Budu ti říkat jakkoli uznám za vhodné a nebudu na tebe brát žadné ohledy" "A ty to musíš všechno respektovat i přes to jakkoli tvrdý budu,..... to mi připomíná že už tvrdý jsem, takže pokud mně miluješ mohl by si s tím už dnes začít!!" Odtáhl jsem se celý zpocený, ale hlavní bylo že to v Erenovi nabudilo velký respekt a špetku strachu. Vše si srovnával v hlavě a pak se jen usmál a odpoveděl." Přísahám že nelžu, ale kvůli vám se i tou vaší hračkou stanu abych vám dokázal jak moc vás miluju pane!!" Propálil jsem ho pohledem, čapl jsem ho za límeček košile co měl u krku a zatáhl jsem ho do svého pokoje se slovy." To mi připomíná děvko, že si chci zašukat a že mně budeš oslovovat pane!!" .....................................Pokračování příště......................................................................................................
:P Doufám že se vám to, alespoň trošku líbí a že to není tak hrozný jak to vypadá. Budu ráda za jakýkoliv komentář, klidně i kritiku a určitě, když nebude tak líní, jako občas já XD zanechte nějakej ten Vote. Ps: Nevadí vám že to bude asi jen z Leviho pohledu?
Tch :* Tak zas někdy příště až se dokopu k dalšímu dílu. Vaše Lee Wendigo :3
ČTEŠ
Dokaž to Erene!!
Fiksi PenggemarLevi si svou lásku k Erenovi nechce přiznat, přesto že Eren se zdá jistý svou láskou k němu, i když se Levimu nikdy nevyznal a dlouho to plánuje . Jednou si Levi přizná že k němu něco cítí a Eren mu začne chybět. Půjde Erena navštívit, ale to co uvi...