1.BÖLÜM

40 1 0
                                    


                                                                                                                                              ( Fotoğraf /25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Fotoğraf /25.12.2012)

25 ARALIK 2014

Bugün bu fotoğrafı çekişimin, senin yanından ayrılışımın üzerinden tam 2 yıl geçti Papatya. Bilmiyorum şu an ne durumdasın. Bilmiyorum neler yapıyorsun. Son bıraktığımda ki gibi misin yoksa değiştin mi bilmiyorum. Ama en yakın zamanda bu ucube yerden kurtulacağım. Seni, beni, bizi bu hale getirenlerden intikamımı alacağım. Sonra. Ama sonra senin karşına nasıl birden çıkacağım inan bilmiyorum..

27 ARALIK 2014

Her geçen gün bana bir eziyet. Tenini, kokunu, o güzel gülümsemeni aklımdan çıkaramıyorum. Öyle özledim ki seni papatya. Zaman geçmek bilmiyor..

1 OCAK 2015

Yeni bir yıl daha. Bu yılda sensizdim papatya. Sen nasıl girdin yeni yıla.. kiminle girdin.. kimlerle. Beni unuttunmu ?

13 ŞUBAT 2015

Sevgilim. Çok özledim seni. İnan çok özledim. Ben bile bu haldeyken.. Sen? Benim kırılgan papatyam.. senin acı çekmeni hiç istemezdim. Ama geçecek. Hemde en yakın zamanda..

17 MART 2015

Bugün yine sana yazıyorum. Numaran kullanılmıyor evet ama olsun. Bir cümle dahi yazsam bana iyi geliyor. Nefes alıyorum seninle papatya. Ve bu bana tekrar yanına gelebilmek için güç veriyor..

7 NİSAN 2015

Az kaldı Elis. Çok az kaldı papatyam..

21 NİSAN 2015

Sonunda sevgilim..

(Uras ÇAĞLAYAN)

20 MAYIS 2015 (Elis Çınar'ın Ağzından)

-"Hey millet. Bu gün benim doğum günüm ve pasta faslı geçtiğine göre hediye olarak öncelikle bana şu karşımda masum masum duran ve Elisin olmalıyım diye bağırmak isteyen ama sesi çıkamayan pofuduk ayıcığı almakla başlayabilirsiniz. İzin veriyorum." Dedim gülerek. Hadi ama bana onu almalarını istiyorum tamam mı !Çünkü çok güzel...

-"Daha makul fiyatlarda bir hediye istesen olabilirdi Eliscik. Ama o bildiğin yatak kadar olan ayıcığın parasını üçümüz birleşsek anca alırız. Tabi Uras olsaydı o alırdı bak. Zengin Enişteydi sonuçta " diyen Batu ya öylece bakakaldım.. Uras. Her zerresine aşık olduğum adam.. Şu dünyada en zor şeylerden biride ölen birini özlemek galiba. Seni çok özlüyorum Uras. Şu an beni izliyorsun biliyorum. Ağlamayacağım merak etme. Çünkü sana verdiğim en büyük söz buydu. Ve tutuyorum.

-"Her neyse çocuklar. Sanırım üşütmüşüm sabahtan beri karnım ağrıyordu ama şu an fena. Ben eve gidiyorum. Her şey için saolun. Kakaolu pasta müthişti.. " Diyerek ordan uzaklaşmaya başladım. Ordan ayrılmamın sebebi tabikide üşütmüş olmam değildi. Anlarsınız işte onun konusunun açılması.. 2 yıl önce kaybettim onu. uçak kazasında evet o lanet olası uçak kazasında. Keşke diyorum. Keşke gitmene izin vermeseydim. Çok yolruldum. Sensiz geçen her günden, saatten nefret ediyorum..

Gerçekten bir duş insanı aşırı derecede rahatlatıyor. Hemen yatağa girip uyumak istiyorum. Mis gibi bir uyku. Tam yatağa girmiş yayılıyordum ki kapı. Bu saatte kim bu beyinsiz. allah aşkına saat 12 olacak neredeyse.

Kapıyı açıp bu saatte gelen densize haddini bildirecektim ki kocaman yumuşak bişeye toslamam bir oldu. Bu.. Bu o sabah gördüğüm ayıcık..

1 YENİ MESAJ (23:59)

(Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun D.)

D mi? Sen kimsin..

DAİSYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin