Я познайомилася з дівчат зі Стефані, Ейнджел та Монікою, а з хлопців з Стівом та Ендрю.
Здається до мене нормально ставляться, поки що проблем немає. І це навіть спонукає мене почуватися щасливою
Я пішла до шафки, мені потрібно було взяти книжки. Зі мною пішла Моніка. Ми обговорили уроки, навчання, я відкрила шафку, взяла літературу, поставила код *8257* мені сподобався цей набір чисел, потім вона почала:
-Бачиш їх?- Вона показала мені компанію трьох хлопців, що стояли навпроти нас.Я кивнула головою.- Це Джейк, Алекс і Коул. Вони найпопулярніші тут. З такими, як я, вони навіть не заговорять. Їхні батьки- це суцільний потік грошей, який зачіпає нашу школу, тому директор такий задоволений.
-Ясно,- Я не зрозуміла нащо вона мені це розповіла, тим не менше, ми пішли на наступні уроки.
Після закінчення уроків тато не зміг мене забрати, тому я пішла додому пішки. Я йшла разом з Ендрю, як виявилося, він живе не далеко від мого дому, тому він люб'язно погодився провести мене додому, оскільки я погано орієнтувалася в не зовсім знайомій місцевості. Ми добре поладнали. Ендрю був невисоким шатеном, щоправда на кілька сантиметрів вищим за мене, з сірими очима. Мені сподобався його коричневий світшот. Він приємний у спілкуванні.
Вдома я поїла, зробила уроки, зайшла в інтернет, віртуально провідла старих друзів та зайшла в сімс 4. Це затягує. Потім я пішла спати, я заснула швидко. Я завжди засинаю швидко, і це мені подобається.
YOU ARE READING
Не Забуду
RomanceЦя історія про 17-ти річну дівчину Кейт, яка переїхала в нове місто, де почала нове життя.