Kapital 2.
Næste dag.
Chanell's synsvinkel:
Jeg var hjemme med en deejlig følelse i min mave.. Efter at have fået et kram af ham.. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror jeg er.. Forelsket.. Det har jeg aldrig været før. Skal jeg sige det til Melia?
"Hejsa Melia." siger jeg, imens jeg ligger min skoletaske ind i mit skab. Melia kommer over.
"Hej smukke." siger hun tilbage. "Jeg har noget til dig."
"Hvad?" siger jeg, og lukker mit skab. Melia smiler.
"Her." Hun rækker mig en halskæde med et hjerte, og en diamant sten i midten. "Det er et symbol på vores venskab. Du er min bedste veninde. Jeg har den samme halskæde, og de er specielt lavet. Jeg tager imod den, og giver hende et kram.
"Tak Melia! Den vil jeg have på nu, og gemme foraltid." Jeg vender mig om, og Melia giver mig den på.
Jeg tager hendes hånd, og går ind i klassen.
Vi sætter os, og gør os klar til time. Vi har matematik! Når den time er slut, for vi afvide at vi har fri. Fedt.. Allerede?
"Øhm Chanell." Stopper Liam mig, ude i skolegården da jeg er på vej hjem.. Jeg går alene hjem idag, Melia kan ikke følges.
Jeg stopper ikke op selvom jeg godt høre ham. Jeg vil gerne have han kommer løbende over til mig, tager fat i min skulder, og snakker.
Han kommer løbende, tager min skulder, jeg vender mig om, og han siger.
"Var det ikke noget med at du ville have min hjælp med lektier? Joo, vi har Geografi for hvis det er." Siger han med et smil, og vi begynder at gå..
Jeg går.. Alene.. Sammen med den populære fyr fra skolen, Liam.. Jeg er jo.. jo.. Forelsket ja, og så er det da dejligt at ens lover går med en alene..
"Jo, øhm.. Vil du med mig hjem nu hvis.. Altså du kan idag?" spørger jeg ham.. Lidt akavet, med et skævt smil.
Han stopper op..
"jo selvfølgelig. Jeg kan godt, jeg havde faktisk tænkt mig at spørger dig."
YEEEES! Tænkte jeg indeni, men jeg gav ham bare et smil tilbage, og vi begyndte at gå hjem mod mig.
"Hvor er her hyggeligt.." Siger Liam.
"Tak skal du have. Min mor og far kommer ikke hjem før senere. Vi var heldige at min bror skal hente min lille søster idag, så jeg ikke behøvede." Siger jeg, med et smil. Vi sætter os i sofaen.
Jeg tager mine lektier frem, men...
"Liam jeg bliver nødt til at fortælle dig noget. Jeg.."
"Hvad er det søde?" Siger Liam beundrende, og rykker sig tættere på mig.
Jeg bliver helt glad indeni.. HAN ER JO IKKE ANDET END EN PIGES DRØM.
"Jeg er forelsket i dig." Siger jeg, og kigger på ham.
"Chanell.. Fra den dag i klassen... Du startede, var jeg allerede overbevist om det skulle være os to.. Jeg er slået op med Jea. Hun var mig utro.. Jeg tror også jeg er.. Forelsket i dig." Siger Liam, og han rykker sig nærmere, og redder hånden i mit hår.
Vi dropper lektierne lidt..
Han kysser mig på munden, og det udvikler sig hurtigt til snav. "Vil du være min kæreste?" spørger jeg ham, og han svarer "Jeg troede aldrig du skulle spørger."
Vi kysser stadig.. Et ret langvarigt kys.. Imens vi er godt igang, kan jeg høre nogen ved min dør.
"Hallo?" Råber jeg ud til døren, og vi sætter os hurtigt op, og lader som om det bare er lektierne det drejer sig om.. Selvom det ikke rigtigt ser sådan ud..
_________________________________________
MEGET LILLE KAPITAL, MEN REGN MED DET NÆSTE BLIVER ENDNU LÆNGERE OG VILDERE.
GLÆD JER!!!!!!!!!!!!!!!!
Håber i syntes om dette kapital
YOU ARE READING
Story of my life (Liam Payne)
FanfictionHej. Mit navn er Chanell, og jeg er flyttet til London med min mor, lillesøster og storebror. Jeg er startet på en skole derover, og hvad mon der sker når Liam og mig bliver kærester, og flirter måske lidt for meget overfor Jea (Liams ekskæreste) Ko...