Kapital 5
Chanell's synsvinkel:
"Hej mor. Jeg er hjemme, og jeg har Liam med." Råber jeg til hende, og smækker hovedøren i.
Min mor råber straks tilbage.
"Hej skat, allerede?.. Og hej Liam." råber min mor tilbage.
"Hej Heidi". Råber Liam. (min mor hedder Heidi)
Mig og Liam går op på min værelse..
Vi sidder lidt på min seng, og Liam begynder at kysse mig og tage på mig.
"Ej Liam skat, ikke nu.. Min mor er nedenunder!" han kigger på mig, og man kan da ikke modstå hans ansigt!?!?!!?! "Okay så.."
Jeg ligger mig ned på min seng, og han begynder ligeså stille at tage min kjole af. Jeg begynder smile til ham, med et frækt smil.
Han ligger sig ovenpå mig, og mens han gør det, lyner jeg hans bukser op, tager dem af, og derfor hiver jeg hans bluse op. "Skaaaaat! Din six-pack. Omg."
Han begynder at "hoppe" op og ned af mig, og begynder at stønne.. Jeg begynder også.. "Sh... Ikke så højt.."
Vi er godt igang, og han ender med at knappe min BH op, samt tage mine underbukser af. Jeg tager hans underbukser af, og 1 minut efter kommer jeg i tanke om at det vil være en god ide med et kondom for at det ikke skal ende galt.
"Liam? Du er nødt til at bruge et kondom." jeg sveder..
"LIAM skat?" Han kan ikke høre mig, han stønner for højt..
"Jamen har vi noget?" svarer han, og sætter sig op.
"Det tror jeg ikke.. Vent, jeg tager lige min natkåbe på, og kigger ude på toilettet. Bliv her." siger jeg til ham, og tager min natkåbe.
Jeg åbner døren til mit værelse for at gå ud på toilettet, og lige da jeg lukker min værelses dør, går min mor på gangen..
Jeg prøver liste ind på toilettet så min mor ikke skal se mig.
"Når skat, hvad skal du?.." Spørger hun mig.
"Æhm, ikke noget, bare på toilettet, hejhej.." svarer jeg hende hurtigt, og går videre.
"Vent.. Du sveder.. Hvad har du dog lavet?" spørger hun mærkeligt.....
"Jo.. Ser du.. Liam killede mig, og jeg begyndte at grine og sådan..Når men jeg skal altså rigtig meget på toilettet, hej hej mor..." svarer jeg hende, og går ud på toilettet.
Dårlig undskyldning Chanell.. Tænker jeg..
Jeg leder og leder efter et kondom, jeg kan ikke finde et, og hvorfor skulle der også være et her..
Imens jeg er igang med at lede, banker det på toiletdøren.
"Hvem er det?" spørger jeg og sætter mit hovedet på døren.
"Liam skat, jeg har fundet et kondom.." svarer han mig.
Jeg åbner toiletdøren og ser at han står nøgen.
"Godt! Men Liam hvad laver du?! Du skal ikke stå nøgen lige her, min mor har lige været her! Løb ind på værelset og sæt det kondom på." hvisker jeg til ham, og han løber ind, og det samme gør jeg.
Han sætter det på, og vi går igang igen. Vi sætter lidt musik på til, så hvis vi nu skulle stønne for hørt, håber vi ikke det vil blive kunne hørt. Imens vi er igang siger jeg til ham.. "Det er min første gang Liam.. Men det er fantastisk at det er med dig.. Men.. Aaaaarg.. det gjorde ondt Liam skat.."
Han stønner videre... Efter lidt tid, skriver Liams mor at han skal hjem.
Vi rejser os langsomt fra sengen, og Liam tager tøj på.
"Du dejlig skat." siger han til mig.
"Er du.. Liderlig?" spørger jeg ham.
"før, men ikke nu.." svarer han grinende.
Han har taget tøj på, og jeg følger ham ned til døren. "Ret lige på dit hår baby, du ligner en der har haft sex.." siger han, og jeg begynder at grine.
Vi siger farvel, og giver et farvel-langt-kys.
Dejligt.......
_______________________________________
JA FIK DU IKKE EN GOD GRINER DER?
HAHAHAHA, ET AFSNIT MED LIDT SEX..
LIAMS SYNSVINKEL ER IKKE MED I DETTE AFSNIT, MEN DET GØR HELER IKKE NOGET.
GLÆD JER TIL DE ANDRE AFSNIT!!!!
FØLG MED♥
ESTÁS LEYENDO
Story of my life (Liam Payne)
FanficHej. Mit navn er Chanell, og jeg er flyttet til London med min mor, lillesøster og storebror. Jeg er startet på en skole derover, og hvad mon der sker når Liam og mig bliver kærester, og flirter måske lidt for meget overfor Jea (Liams ekskæreste) Ko...