Part 3: Ljubav ... ljubav ce nas unistiti ponovo!

35 3 2
                                    

Konacno se moze reci da resavam jedan po jedan problem koji me je oberucki prigrlio i duboko verovao da nisam dovoljno jak da ga podnesem. Izbacio sam Eliota iz svog zivota, iako ne prodje ni jedan jedini dan da ne pomislim na njega. U inat svima onima koji dele svoje otrovno misljenje o mom zivotu sam promenio boju kose i stavio pirsing. Evo, sada sam na pragu ljubavne afere sa devojkom koju sam zeleo pre par godina ... samo sto, zasto je ovoga puta ne zelim? Zasto ne osecam ono sto bi trebalo da osecam? Postoji hiljadu i jedno pitanje u mojoj glavi. Moji roditelji i ja rucamo, sve deluje potpuno savrseno. Uspeli smo da prevazidjemo sve porodicne nesporazume koji su se nizali jedni za drugim proteklih godina. Zasto nisam ponosan na sebe? Kad sam krenuo u srednju skolu , ja sam bio onaj koji je bio glavni oslonac majci, umesto obratne situacije. Otac nas je ostavio i otisao, majka je umalo potonula od tuge a on se nakon nekoliko meseci vratio. U tom periodu, ja sam vodio racuna o njenom zdravlju, proveravao je da li redovno uzima lekove, brinuo da li mozda nece nauditi sebi ... Sada joj on dodaje parce hleba a ona puna zvezda sipa jos jednu kutlacu corbe njemu u tanjir pre nego iznese glavno jelo. Molili smo se pre rucka. Otac je tada rekao da treba osetiti molitvu ukoliko zaista zelimo da jednog dana prinesemo svoju dusu Bogu. Da li sam ja gresnik zbog toga sto je nisam osetio? Da li sam ja gresan zbog toga sto osecam ljubav prema osobi koja nikada ne sme dodirnuti moje usne , a on je pravi vernik zbog toga sto je prekrsio zakon svete bracne zajednice i prevario svoju suprugu sa drugom zenom? Ipak, ja sam taj koji ne ide u crkvu i moli se praznih ustiju , praznog pogleda, misleci da gubi vreme dok 'pak, on sebe smatra Bozijim sledbenikom. 

Od tada, nikada nisam ugledao vrata koja me nisu podsetila na njegov odlazak. Uvek, iznova i iznova i iznova, koliko god zeleo da ljudi ostanu, oni su uvek odlazili. Neki su se i vracali, poput njega ... medjutim, problem je u tome sto ukoliko jednom odu, kada se vrate oni vise nisu isti. Kao sto on nije isti. Ja nikada ne bih mogao da oprostim prevaru. Nisam je ni oprostio. 

Drzeci daljinski u rukama, Dzordan, moj otac, vrteo je kanale na televizoru trazeci dnevnik. Samanta, moja majka, donosila je tiganj u kome je bila isprzena riba i lagano je prolazila pored ikone koja je stajala na zidu iznad trpezarijskog stola. Bio je petak. Po nasoj veri, moji roditelji kao veliki vernici, pogotovo moj otac, govoreci ironicno, postili su sredom i petkom. To je upravo ono sto me je dovodilo do ludila. Nepravda. On nije nikakav vernik! Hrisacni ne rade ono sto je on radio. Nekada se pitam, da li je kriv on, ili je kriva vera? 

Tako, saltajuci kanale nailazi na vest o prajdu, odnosno gej paradi. Njegov izraz lica se menja, on se mrsti i bez mnogo razmisljanja menja kanal i gasi televizor. '' Prokleti pederi. '' - dodaje svoj skromni komentar i okrece se nazad ka stolu kako bi dovrsio rucak. 

Od malena, pocevsi od roze cebenceta, zidova, jastuka pa sve do posta, odlazenja u crkvu nedeljom, primoravanja na jedan odredjeni zivotni put, sklapanja brakova izmedju muskaraca i zena ... ko su oni, ili zapravo, ko smo mi ljudi da imamo toliko smelosti da odredjujemo neciji zivotni put? Da sam se rodio kao devojcica, da li bih morao da volim roze boju samo zbog toga sto sve druge devojke vole roze boju? Da li zato sto sam muskarac ne smem da imam izbuseno uho i da promenim svoju boju kose u onu koja mi odgovara? Pa cak i ti '' pederi '' , zasto mu toliko smetaju? U Bibliji pise ... koga je briga sta pise? Svako ima prava na svoj zivot. I zasto sada kada razmisljam o tome, osecam se jos vise usamljeno i tuzno? Sta nije u redu sa mnom? 

'' Dante jedi. '' - dodala je komentar nakon sto me je spazila kako viljuskom mrvim komad ribe koji je stavila u moj tanjir. 

'' Hocu ... '' - odgovaram tiho. - '' Nisam mnogo gladan. '' 

'' Moras da jedes. '' - nastavlja, a moj otac je prekoreva pogledom. '' Nista nisi jeo. ''

'' Veliki je vise! '' - Dzodan lagano povisava ton. '' Sam zna da li ce jesti ili ne. '' 

Put kojim se redje ideWhere stories live. Discover now