Bazen bir şeyi o kadar çok istersin ki ama olmayacağınıda bir o kadar bilirsin. Bende çok şey istedim. Olmayınca dahada ısrar ettim . Olan şeylerimide kaybettim.
İyi okumalar...
" Aleyna uyan artık prensesim."
Annemin sesiyle yatakta döndüm. Kalkmayı hiç istemiyordum. Bugün annemle şirkete gidecektik. Ne kadar geç kalkarsam o kadar geç giderdim.
Uyanmamak için örtüyü kafama çektim. Telefonda geziniyordum.Doruktan mesaj geldi.
Gönderen: Plütonun Prensi
' Babam kalk artık diye bağırıyor. Yataktan çıkmama taktiği ver aley. "Gönderilen: Plütonun Prensi
' Al bendende o kadar. Sende taktik varsa sen bana ver prens 'Doruktan cevap gelmeyince surat astım. Kesin zorla yataktan kaldırıldı. Kendi kendime güldüm. Odamın kapısının pat diye birden açılmasıyla sıçradım.
" Kime diyorum ben kaç saattir uyan diye ? "
Yavaşça yatakta doğrulup.
"Bana." Dedim." Aa saygısız bide telefon oynuyo. Bugün şirkete gideceğimizden haberiniz vardır umarım Aleyna hanim. "
Kafamı olumlu anlamda sallayıp annemi süzdüm. Beyaz gömlek petrol mavisi pantolon ve aynı renkte kısa ceket. Beyaz topuklu. Klasik annemdi.
" Çıkıyorum geldiğimde hazır ol."
" Tamam annee."Annemle uyumlu olmak için aynı renkte kıyafetler giydim. Sıra makyaja gelince. Evet makyaj yapmayı çok seviyorum sağ gözüme eyelinerı sürdüm. Kuyruğunu çekerken kapının açılmasıyla bozuldu.
" Hay ben senin." Sessiz bir şekilde söylemiştim.
Arkamı dönmeden." Az kaldı anne. " dedim.
" Tamam kızım. "
Bu sesi duyunca güldüm. Gelen Doruktu ve sesini incelterek cevap vermişti." Senin yüzünden bozuldu."
" Oy kıyamam. " derken bir yandan iyice bozmaya çalışıyordu.
Eline vurdum. Güldü.
Eyelinerı elimden alıp bana sürdü. Evet o bir erkek ve benden daha düzgün eyeliner sürebiliyor." Kahramanımm " diyip yanaklarını sıktım.
" Aleyna , Doruk hadi çıkıyoruz artık."
" Annemin haberi varmı burda olduğundan."
" Hayır gökten zembille indim. "
Saçlarını karıştırdım.
Merdivenin başında saatine bakıp geç kaldık diye söylenen annemle karşılaştık." Merak etmeyin Yeliz hanım. Biz orda olmadan babam toplantıyı başlatmayacaktır. "
" Aynen anne küçük bey gitmeden olmaz "
Doruk anneme gülümsedi. Banada ters bakışlarından gönderdi . Bu bakışlara omuz silkerek karşılık verdim.Şoför bizi şirkete bıraktı.
Kocaman " BAŞARS " yazısıyla karşı karşıyaydım. Bu şirkete birçok kez gelmiştim ama ilk defa toplantı ve bu kadar ciddi bir iş için geliyordum. Açıkçası heyecanlıydım.Heyecanlı olduğumu fark etmiş olmalı ki Doruk kulağıma
" Sakin ol. Ben varım sıkıştığın yerde kurtarırım " diye fısıldadı. Olumlu anlamda başımı salladım.Asansörle toplantı odasının olduğu kata çıktık.
Annem yavaşça kapıyı açtı içerideki resmi adamları görünce dahada bir stres yaptım. Doruk ' un kolunu tuttum. Benim kaba tutuşumdan kolunu kurtarıp belime koydu.
Tanımadığım adamlardan birisi nazikçe annemin sandalyesini oturması için çekti. Annem ise gülümsedi. Dorukta aynısını bana yaptı. Bazı kızlar gibi ' ay hiç kibar değildir Nezaketten yaptı şuan ' dersem ayıp olur. Doruk kibar birisidir ve onunla ne zaman bir yere gitsem bunu yapar.
Doruk ' un babası başıyla beni selamlayıp
" Hoşgeldiniz küçük hanım. Sizide bu masada görmek ne kadar güzel. " dedi." Teşekkürler efendim. "
Anneside aynı şekilde selamladı." Biliyorsunuz ki şirketimiz için çok önemli bir toplantı. Ben artık eşimle birlikte hayatın tadını çıkarmayı düşünüyorum. Ve bundan sonra şirketin başında oğlum Doruk olacak. Yeliz hanımın fikrini henüz bilmiyorum. Belki o da kızı Aleynaya devretmek isteyebilir."
Kenan beyin bu sözleri üzerine bakışlar anneme döndü.
" Ah evet öyle bir durum söz konusu. Bende yerimi kızım Aleynaya vermek istiyorum . O zaman yeni işiniz hayırlı olsun çocuklar "
Herkesten ' hayırlı olsun ' sözleri geliyordu.
" Aleyna hanımla uzun süredir bir arkadaşlığımız söz konusu. Başars ' ı birlikte yönetebileceğimize, sorun çıkmayacağına inanıyorum. "
Dorukta konuşmasını yaptığına göre sıra bana gelmişti. Annemin bu kararını verdiği ve bana açıkladığı günden beri bugün yapacağım konuşmayı düşünüyordum.
Derin bir nefes aldım." Doruk beyin de dediği gibi bende uyumsuzluk olmayacağını düşünüyorum. Annem Yeliz Arslan ve değerli ortağı Kenan Başaran bu şirketi yükseltmek ve bu günlere getirmek için çok uğraşlar verdiler. Şuan şirketi bize devretmeleri söz konusu. Bizi böyle bir yere uygun gördüğünüz için size çok teşekkür ediyorum. " alkış sesleri ve annemin minnettar bakışlarıyla karşılaştım.
Ona gülümseyip Doruk' a baktım. O da gülümsedi." Bence siz güzel bir yemeğe gidin "
Kenan beyin lafıyla Doruğa baktım . Olumlu bakışlarını görünce. Bende tekrar teşekkür edip kalktım.
Odanın kapısını yavaşça kapatırken. Büyük bir rahatlama vardı içimde." O nasıl ciddiyetti öyle " diyip kahkaha attı.
" Sus duyacaklar. " omzuna vurdum
Büyük bir stresle girdiğim binadan rahatça çıktım.
" Ee nereye gidiyoruz ? "
" Onu bilmiyorum ama önce eve gidip şu resmi kıyafetlerden kurtulmamız lazım." Kafamı salladım. Aynı anda
" beyaz tişört siyah pantolon " diyip yumruk tokuşturduk.Seviyorum seni plütonun prensi hemde çok. Kardeşim benim.
★★★★
Naber ayol skcksj neyse bölüm bitti. Kısa oluyor biliyorum ama ilk bölümler işte idare edin ilerleyen bölümler daha uzun olacak
Bide unutmadan söyleyim
Prensesim sevvalarjin in kitabına bakarsanız çok mükemmel olur. Teşekkürler