Sabah kırılırcasına çalan kapının sesine açtım gözlerimi. Alel acele yataktan çıkıp kapıya koştum. Kapıyı açmamla elinde bavullar ile karşımda duran Uzay' a şöyle bir baktım.
"Ne oldu Uzay?"
Şaşkınca bana bakarak üfledi.
"Mardine gidiyoruz abla uçak yarım saate ve sen hazır değilsin!"
Sahi ya! Biz bugün Mardin'e gidiyorduk ve ben hazır değildim! Hızla yukarı odama koştum. Bavullarım hazırdı. Giysi odamdan bir tane kot şort ve salaş bir T-shirt alarak bir de bandana taktım kafama saçlarım düzdü zaten o yüzden onla uğraşamazdım şimdi. Vanslarımı da ayağıma giyip odamdan kol çantamı telefonu kulaklığımı ve ne gerekiyorsa hepsini içine attım. Odadam çıktığım da Uzay'ın kapıdan çıktığını gördüm. Evden dışarı çıkıp kapıyı kilitledim. Ve arabaya binerek doğru yol aldım. Havaalanına geldiğimizde ben direk uçağa yerleşirken Uzay ise ihtiyaç için lavaboya kadar gitti. Yanıma oturan kişi ile kafamı yana çevirdim. Bu Uzay değildi. Bu kişi her kimse tanımadığım biriydi.
"Selam tanışabilirmiyiz?"
Ben tek kaşımı kaldırmış ona bakarken eli hava da kalmıştı.
"Ahh hadi ama elimi hava da mı bırakacaksın"
Dedi sitem ederek. Uzay 'ın tabiriyle piç gülüşümü takınarak cevapladım.
"Evet"
Adam bozularak yanımdan kalkarken kulaklıklarımı kulağıma yerleştirdim tekrardan. Norm Ender'in güzel sesi rahatlamamı sağlarken koltuğa biraz daha yayıldım.
Ben Mersa Demir. 20 yaşında fizyoterapist adayıyım. Uzay ise kardeşim. Uzay Demir 17 yaşında teknik ressam adayı. Ailemiz üç yıl önce bizi terketti. Yani ikimizden başka kimsemiz yok.
Bu kadar tanışma yeter değil mi size? Zaten bizi tanırsınız ilerde.
İki deliyiz işte.
Amma kafiye oldu be.HAKAN SOYMAR
Uçağa bindiğimiz de yerleşmekte olan bir kız dikkatimi çekti. Oğuz'un da dikkatini çekmiş olacak ki bizim çapkın direk yanına giderek elini ona uzattı. Ne konuştuklarını duyabiliyordum. Kız yavaşça kafasını ona çevirdiğinde gördüm o güzeller güzeli yüzünü."Selam tanışabilirmiyiz?"
Dedi bizim deli çapkın. Kız cevap vermeyince bizim ki sitemle tekrar konuştu.
"Ahhh hadi ama elimi havada mı bırakacaksın?"
Kız ağzı kulaklarına varırcasına gülümseyerek cevap verdi.
"Evet"
Bizim ki bozularak yanıma dönerken gülümsedim. Zeki güzel!
OĞUZ SOYMAR
Ben mors olmuş bir şekilde yerime dönerken bana gülen hakana sinirle baktım. İlk kez geri çevrilmemiş ve ya terlenmemiştim. Ama bu nedense morallerimi sıfırlamıştı. Bir de yanımda gülen benim kendini çok birşey zanneden ileri zeka kuzenime ne demeli. En iyisi uyuyayım ben.
İyi geceler... İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Aşkı
ChickLitAşka inanmayan Mersa'nın hikâyesi bu. Aşka inanmayan Mersa arkadaşının düğünü için geldiği Mardin' den aşık bir şekilde dönecekti. O her ne kadar bir daha görmeyeceğim desede Hakan onu görmekte kararlı ve ısrarcıydı.