2

368 11 4
                                    

Multimedya Betül
İyi okumalar :))
Yedi saatlik uçak yolculuğundan sonra gece yarısı gibi oraya düşmüştük. Betül ve nişanlısı bizi havaalanında karşıladı. Sıkıca ona sarıldım. Benden ayrıldığında Uzay'a baktı.

"Kuzum bu kardeşim hani sana anlattığım Uzay"

Betül şaşkınlıkla bana bakarken Uzay'a da sıkıca sarıldı. Erim'le de el sıkışıp tam çıkışa yönelmiştik ki Erim 'in sesi ile durduk.

"Bekleyin lütfen benim de arkadaşlarım gelecek"

Tekrar yanlarına döndüğümüzde gelenlerden bir tanesi bana yaşamaya çalışan çocuktu. Ben çocuğa pis pis bakarken Uzay elini omzuma atarak beni sahiplenircesine bakış attı. Erim arkadaşlarıyla selamlaştıktan somra bize döndü.

"Mersa ve Uzay Demir"

Dedi bizi onlara tanıtırken. Sonra onları bize tanıttı.

"Hakan ve Oğuz Soymar"

Ben Hakan ' a bakarken Oğuz yanımda bitmişti bile.

"Artık seni tanıyorum asi kedi"

Ben yüzümü buruştururken Uzay'ın sesini duydum.

"Çekilsene oğlum "

Deyip kolunu omzuma attı. Kıskanç olduğunu söylemişmiydim? Söylemediysem eğer fazla korumacı ve kıskançtır. Biz önden önden gülüşerek giderken Betül de Uzay'ın koluna girerek konuşmaya başladı.

"Ee Uzay nasılsın?"

Uzay da gülerek cevao verdi.

"İyiyim Betül abla sen nasılsın?"

Betül de iyiyim diye cevap verince soru yağmuruna tutmaya başladı. Ben de fırsattan istifade kulaklıklarımı taktım. Norm Ender 'in güzel sesi gülümsememi sağlarken kolumun tutulması ile sürüklendim. Beni sürükleyen kişiye baktığımda hakan olduğunu gördüm.

"Bu tarafa"

Dedi Uzay'ın olduğu tarafı gösterirken. Gülümsedim.

"Teşekkür ederim"

Kafa salladı. İnsan cevap verir anüs beyinli! Şu an whatsApp ' ta sevgilisine attığı mesajın karşılığı olarak sadece görüldü alan bir kız gibiydim. Ama bilin bakalım ne eksik?? Tahmin etmek zor olmadı değil mi? Sevgili. Eve geldiğimiz de Neriman Teyze ve Bülent Amca sıcak bir şekilde bizi karşıladılar. Beni oldum olası severlerdi zaten. Biz Uzay'la odalarımıza yerleşip iki üç saatlik bir uyku çektikten sonra hep beraber gezmeye çıktık. Hava aydınlanmaya başlamıştı zaten. Betül yeni evlerini mahalleleri bu çevreyi bize gezdirirken Uzay dikkatle onu dinlese de ben buraları adım gibi bildiğim için canım sıkılmaya başlamıştı. Bir taşın üzerine oturup Betül'e bağırdım.

"Ben buralardayım viko geçerken alın beni"

Uzay kendine dikkat abla diye şeyler gevelerden Betül'den sadece ağzına sıçarım bakışı almıştım neden mi?
Viko dedim ya ondan işte. Bu ilk içkisini içtiği zaman tabi benim ilkim değildi. Cik cik yerine viko viko diye evde gezmişti. Sonra okulda falan ismi viko olmuştu. Anlaşılan Erim bunu bilmiyordu. Buna gülümsedim. Elimi cebime attığım orda olan sigara paketini çıkarıp içinden bir tane alıp yaktım.

"Deli kızımm!"

Diyerek bana koşan süt anama baktım. Sigarayı yere atarak ayağımla söndürdüm. O güçlü kollar beni sıkıca sardığında ben de ona sıkıca sarıldım. Ayrıldığımızda nasılsın kardeşin nasıl diye beni soru yağmuruna tutsada sıkılmadan cevapladım. İlerlemeye başladığımızda arkadan gelen sesle süt anama çaktırmadan baktım. Hakan bizi izleyerek gülümsüyordu. Ve elinde sigarası. Ne yakışıklı ama? Karizmatik!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mardin AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin