Gecenin bir yarisinda eve girdiginde ışıkları yakmamasi için iki nedeni vardı . Birinci zaten evlerinin salonuna vuran ışığın evde loş bir hava yaratmış olmasıydı. Bir digeri ise bur türlü yıldızlarının barismadigi babasina yakalamak istememesiydi.ona karsi koşulsuz bir nefret beslediği soylenebilirdi.
En az sesi cikaraca sekilde ayakkabılarını çıkardı , bir yandan çantasını çıkardı.Elim de bir agirlik olusturan anahtarı girişten fortmentonun üzerindeki dekoratif kasenin için zarif olmayacak bi biçimde
bıraktı.Başarmıştı şimdiye kadar kayda değer bir ses cikarmamisti.parmaklari uzerinde neredeyse odasına kadar gittiği sırada kimsenin onu farketmemiş olmasının rahatlığıyla yağmurluk montunu dahi çıkarmadan kendini uykunun sıcak kollarına bıraktı.Bu alisila gelmiş bu durumdu onun için.Bu sabah beklediğinden daha farklı bir günle karşılaştı.Bir zafer gulsunu belki de en çok bu gun haketmisti. Ayaklarıyla üzerindeki yorganı yere attı.ardından yatakta oturur pozisyon aldı.' Kendimi odullendirmeliyim ' dedi karsindaki aynaya bakarken.
Herşeye rağmen , bütün bu başarının aksine bir fark lik vardı bu günde.Aşırı sesiz , aşırı terkedilmiş bi hava hakimdi etrafında .Uzerindeki montu çıkarıp bir kenara fırlattı.Oda da yaşanirliligin olduğuna dair bir gürültünün olması ne hostu.Sessizlikten oldu olası nefret eder idi.Sessizlik rn cok da bu gun düşmanı idi.
Biraz önceku yaşadığı coşkunun yerine çok geçmeden tedirginlik almisiti
.Yavaşça kapının kolunun açtı.Salona girdi.Bir daha asla bu salona girmek istemediğine o anda yemin etti.Olduğu yerde dizlerinin üzerine çöktü.Bitkin bir hali vardı.Gördüklerine hala inanazken gerçekliğini sorgulamak biraz ahmakcaydi.ışte o gün genç kızın sonu oldu aynı zaman da yeni bir hikayenin başlangıcı.evet çok iyi bir yaşantısı yoktu.Belki ailesine karşı hiç sevdiği beklemiyordu.ama hiç kimse bu şekilde katledilmeyi haketmezdi. Gözlerinin önündeki cansız bedenlere birkez daha baktı.Herşeyi en ufak ayrıntısıyla zihnine kazıdı.Her yeri kaplayan kaldan bir damlasini parmağının ucuna degdiridi. Bu sonuklesmis kan bir daha hiç bir şeyin eskisi olmayacağının bir kanıtıydı.
Böyle bir başlangıcı belki de hiç kimse istemezdi.Fakat bu bir fırsat olabilirdi.
Soğuk bir dus aldı.
Siyah ponatolon ve siyah botlarini giydi.
Asker yeşili ince ufak mevsimlik mantosunu giydi.
Ilk başta askılı sırt cantasina en sevdigi eşyalarını ve bir kaç parça giysi de koyduktan sonra krem bir bere taktı.sarı saçlarını iki yandan sarkittiktan sonra burada kalmak için artık hiç bir nedeni yoktu.
Ilk bölüm ; sevgilerle....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Rüya
Teen FictionUfak Minik minik ellere sahip her şeyden habersiz büyümeye çalışan bir bebekti o ' adı rüya ' ...