Bir lise düşünün.İçinde büyük kilitli dolapları olan,amigo kızları,basketbol ve futbol takımı,biraz müzik,biraz eğlence,biraz aşk,yakışıklı çocuklar,kötü öğretmenler,dedikodular ve en iyisi NEFRET..
Siz hiç liseye başladığınız andan itibaren tüm yıl rezil oldunuz
mu?
-O,oldu..
Siz hiç birinden nefret edip aslında deliler gibi sevdiniz mi?
-O sevdi..
Siz hiç tüm okulun önünde bir çocuk yüzünden küçük düştünüz mü?
-O,düştü..
Peki okul da başınız hiç derde girdi mi?
-Onun defalarca girdi..
Okulda diş tellerinizle,sivilcelerinizle dalga geçtiler mi?
-Onun geçtiler
Sevmediğiniz biriyle bir arada kalmak zorunda kaldınız mı?
-O,kaldı hemde en çok nefret ettiği biriyle..
Onun adı Effie.Effie Winchester.Okula adımını ilk attığı günden beri onun için cehennem başladı.Neden mi?Okulun en havalı öğrencilerin biri olan Harold Edward Styles'e çarptı ve o andan itibaren hayatının en kötü günleri onun için başlamış oldu.Tüm yıl boyunca Harold nam-ı diğer Harry onunla uğraştı ve yapmadığını bırakmadı.Tek istediği ondan intikam almaktı.Harry,onu her yıl rezil ederken Effie de onu rezil etti.Okulda yaşananlar olaylar herkesi keyiflendirirken Effie için bu hiç hoş değildi.Ve yıllar sonra Effie'nin başına büyük bir olay gelir bunu isteyen bir kişi vardı o da Harry.Artık Effie ve Harry için her şey zorlu olacak neden mi?Çünkü bu zorunlu.İstemek veya istememek diye bir şey yok.Yapmak ZORUNDA!!
Unutmayın bazen nefretler aşka dönüşebilir.Ama unutmayın Harry ve Effie arasındaki nefret herkesten farklı daha önce tatmadığınız bir nefret...