Sonunda odamdan çıkmıştı biraz toparlamıştım Louis,Niall ve Lola odamdan çıkmam için günlerce dil dökmüştü ama çıkmamıştım.Lola gittikten sonra yataktan kalkıp üzerimi değiştirdim ve çantamı alıp çıktım.Dışarı çıktığım an elimde rahatsız edici güneş ışınlarını engellemeye çalıştım.Doğruya günlerdir güneşe bile çıkmamıştım gözlerim biraz kendine geldiğinde kulaklıklarımı takip yürümeye başladım.Yürürken biri kornaya basıp duruyordu ve bu müziğimin içine ediyordu.Kulaklıkları çıkardım ve yanımdaki arabaya baktım.Kim olduğunu göremiyordum araba durdu ve penceresini açtı aksi şeytan!Gözlerimi devirip ‘’Ne istiyorsun?’’ diye sordum Harry burnundan solurken ‘’Arabaya bin!’’ dedi bağırarak kaşlarımı kaldırıp ona alayla baktım ‘’Hadi ya,zorla mı?’’ diye sordum gülümsemeye çalıştı ‘’Ef,sana arabaya binmeni söyledim.’’ Dedi bu sefer sesi sakindi.Birden yürümeye başladım biraz ilerlemiştim ki kolumda büyük bir acı hissettim derin bir nefes alıp ona döndüm ‘’O videoyu sen koydun biliyorum.’’ Diye hırıltılı bir ses duydum o an kolumu kurtarıp ona döndüm gerçekten sinirliydi ‘’Evet,ben koydum.Bana yaptıklarının intikamını alıyorum Styles!’’ diye bağırdım sokaktan geçerken bize baktılar Harry kolumu tekrar tuttu ‘’Gidiyoruz!’’ diye söylenip beni çekiştirmeye başladı canım çok acıyordu ama bir şey demiyordum kapıyı açıp binmemi bekledi bende binmek zorunda kalmıştım.Arabaya bindiğim an kapıyı sertçe kapattı kendi arabaya binice direk sürmeye başladı.Sinirliydi nereden mi anladım?Çatık kaşlar,ısırılan dudaklar,belirginleşen damarlar ayrıca direksiyonu çok sıkı kavramıştı ‘’Nereye gidiyoruz?’’ diye sordum dudaklarını ısırmayı bırakıp ‘’Cehennemin dibine Effie!’’ diye bağırdı yanaklarımı şişirdim ‘’O videoyu neden koydun?’’ diye sordu alayla güldüm ‘’İntikam soğuk yenen bir yemek gibidir Styles.Bunu bilmiyor musun?’’ o da alayla güldü ruh hali biraz karışık gibiydi ama kimin umurunda.Harry arabayı biraz daha hızlandırdı ‘’Sana bir soru sormuştum.’’ Dedi sakince kaşlarımı kaldırıp onu süzdüm biraz daha sakin gözüküyordu ‘’Bana yaptıklarını acısını çıkardım.’’ Dedim ardından o devam etti ‘’Taylor ile ne konuştun?’’ bu sorusu karşısında afallarken ‘’Hiçbir şey.’’ Diye cevap verdim kesin ve net değil mi?Ah,kendimi seviyorum.Harry,bundan pek tatmin olmamıştı ‘’ Winchester,onunla ayrıldım acaba kimin yüzünden!’’ diye bağırdı.Bana bağırmasına deli oluyordum ‘’Bana bağırmayı kes!’’ diye bağırdım.o ise ‘’Effie,oyun oynamayı kes!Lanet olsun senin yüzünden ilişkimiz bitti ve o sersem video yüzünden okulda alay konusu oldum!’’ sesi git gide yükseliyordu.Tek yaptığım ‘’Arabayı durdur!’’ diye bağırmak oldu.Dediğimi yapıp arabayı aniden durdurdu.Arabadan indim kapıyı sertçe çarpıp yürümeye başladığımda yanımdan hızla geçmişti.Ve bende küfürlerime devam ettim..
* * * * * * * * * *
‘’Parti bu akşama alındı prenses ‘’ gelen mesajı okuduğumda bir kez daha küfür ettim.Louis bilerek mi yapıyordu bilmiyorum ama o partiye asla gitmeyecektim.Okul çıkışı Lola yanıma gelmişti ‘’Harry,sanırım seni bekliyor.’’ Dedi bakışlarımı onun arabasına çevirdiğimde göz göze gelmiştik.Hiç bir şey demeden gelen taksiyi durdurdum bu gün defalarca mesaj atmıştı ama hepsini okumadan silmiş telefonumu da çevrim dışına almıştım.Eve gelir gelmez odama çıktım Lola hazırlanmamı söylüyordu ama ben yatağa yatıp yorganı kafama kadar çekmiştim.Kapını açıldığını duydum ardından Lola çığlık attı..
‘’Effie,hazırlanmadın mı?’’
‘’Ben gelmiyorum!’’ dedim yorganın altındayken.
‘’Effie,hemen kalk yoksa…’’
Gerisini getirmeden odadan çıktı bende geri yattım.15 dakika sonra kapı büyük bir gürültüyle açıldı ‘’Ef,kalk hemen!’’ diye bağıran bu sesin sahibi Louis’ten başkası değildi yanaklarımı şişirip ona baktım sinirli gözüküyordu ‘’Louis,istemiyorum.’’ Diye mırıldandım ellerini beline koyup güldü ‘’Effie,beni deli etme hemen kalk!’’ dedi maalesef kalkmak zorunda kalmıştım ‘’5 dakika.’’ Dedi ve odamdan çıktı 5 dakika içinde üzerimi değiştirip saçlarımı düzelttim.Lola ve Louis beni aşağıda bekliyordu ‘’İşte geldim.’’ Dedim sıkıntı içinde Louis mutlu bir şekilde kapıyı açıp ‘’Parti başlasın!’’ dedi aslında parti olmayacaktı bu gece benim cehennemim olacaktı.Eve geldiğimizde parti havası vardı gerçekten çok büyüleyici gözüküyordu.’’Hoş geldiniz!’’ dedi Zayn ona sıkıca sarıldım uzun süredir ortalarda yoktu özellikle şu gazeteye çıkan haberden sonra ona ulaşamamıştık.Liam elimden tutup beni döndürdü ‘’Çok tatlı olmuşsun prenses.’’ Ona şımarık küçük çocuklar gibi gülerken gözlerim Harry’yi aradı.Koltukta elinde bardakla oturup bana bakıyordu.Ama bakışlarında hala nefret vardı.Evet,millet bu gece benim için çekilmez olacaktı..