There's a reason
(bir nedeni vardir)
Gelen sesi aldırmadan şarkıya devam ettim yanıma bir çocuk geldi okulda daha önce görmemiştim birlikte söylemeye devam ettik gerçekten çok tatlı bir çocuktu.Şarkıyı bitirdiğimde ‘’Sesin çok güzel.’’ Dedi bende sırıtıp ‘’Senin daha güzel.’’ Dedim çocuk başını eğip saçını kaşıdı ‘’Ben Jev ve sende Effie olmalısın.’’ Dedi tabi okulda adımı duymayan kalmamıştı fakat ben bu çocuğu yani Jev’i daha yeni görmüştüm.Birlikte tiyatro salonundan çıktığımız an Tomris ile konuşan Harry’yi gördüm öyle bir bakış atmıştı ki o sıra Jev’in dediği şeye kahkaha attım Harry Tomris’i ittirip koridorda sinirle ilerlerken zafer kazanmış gibi hissettim neden mi?Çünkü onu böyle görmek paha biçilemez derece de güzel bir duygu.
* * * * * * * * * *
‘’Jev gerçekten emin değilim o partiye gitmek istemiyorum.’’ Dedim o koluma girerken doğru bu gün Harry’nin doğum günü partisi vardı Jev’i davet etmiş ve benimde gelmemi söylemiş Jev ‘’Hadi ama sadece bir parti.’’ Dedi onu başımla onaylarken arabasına bindik çalan şarkıya birlikte eşlik ederken uzun zamandır ilk defa huzurlu hissediyorum.Jev,o gün hayatıma girdiği andan itibaren her şey o kadar güzeldi ki anlatamam.Parti alanına geldiğimizde kapıda içeri girmeye çalışan bir sürü kız vardı Jev ile sonra girmiştik başımı kaldırdığım an Harry’yi gördüm kalpli bir gömlek giymiş,saçları her zaman ki gibiydi Jev’e sarılıp elini sıktı bana elini uzattığında bakmadım bile ‘’Siz içeri geçin parti başlamak üzere.’’ Dedi Jev ile içeri girdik burası kötü kokuyordu ayrıca çok kalabalıktı.Jev güzel bir yer bulunca oraya oturduk müzik çok güzeldi kendimce eşlik ederken müzik değişti ve Lady Gaga Bad Romance çaldı bu en sevdiğim şarkılardan biriydi.Parti güzel gidiyordu sıra Harry’nin pastasını kesmeye gelmişti gerçekten güzel ve değişik bir pastaydı.Harry,biraz afallasa da konuşmaya başladı..
‘’Partime hoş geldiniz.Özellikle Jeffie çifti!’’ diyip eline aldığı bardağı kaldırdı dediklerini umursamamıştım çünkü ben ve Jev sevgili değildik demek ki içkiyi biraz fazla kaçırdı.Bir dilek tutup pastayı üflerken herkes alkışladı o sıra içeri bir polis girince müzik kapandı herkes polise bakıyordu.Polis,bir kadındı ayrıca Harry’nin yüzü düşerken kadın şapkasını çıkarıp bir köşeye attı ve herkes gülmeye başladı.Tanrım,bu kadın polis değildi bir stripsizciydi.İğrenç!!Kadın soyunurken Jev’e sarılmıştım bakmak istemiyordum bile ‘’Gitmek istiyorum.’’ Diye sızlandığım an bir ses duyduk ‘’Evet,şimdi herkes şu slaytı izleyin.’’ Dedi biri ve herkes slayta bakmaya başladı.Baktığım an elim ayağım titremeye başladı bu benim hakkımdaydı.Eski halimi görünce herkes kahkaha atmaya başladı ayrıca bir ışığı benim üzerime tutuyorlardı.Capsler,iğrenç shoplar,beni rezil ettiği zaman çekilen fotoğraflar ve videolar hepsi ama hepsi.Ekrana bakarken herkes kahkahalara boğuluyordu eski hamli hatırlayınca kendimi kötü hissetmiştim sivilceli,dişlerinde tel olan,gözlüklü,saçları hep örgülü olan bir Effie.Ama şimdi çok değişmiştim fakat bu canımı acıtmıştı.En son ‘’İnek,bakire,sivilceli,dört göz ve pis kokulu Effie Winchester karşısında.’’ O an bana çöp atmaya başladılar Harry’ye baktım gülüyordu geri geri adım attığımda birine çarptım ‘’Aaaa,nereye gidiyorsun Effie.’’ Dedi tanımadığım o çocuk Harry ayağa kalktı ne diyecekti bilmiyorum ama Jev ona bir yumruk atmıştı.
‘’Bu kadar yeter.Ona bakın!O fotoğrafta ki kız ile arasında dağlar kadar fark var.O kız,sivilceli,diş telleri olan,gözlüklü inek bir kız!Ama hiç biriniz şimdi ki Effie Winchester’i görmüyor bile.Ona bakın sivilcesi yok,gözlük veya lens kullanmıyor.Gözlerine bakın umutla parlayan mavi gözlerine ama hepsini siz berbat ettiniz.Şimdi Effie sivilcesiz,dişlerinde tel olmayan,saçlarını eskisi gibi örgülü değil ve gözlükleri de yok.Ve biliyor musunuz o masum bir melek gibi ama kanatları kırılmış masum bir melek!Sen Styles,onu rezil edince eline ne geçiyor?Ve şunu da unutmayın buradaki kızlar gibi yüzüne bir ton kapatıcı sürüp kusurlarını,sivilcelerini kapatmıyor.Çünkü o kusursuz biri kapatmaya ihtiyacı yok.’’
En son bunları duymuştum Jev konuşmaya devam ederken ağlayarak bu iğrenç yerden çıktım.Daha önce hiç bu kadar kötü olmamıştım keşke hiç gelmeseydim
keşke.Yolda koşarken topuğum kırıldı ve düştüm lanetler savurup küfür ediyordum.Yerden kalkıp ayakkabılarımı çıkardım dağılmış bir haldeydim.Ayaklarıma batan taşarlı umursamadan koştum.Hayır,intikam almayacaktım,üzgünüm ama artık o okula gidecek halim de kalmamıştı.Ben yenildim ama şöyle de bir gerçek var Winchester soyadını taşıyanlar asla yenilmez!!