Yanaklarımı şişirip bir yere oturdum gerçekten ama gerçekten çok sıkılmıştı hem de parti daha başlamamışken!Harry bardağıyla oynayıp sinirli gözleriyle beni süzerken bende stres içindeydim.Göz ucuyla Harry'ye baktım bardağını bir dikişte bitirdi ardından bir tane daha koydu.Onu izlerken biri önüme gelmişti ''Effie,hadi dans edelim.'' demişti Niall uzattığı eline uzun süre bakıp kabul ettim.Eğlenmeye fakkım vardı en azından.Niall ile dans etmeye başladığımız sırada Harry içkileri teker teker götürüyordu.Açıkçası onu deli etmek hoşuma gitmişti.Yorulup oturduğumda Zayn ortalığı coşturmaya başlamıştı hadi ama Zayn diye söylendim içimden tam da ben otururken.Lola,Liam ile çılgınlar gibi dans ederken fark ettiğim tek şey vardı aralarında tek ben içki içmiyordum.Herkesin arasından geçip mutfağa gittim içkilerin yerini bulup bir bardak ve iki şişe alıp bahçeye çıktım.Bahçe de kocaman bir havuz,şezlonglar falan vardı zenginlik bu olsa gerek.Şezlonda oturup içmeye başladım.O sıra yandaki şezlonga Harry oturdu ona bakmıyordum bile sadece havuza bakıyordum.Kaç bardak içtim bilmiyorum tek duyduğum Harry'nin o sinir edici sesiydi..
''Videoyu kaldırmanı istiyorum.'' diyince elimdeki bardakla birlikte ona bakıp alayla güldüm ''Rezil olmak nasıl bir duygu?'' diye sorduğumda bardağını sıkıca kavradığını fark ettim sinirleniyordu güzel cehennem yeniden ateşleniyor desenize.Harry ''Kaldırmayacaksın yani.'' dedi onu başımla onaylarken gülmeye başladı ayağa kalkarken afallamıştı ''Kalk!'' dedi emir verici ses tonuyla ona neden dermiş gibi bir bakış attığımda elimdeki bardağı alıp hızla havuza fırlattı ''Sana kalk dedim lanet olası!'' sesi git gide yükselirken kalkmamak için ısrar ediyordum Harry kolumu tutup çekince yere düşmüştüm acı içinde inlerken ''Ayağa kalk!'' dedi zorla kalkıp karşısında dikildim yüzünde zafer kazanmış gibi bir ifade vardı ve bu sinir ediciydi.Kolumu tutup içeri götürdü kimse bizi fark etmemişken yukarı çıkardı odasına gelmiştik onun odasına!Beni yere ittirdikten sonra kapıyı kilitledi ''Sen ne yapıyorsun?'' diye bağırdım anahtarı cebine atıp laptopun başına geçti.Onun izlerken laptopu açıp bana baktı ''Şimdi kaldır o videoyu.'' güldüm.Gülmek mi?Hayır kahkaha attım o videoyu kaldırmamı istiyordu ''Sen öyle san!'' dedim ve arkamı döndüm kapıya vurup bağırıyordum ama müzik sesinden duyulmuyordu bile ensemde hissettiğim nefesle durdum.Harry,tam arkamdaydı ''Eğer,o videoyu kaldırmazsan sana tecavüz ederim Effie..'' dedi ciddi bir ses tonuyla zorla onu döndüm yüzü,yüzüme ilk defa bu kadar yakındı nefesi yüzüme çarpıyordu ayrıca çürümüş portakal kabuğu gibi kokmuyordu ah,lanet ne diyorum ben!Harry kolumu kavrarken ''Kaldırıyor musun?Yoksa sana tecavüz etmemi mi istersin?'' dedi inatla başımı hayır anlamında salladım çünkü blöf yapıyordu.Gülümseyip saçlarımı arkaya attı başını boynuma götürdü saçları çeneme değerken vücudum titriyordu lanet olsun bu çocuk gerçekten ciddiydi.Boynumu öperken,öpücükleri iyice sertleşmişti ''Tamam,tamam bukleli siliyorum!'' dedim zorla başını kaldırıp gülümsedi bende onu ittirip laptopun başına geçtim videoyu silince ''Al sildim!'' diye bağırdım o zaferle gülümserken sinirlerime hakim olamıyordum kulağıma eğilip ''Sana adımı unutmamanı söylemiştim.'' diyip küçük bir kahkaha patlattı..
Sabah iğrenç baş ağrısıyla uyandım dün gece aklımdan çıkmıyordu.Ayaklarımı yataktan sallandırıp saate baktım 7'ye geliyordu tekrar yatmadım ve kalkıp lavabodaki işlerimi hallettim.Üzerime bir şeyler geçirip saçlarımı maşa yaptım makyajdan nefret ettiğim için makyaj yapmadım.Aşağı indiğimde Lola da uyanmış etrafa bakınıyordu ''Günaydın!'' dedim sessizce moralim bozuktu dün geceyi hatırlayınca nasıl mutlu olabilirim ki?Lola ''Günaydın çıkıyor musun?'' diye sorunca başımla onu onayladım ''Okulda görüşürüz.'' diyip evden çıktım.Kaldırımda yürürken kulaklıklarımı takip Blondie-One Way Or Another şarkısını dinlemeye başladım 80 ve 90'lar benim favorimdir.Yürürken birinin sesini duydum bana sesleniyordu müziğin sesini açıp adımlarımı hızlandırdım.O kişi her kimse çantamı çekince durdum arkamı döndüğümde yüzünden terler akan Styles'i gördüm ''Ne istiyorsun?'' diye sordum nefes nefese ''Sana sesleniyorum duymuyor musun?'' dedi kulaklıklardan gelen sesi duyunca güldü yanaklarımı şişirip ''Harry yanımda dolaşma.'' dedim kendimden emin bir şekilde ''Neden?'' diye sordu ağzım açık kalmıştı birde pişkin pişkin soruyordu ''Çünkü nefes alamıyorum,hava kirliliğisin.'' ve lafı sokup yürümeye başladım içten içe gülerken hayatın tekrar güzel olduğunu anladım.Okulda herkes bana bakıp gülüyordu amigo kızlardan biri ''Hey sivilceli saçında yeşil boya var!'' dedi onun önünde durdum pekala boyu benden uzundu kabul ediyorum ''Biliyor musun Tomris benim sivilvelerim yok makyajda yapmıyorum fakat sen kapatıcı sürüp gerçek yüzünü saklıyorsun.'' dedim hızlı adımlarla oradan uzaklaşırken gülüyordum tantım bu okuldakiler ne kadar aptal!Ve ayrıca ismi neden mi Tomris o bir İngiliz değil Azeri bir kız..
Sıkıntı içinde tiyatro salonuna gittim şüküler olsun ki boştu sahnedeki beyaz piyanoya dokunup birkaç tuşa bastım gülüp oturdum ve yavaşça çalmaya başladım filmden hatırlıyordum notalarıçok iyi çalışmıştım ve söylemeye başladım..
Na na na na Na na na na yeah
( na na na na evet)
You are the music in me
(sen içimdeki müziksin)
You know the words
(bilirsin su sözü)
Once upon a time
(bir zamanlar)
Make you listen?
(kulak kabartir insana)
Şarkıya devam ederken kendimi High School Musical da hissettim gerçekten güzel söylüyordum sadece bir an bir erkek sesi bana eşlik etti..
There's a reason
(bir nedeni vardir)