Yaz okulu ilk gün

351 14 4
                                    

Amerika'da Mass eyaletinde Castle Hills  Yaz okulunun ilk günü Teresa heycanlı  şekilde evden çıkar,koşar adımlarla
-İlk gün yine geç kaldım, Daphne ve Mary gelmiş olmalıdır!
Cadde boş normalde hep işlektir.Bulutlu gün...
-Bulutlu gün en nefret ettiğimden...
(BİR KAÇ DAKİKA SONRA VARIR)
-Yine geç kalmışım derse girmişler.
Koridor bomboş,temizlikçi bile yok!
- Berbat bi gün heryer sessiz üstelik sınıf neredeydi?
Ve zil! ZIRR ZIRZIR
Yukarıdan aşağıya doğru inen merdivende Daphne ve Mary'i görür ve koşar.🏃
-Günaydın! Yine geç kalmışım birde sınıfı bulamadım kantine gidelim size anlatacaklarım var!
Daphne
-Günaydın her zaman ki gibi geç kalmışsın kantin kapatılmış dışardaki cafe hala açık oraya gidelim.
(BAHÇEDEKİ CAFE)
Mary
-Çok sessiz bu gün bir çok dükkan kapalı idi.
-Bende fark ettim,bizim cadde,anayol,burası sabah okul koridoru bir temizlikçi bile yoktu.
-Dur bakalım ortaya çıkar,sınıfta yedi kişiydik oysaki mevcut 34,garip🤔😕
Teresa şüphe duymaya başladı.Karşıdan iki erkek yanlarına geldi.
-Selam ben Austin,yanımdaki kuzenim Tim!Aynı sınıftan olmalıyız şu iki kızı derste gördüm.
Daphne
-Bizde seni gördük otursanıza...          Bu sabah sizcede garip değil mi?Her yer bomboş sokaklar,okul hatta anayol bile en işlek cadde...
Teresa
-Oldum olası bulutlarla anlaşamam!Havanın bulutlu olması beni geriyor.
Hep bir ağızdan
-Nedeğn?
-Ne neden? Çünkü genelde benim başıma ne geldiyse böyle havalarda gelir.
Austin
-Teresa saçmalama lütfen,saçma bir tespit bence...Neyse bence çok garip birşey yok alt tarafı sadece hava bulutlu ve de sınıfın biraz fazlası yok bu kadar abartmayın.Neyse biz kaçar!
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz vote vermeyi unutmayınız!Yeni bölüm geliyor.İyi okumalar!

Yaz Okulu MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin