Garip Adam Part2

101 6 0
                                    

Teresa bu gün yine pencerenin önüne oturdu.Adam yine erkenden kalkmıştı.Bir kamyon ve içi dolu bir şekilde koli getirmişti.Yavaş yavaş taşıyordu.Teresa 7:00 suları idi uyanmıştı. (ARADAN BİR 2-3 SAAT GEÇMİŞTİ )
Bayan Frank içeri girdi.
-Teresa beni birkaç sabahtır şaşırtıyorsun ayrıca korkuyorum bu kadar erken uyanman çok acayip.
-Anne korkucak birşey yok!Sadece artık erken uyansam iyi olucak yoksa hep geç kalıyorum.
-Pekiğ😕 Biz uygunsalar bir gün karşı eve yeni taşınan komşuya hoşgeldin partisi yapmak için evine gitmek istiyoruz.
(İÇ SES)
-Oh hayır napıcam şimdi😰😰
-Tamam anne!Ben kahvaltı yapmadan çıkıcam.
Dışarı çıkar ve karşı kaldırıma geçer...
-Günaydın,kolay gelsin!Size bir soru sormak istiyorum. Adınız,soyadınız,yaşınız,anneniz ,babanız,eşiniz,çocuğunuz ve kolilerin içinde ne var?
(UMURSAMAZ BİR BİÇİMDE KOLİLERİ HIZLICA TAŞIMAYA BAŞLAR)
-Hey bayım bir soru sordum,gerçiğ birden fazla oldu sanki aman boşver!😏
(VE OKULLLLLLLLLLLLLLLL😡)
-Austin🖐🖐🖐🖐🖐🖐
-Aa selam Teresa🖐
-Vay be😍
-???
-Ya-ya-yakından...😱Ne dediğimi boşver😥Şey ben sana bir şey anlatcam,ama Ekibi topla....
(İÇ SES)
N'oluyo bana ya🙁İçimde bir kelebek uçtu sanki?Neydi o öyle ya?Of😻
Merhabalar!Teresa aşık mı oluyo ne?Arkadaşlar yanlışlarımın kusuruna bakmayın.🙏Ayrıca bana mesaj atmış birisi neden "ğ" harfini ekliyorsun diye ben seviyorum ve bilerek yapıyorum.Şaşırma anlamında etkili oluyor.Neyse umarım beğenmişsinizdir.İyi okumalar!

Yaz Okulu MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin