Austin haklıydı,hiç bir şey olmamıştı. Bu gün yine geç kalmamak için erkenden kalktım saat 6:00 civarı. Karşı ev satılıktı ama satılık yazısı kaldırılmış,bahçede koliler vardı.Sabah sabah adam çalışmaya başlamıştı.
-Bu adam sabah sabah ne içmiş böyle bu kadar enerjik!Ben daha gözümü açamıyorum.
Saat 7:00 suları adamın kafasında bir şapka,kafasını kaldırmıyordu.Konuşmuyordu.Sadece kolileri taşıyordu,Şapkasını hiç çıkarmadı ama çok terliydi.Belli oluyordu,nefes nefese kalmıştı.Saat 9:00'a geliyordu.Bayan Frank içeri girdi.
-Teresa,uyanmışsın!😯
-Evet anne.💤Ama hala uykum var!
-Şaşırttın!Neyse hazırlan ve aşağı kahvaltıya in baban çıktı,Alex'de uyuyor bende yatıyorum.
-İyi uykular🖐
Ve hazırlanan Teresa aşağı iner,kahvaltı yapar ve sokağa çıkar.Karşı kaldırma geçer.Adam dışarda,yanından geçerken
-Günaydın bayım,bu evi satın mı aldınız?
(KALIN BİR SES TONUYLA)
-Evet,şimdi müsade ederseniz küçük hanım işime dönmem gerek.
Teresa'nın sözleri yarım kalmıştı.Sinirli ve düşünceli bir şekilde yürürken anayola geldi çok kalabalıktı.Bu gün karnaval vardı.Her bir eyaletten insanlar karnavala gelir.(Uzun bir yoldan sonra işte okul🏫.)
Hava güneşli ve oldukça sıcak.Bu gün sınıfça havuza girebilirlerdi.Koşarak Sınıfa giren Teresa şok olur😱😱....
Arkadaşlar selam!Size bu gün söz verdiğimden yazmak zorundaydım.Sözümü tuttum!Azriko_Yazar hesabımın şifresini hatırladım bu kitap tutarsa oradan da farklı bir kitap yazacağım.Vote vermeyi unutmayın!İyi okumalar!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Okulu Maceraları
PertualanganBir yaz okulu,üç ay boyunca,garip insanlar ve garip olaylar... Teresa ve arkadaşları bu olaylarla Nasıl başa çıkacak? "Hayat korkunun bittiği yerde başlar!" Osho....