Era destul de atragator , defapt era superb . Mereu era imbracat dupa ultima moda . Parul facut parca de pe copertele unor reviste , zambetul era patrunzator ...... Fotbalul si fetele erau pasiunea lui . Dragostea lui cea mare era fotbalul , iar cea de-a doua dragoste si mai mare urma sa afle dupa un simplu joc " Adevar sau provocare ? "
Era o seara de vara placuta . In cartier toate fetele isi scoteau la suprafata balcoanele si " bombeul " in schimb eu ... eu eram destul de aranjata dar nu imi placea sa ies prea tare in evidenta .... O pereche de pantaloni scurti , un tricou destul de decent si parul lasat pe spate , castile in urechi era tot ce ma definea .
Era un din serile cand alesesem sa ies din monotonia camerei mele plictisitoare si sa i-au putin aer . nU prea cunosteam foarte bine toti si fetele ce locuiau in acel cartier deoarece nu eram mutata de mult .
Am iesit afara si dintr-o data un suierat s-a auzit parca in spatele meu . Nu mi-am intors privirea dar parca ceva ma indemna sa fac . M-am oprit putin pe loc apoi am mers mai departe . Nu am apucat sa fac 2 miscari si mi s-a auzit numele
- Edina ?
- Da ! am raspuns eu rusinata
- Vino si tu aici la noi .
Nu stiam cine era cu exactitate . Erau destui adolescenti pe acea banca in spatele blocului. M-am apropiat incet , incet si am soptit un scurt " buna " .
Am auzit cateva voci care mi-au raspuns , dar majoritatea s-au strambat foarte urat la mine si apoi au continuat sa fumeze din tigarile care ardeau neincetat .
- Decand nu ai mai iesit afara
- Da este ceva timp . Tu ai strigat la mine ?
- Da eu ,
Atunci mi-am dat seama ca Roxana era cea care strigase la mine . Aproape singura fatta cu , care vorbeam cat de cat din cartier .
- Sa-ti fac cunostinta . Ea este Andreea , El Mihai , Cristina , Oana , Razvan , Andrei , Claudia , Mara si el este Edy .
Eram incantata de cei pe care ii cunoscusem . Am raspuns frumos la fiecare " Eu ma numesc Edina " dar parca acel baiat Edy era altfel . Ochii lui , parul , hainele , era cel mai frumos , dar m-am facut ca nu ma intereseaza ...
Dupa aproximativ o ora Edy a venit la mine foarte hotarat si m-a intrebat daca ii acord putin timp . Eram total nedumerita . de ce eu ? Am acceptat .
- Esti frumoasa si foarte atragatoare
- Stai putin . Eu nu te cunosc , pe langa faptul ca iti stiu numele .
- Asa e dar ne putem cunoaste .
In capul meu umblau necontenit mii de lucruri ..... Am raspuns parca cu o oarecare teama ca este ok. Apoi ne-am intors amandoi la cei care mai ramasesera afara ,
- Edina , te joci cu noi " Adevar si provocare ? "
Nici macar nu stiam ce este acel joc si ma mira foarte tare ca la 15-16 ani ei se joaca . Eu eram obisnuita sa citesc , sa fac orice altceva . Dar am zis ca ar fi ok sa incerc asa ca am acceptat .
- Ce alegi Edina ? Adevar sau provocare
- Provocare !
- Te provoc sa il saruti pasional pe Edy
Cand am auzit acest lucru inima imi batea foarte piuternic , corpul imi tremura iar obrajii erau aprinsi ca focul . Intr-un moment de neatentie nici nu am apucat sa raspund daca sunt de acord sa fac acea provocare ca Edy mi-a atins buzele , iar limba lui imi intra puternic in gura . Era pasional . Nu am apucat sa fac si eu accelasi lucru , deoarece totul era ciudat , eram parca nepregatita . Dupa ce a terminat practic sarutul s-a uitat in ochii mei si a spus ca voi fi a lui .
Imi placea ideea dar ... totusi era de necrezut ce se intamplase....
Au trecut apoi aproape doua luni in care ne cunoasteam unul pe altul fara sa vrem . Vorbeam , Ieseam afara . Viata mea se schimbase radical doar pentru ca eram prietena celui mai dragut baiat din cartier . Purtam alte haine eram altfel ...