Speranta

66 2 1
                                    

Telefonul suna obsesiv , dar aleg sa nu raspund , de ce sa raspund ? stiam cine era si tocmai deasta nu doream sa raspund . Cine e el sa raspund ? Dar nu , nu ma pot abtine , trebuie sa raspund si trebuie sa se clarifice totul .

- Alo ?

- Scumpo , de ce nu raspunzi la telefon ? 

- Scumpo ? Nu pot sa cred cat esti de nesimtit ? Scumpo ? nu vreau sa mai aud de tine niciodata .

- Hai pisicuto stiu ca ma doresti si stiu ca sexul este viata ta ! 

- Sex? Am 15 ani . Ce pot eu sa stiu despre sex ? Inafara ca filmele porno sunt singura mea cale de a vedea asemea lucruri .

- Esti amuzanta , ma exciti foarte tare , iubesc sa te aud vorbind asa . Ai ceva timp mai tarziu ?

- Am timp ! Dar nu il irosesc ! 

- Scumpa mea . Buzele tale trebuie sa atinga buzele mele . Corpul tau nu poate rezista atingerilor mele . Este chiar atat de greu sa intelegi ?

- Nu avem ce sa mai  vorbim ! Nu avem  ce! 

Arunc telefonul nervoasa in pat si perna din viata mea in secunda urmatoare ajunge in perete . " Cine dracu e el sa-mi vorbeasca asa !  M-am saturat ! " spuneam aceste lucruri desii stiam ca il adoram si voiam sa se intample mai mult decat se intamplase...

La scurt timp dupa ce starea mea devenise una mai buna primesc un mesaj pe telefon . " Pisicuta mea frumoasa , te astept la mine la ora 6:30 . " 

6:30 ? Nu trebuie sa uit ! 

In urmatoarele 10 minute deja ma gandeam cum sa ma imbrac . Cum sa fiu mai provocatoare . 5:30 . Sunt deja gata . Asi putea sa-i fac o surpriza...... 

Deschid usa cu repezeala iar in urma mea las o dara de parfum frumos mirositoare . Urc scarile blocului lui si ajung la acea usa . Numarul " 24 " . Bat incet la usa in timp ce imi aranjez parul . La scurt timp se deschide usa si apare el . Era in boxeri , abdomenul bine lucrat iesea in evidenta iar fata lui cu un zambet provocator privea atent sanii mei destul de vizibili .

- Printeso ai venit . Stiam ca vei veni . Intra .

Pasesc incet in acea camera de data aceasta ce urma sa fie una destul de curata si luminata . Era destul de placut . 

- Aiiii facuut curat ? 

- Nu  scumpo doar ca erai prea obosita sa vezi destul de clar. Ma miram cum de stia despre ce vorbeam . M-am uitat cateva minute in camera apoi m-am asezat . 

-Pisicuto esti asa sexi . Vreau sa facem sex ca doi nebuni , vreau sa ne iubim , te vreau ...

Mana mea a atins usor abdomenul lui , cealalta mana ii atingea fata si m-am apripiat usor de el . L-am privit provocator in ochii si mi-am apropiat buzele de ale lui . La aceasta atingere am stiut ca trebuie sa se intample . I-am bagat unghiile in spate facund-ul sa urle de durere , mana lui cobora si urca pe fundul meu . Parul se desfacuse iar buzele noastre erau lipite una de alta. Ne doream unul pe altul . Ne doream ...  

M-a lasat apoi usor pe spate si mi-a tras blugii de pe mine ramanand in bichini . Mi-a luat piciorul si ma saruta senzual pe picior pana a ajuns si mai sus , nu s-a oprit acolo , a urcat si mai sus . Sanii mei asteptau sa fie sarutati de el . Sfarcurile mele erau intarite iar saliva lui curgea pe sanii mei . Ochii mei se inchideau si se deschideau facand si mai mare placerea . S-a uitat la mine si mi-a soptit usor la ureche ca sunt cea mai buna fata pe care a intalnit-o . L-am privit si am spus si eu acelasi lucru . Amandoi eram excitati , ne sarutam incontinuu simtind si transmitand unul de la altul teama de a trece la pasul urmator . Nici el nu stia daca sa continue sau nu , eu la fel . M-a privit si m-a intrebat daca sunt sigura ce vreau sa fac . Nu stiam . Nu mai eram sigura . M-am uitat la noi si am dezaprobat cu capul ca nu . Trebuie sa ne oprim . A zambit multumit de raspund si m-a sarutat pe gat . Dupa ce a terminat sarutul , m-a ridicat din pat si m-a luat in brate spunandu-mi ca sunt cea mai minunata fata si ca ma iarta pentru tot . 

Am zambit fericita si l-am strans tare la piept . Il iubeam cu adevarat . Ne iubeam cu adevarat .

Mi-am luat apoi blugii la loc pe mine si m-am cuibait in bratele lui puternice . 

- Stii nu am crezut vreodata ca un raspuns corect imi va schimba parerea .

- Ce raspuns?  Daca voiam sa continui sau nu ?

-Da! 

Am zambit si mi-am cerut iertare . Stiam ca trebuia sa ma opun .

- Edina , stiu ca nu a fost vina ta . Credeam ca esti o curva . Dar nu esti . Vei fi pustoaica mea micuta pe care o voi iubio neconditionat .

Cand am auzit aceste lucruri privirea mi sa luminat si o lacrima de fericire mi-a alunecat pe obraji . Acest lucru s-a intamplat si la el . Eram cei mai fericiti in acel moment . Ne doream sa nu ne mai despartim niciodata . Ma omora gandul ca trebuie sa plec . Dar ideea mea a fost cea mai buna . Mi-am sunat parintii si am spus ca voi dormi la o prietena in acea seara . 

Cand am auzit ca ei sunt de acord am fost si mai fericita . Soarele rasarise pe fata mea .

A urmat apoi o noapte lunga , lunga  .... 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 18, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Adevar sau provocare ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum