Era sambata iar dupa o seara groaznica sosise dimineata mult asteptata cu mult soare si multa fericire . Venea Eddy cel mai minunat baiat din cartier . Incercem tot mai mult sa nu ma mai gandesc la ce se intamplase , sa dau uitarii .
M-am trezit am intrat repede pe site-ul cel mai popular am citit cateva povesti si timpul a trecut destul de repede . M-am uitat la ceas si deja era 4:15 . Ora la care imi programasem iesirea aafara . Mi-am facut un coc dezordonat , mi-am luat un trening mulat pe corp si mi-au scos ochii caprui in evidenta cu tusul negru aprins . Am iesit afara si m-am asezat la locul nostru . Un loc inconjurat de pomi si o singura banca. " Banca povestiolor " asa cum ii spuneam noi . Am asteptat in jur de 20 de minute si nu a venit nimeni , am inceput sa dau telefoane in disperare dar nimic . Mainile imi tremurau , ochii erau incarcati de lacrimi si parca mii de voci imi treceau pe la spate strigand infricosator " Esti de vina ! " " Ai distrus ceva frumos " . Nu mai rezistam , simteam cum picioarele imi tremura si o stare de ameteala ma cuprinde .
Atat imi amintesc . Cand m-am trezit eram intr-o camera intunecata cu un pat in mijloc si un televizor micut . Am deschis ochii usor si nu intelegam unde ma aflu si ce se intampla cu mine . Dintr-o data am auziit o voce groasa spunand " E frumos ?! " . Atunci mi-am dat seama ca el deja aflase . Nici macar nu indrazneam sa imi intorc privirea spre el . In capul meu erau tot felul de chestii nu mai rezistam . Intr-un final am simtit cum o mana imi atinge usor fata si mi-o indreapta spre el . Am incercat sa ma opun dar forta lui era de 2 ori mai mare . Dupa cateva minute am deschis larg ochii spre el si l-am intrebat ce s-a intamplat in cantonamen ? Nici nu am apucat sa misc caci o palma puternica mi-a lovit fata cu o urara ingrozitoare . Am inceput sa tip , sa il lovesc sa urlu de durere dar in zadar el stia ca nu ma poate auzii nimeni .
- De ce faci asta ?
- E doar vina ta . O meriti din plin .
- Daca ai stii macar o clipa ca am fost oarecum fortata sa fac asta
- Nici macar nu ma intereseaza ai facut-o deja .
Dupa cateva minute in care tacerea domina mi-am amintit ca telefonul imi lipseste asa ca l-am intrebat unde imi este telefonul . Acesta mi-a atintit o privire patrunzatoare si apoi a zis este bine dar asta nu inseamna ca il vei primi . Nu stiam cum sa reactionez efectiv nu stiam ce sa mai spun nu stiam daca mai e ceva de spus . Mi-am lasat usor pana pe patul acela imputit si genunchii mi i-am strans la piept. Dintr-o data am simtit cum o mana imi atinge usor glezna , apoi usor usor urca cat mai sus . Eram nedumerita . Nu stiam daca trebuie sa il las sau nu . Imi era teama ca daca nu il voi lasa va actiona si mai urat .
- Te-am iubit intelegi , te-am iubit .
Cand am auzit aceste vorbe si mai mult sentimentul de vina imi cuprindea inima. Simteam nevoia sa spun ca si eu dar nu mai eram in stare . La un moment dat mana mi-a fost cuprinsa usor iar degetele mi-au fost prinse intre degetele lui . Buzele lui sau lipit de ale mele . Era un sarut usor dar totusi punea in joc atatea sentimente . M-a lasat apoi incet pe spate , sarutandu-ma incontinuare in timp ce mana lui imi atingea usor fundul . Inima imi batea foarte tare si ma gandeam daca este ok ce se intampla . Intr-un fel imi placea acest joc dar pe de alta parte nu stiam ce are in cap . Chestia asta a durat in jur de 10 minute apoi dintr-o data s-a oprit brusc mi-a dat telefonul si a spus sa ma intorc imediat acasa .
Nu stiam ce trebuie sa fac . Am luat repede telefonul de la el , m-am uitat in ochii lui verzi si apoi am iesti repede pe usa .
Cand am ajuns acasa muzica era singura ce ma linistea . Am luat pijamalele pe mine si mi-am petrecut toata noapte ascultand muzica si gandindu-ma la minuatul , fermacatorul baiat ce imi pusese inima pe jar din prima clipa .