Incercari

63 3 0
                                    

Ceasul era trecut de ora 9 si chiar nu aveam somn . Cana cu ciocolata si o melodie " la sentiment " erau singurele lucruri ce ma faceau sa ma mai linistesc . Afara ploua si priveam pe geamul meu indragostiti ce se iubeau cu adevarat , vedeam familii cu multi copii " asa speram sa fim si noi " ... 

Telefonul il tineam strans in mana iar prima propozitie pentru un mesaj a fost " Vreau sa ne vedem " . Am asteptat cateva momente deoarece  nu stiam daca sa trimit mesajul sau nu . Am inchis ochii puternic si am apasat pe butonul de trimitere apoi o sonerie ipocrita mi-a confirmat trimiterea mesajului . Dupa zece minute am primit inapoi " nu pot acum , sunt cu alta o fut " . Cred ca am citit acel mesaj de aproximativ 10 ori si nu imi venea sa cred ce vad , cum putea sa imi trimita asa ceva . In mintea mea se asterneau tot felul de ganduri naprasnice. Ma tot gandeam ca nu mai am ce sa caut pe acest mapamond . Am mers in baie ma uitam in oglinda si observam cum lacrimile aprinse de durere imi curg pe obrajii reci . Ma gandeam ce pot sa fac si uitandu-ma insistent la samoonul din fata mea am zis ca asta trebuie sa fac . Eram convinsa ca asta trebuie sa fac . " Nimeni nu ma iubeste " " Nu mai am prieteni " " Nu am iubit "  " Familia mea are mai tot timpul treaba "  nimiccc nu era bine . Am luat sticla de sampon si aproape ca imi tornasem sticla aceea practic cu otrava pe gat cand am primit un mesaj cu .... " Am glumit pisi . Te-ai speriat ? Vino unde ne-am intalnit si aseara mi-e dor de buzele tale si de fundul tau bombat " . Atunci am aruncat sticla de sampon si am fugit in camera mea . Sincer eram fericita asa deci nu am stat pe ganduri . Mi-am luat colantii mei preferati pe mine cu un tricou si o geaca de piele caci afara era destul de frigut.

Cand am ajuns in fata blocului ma temeam sa intru , aveam o oarecare teama . Am pasit usor si urcam incet, incet scarile. Apoi am ajuns in fata usii lui . Am stat cateva minute si in sfarsit am prins curaj si am batut . Mi-a deschis usa si cand m-a vazut m-a laut in brate iar picioarele mele ii inconjurau trupul bine lucrat . M-a tarat de peretii camerei , ma saruta foarte scarbos dar totodata atat de incitant . Cand am ajuns in camera lui m-a aruncat in pat si el s-a aruncat peste mine . A inceput usor sa imi linga gatul cu limba aceea ascutita si usor , usor a ajuns la sanii mei si lingea usor sfarcurile ce erau foarte tari . Eram exitata cu siguranta . Imi doream sincer sa se intample si mai mult de atat dar nu . Cand a incercat sa coboare si mai jos de sani m-am oprit impingandu-l de pe mine si incercand sa plec . M-a prins de mana si m-a intrebat daca mi-a placut sau nu . Fata mea se inrosise si nu stiam ce sa mai spun . M-a tras apoi cu putere spre el si imi soptea incitant la ureche " Imi place de tine pentru ca esti un copil naiv si imi place timiditatea ta . te vreau . Vreau sa fi langa mine pe fiecare noapte " . 

In capul meu se plimbau tot felul de chestii si mereu imi trecea prin minte cuvantul " naiva .... naiva " . Voiam sa spun ca eu nu sunt naiva dar asa era , eram foarte naiva .

Dupa cateva minute bune in care imi tot spunea chestii de genul la ureche ne-am despartit trupul unul de celalt si ne-am asezat pe pat . El isi pusese mana sub cap si era foarte sexi in maieul acela alb  . Aveam tendinta sa ma arunc peste el si sa ii spun ca vreau sa o facem chiar acum . Dar nu cum as fi putut face asta aveam 15 ani . Eram cu spatele la el si parca " ochiul de la spate "  il vedea cum ma analiza din cap pana in picioare . Cum ma savura din priviri . 

- Ce faci Edy ? 

- Ce a-s putea sa fac . Stii esti frumoasa .

Cuvintele acestea ma faceau de fiecare data sa il iubesc si mai mult sa ma indragostesc si mai mult de el .

- Nu spui nimic ?  a spus el nervos .

- Nu... aa mnuu am ce ... multumesc 

- Haide nu mai fi asa . Suntem doar noi .

- Stii ce Edy vreau sa plec , vreau sa nu mai stiu nimic de tine 

- Este imposibil . Ma iubesti stiu asta . si eu te iubesc .

- Minti .

- Poate ca da  .

Cuvintele aceste pe care le spunea ma faceau sa nu am incredere in el . O parte din mine spunea ca acum spune adevarul iar cealalta spunea ca doar te minte .

M-am ridicat furioasa de pe pat si intr-un moment de neatentie a lui am luat-o la fuga si am reusit sa ies afara . Nu m-am dus direct acasa si am ales sa ma plimb pe strazile acelea intunecate , prin ploaie . "  Naiva " .... oare chiar sunt asa ? .

Din perspectiva lui Eddy : 

Este o naiva . Cat as vrea sa am o noapte de vis cu ea apoi sa spun tuturor ca este o " curva " . Fata este frumoasa si arata bine dar creierul ei este cam micut nu stiu cum poate crede ca eu o iubesc ...

Din perspectiva mea  : 

E asa frumos cand ma atinge , dar totusi cred ca nu o face din iubire . Gata nu am ce sa mai caut la el , eu singura o caut . Trebuie sa merg acasa sa ma linistesc si sa uit de el . Gata mi-a ajuns. 

Asa am si facut . Cand am ajuns acasa eram foarte uda . Hainele mele erau extrem de ude , dar nu conta . Mi-am facut un dus si apoi am luat jurnalul in care am povestit ce se intamplase . Era singurul tip ce facuse asta pana acum . dAR NU merita . Am scris in jurnal pana dimineata , efectiv simteam cum ma descarc . Cand m-am uitat la ceas era ora 4:30 dimineata . Am pus jurnalul sub perna , mi-am facut rugaciunea si am adormit . 

Adevar sau provocare ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum