Cap 1

100 2 0
                                    

 " Iubirea mea eu in 10 minute voi pleca in cantonament . Ai grija ce faci . Telefonul il voi avea inchis ,ma voi intoarce peste 3 zile . " 

Era mesajul ce l-am gasit pe telefon . Adormisem . Eram epuizata . Totul era roz. Ma simteam matura.

Din perspectiva mea :  Edy a plecat . Asa ca sa ies putin cu fetele nu ar strica .

- Buna Mara 

- Buna Edina . Ce faci ?

- Bina ma gandeam sa iesim afara . Vrei ?

- Da . Am inteles ca Edy a plecat ?! 

- Da . Bine daca esti de acord atunci ne vedem la banca la 5 jumatate 

- Bine . te pup fata 

- Si eu  .

Era 4 jumatate . Nu mai aveam prea mult timp . M-am machiar foarte strident si mi-am luat o rochita mulata , cu o pereche de bascheti in picioare si am iesit afara . Dupa cateva minute a aparat si Mara . 

- Ce facem ?

- Hai sa luam un pachet de tigari  , si stam la bancuta 

Am plecat la magazin . Ma gandeam tot timpul la Edy , ma gandeam ce face , daca se gandeste la mine ... si tot eu imi raspundeam ca probabil nu are nicio treaba acum , doar isi are iubita aproape ." Fotbalul " .

In fine tigara si punga de seminte ma faceau sa nu ma gandesc att de insistent la el .

Dintr-o data Mihai prietenul lui Edy m-a chemat la el .

- Haide cu mine papusa .

- Papusa . Bai asta cui ii spui tu papusa? Si uitat ca sunt prietena lui Edi ? 

- Nu , fa , stai linistita .

Mara radea foarte distrata la noi iar eu eram foarte nervoasa deaorece nu facea nimic . Era o proasta . ce dracu facea ....

M-a tras intr-o casa darapanata din spatele blocului si mi-a atins buzele mele catifelate cu buzele lui mari si carnoase . Imi punea mana pe sanii mei ce stiam foarte bine ca atunci cand v-a veni momentul vor fi doar ai lu Edy . Imi sufla un fum gros de tigara in gura facundu-ma sa ma scarbesc si sa il uarsc din tot sufletul . Cand probabil s-a plictisit sa ma foloseasa m-a impins in peret si a plecat de parca nimic nu s-ar fi intamplat. 

Eram imputita , Ma simteam in ultimul hal . Obrajii mei erau plini de saliva lui urat mirositoare si lipicioasa. Am inceput sa tip imi era sila de mine .

As fi vrut sa-l omor cu mana mea , sau macar sa pot sa ma opun dar avea o forta imensa fata de mine .

Cand mi-am revenit putin , m-am scuturat pe pantalonii si mi-am stes lacrimi cu mainile ce erau mizerabile  lasand pe fata mea catifelata urme mari de murdarie . Am mers usor pana acaSA in timp ce imaginile cu acel prost , dobitoc , cretin mi se derulau in fata ochilor... Am intrat usor pe usa apartamentului penttru ca nu voiam sa ma vada parintii mei in halul in care eram . M-am dezbracat de hainele imputite de pe mine si imi priveam fata in oglinda in timp ce cada se umplea cu apa . Parca nu ma cunosteam . Dintr-o data dau peste acest baiat care imi schimba viata radical , ma indragostesc pana peste cap , ajung sa il iubesc iar acum aproape ca am fost violata .... In sufletul meu aveam mi de regerete dar daca renuntam la ceasta viata renuntam la edy , renuntam la noi ... si nu voiam sa-l pierd , dar poate ca deja am facut-o cand v-a afla ce s-a intamplat va fi foarte deranjat ....... eram sigura ca se va termina totul ... eram sigura ca daca il voi pierde pe el practic voi pierde totul , dar totusi parca ceva ma facea sa gandesc pozitiv , sa gandesc ca va intelege si vina oricum nu eraa a mea ......

Adevar sau provocare ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum