Nu ma gandeam niciodata ca o sa sa ma atasez atat de mult de o persoana pe care am cunoscut-o doar de cateva saptamani. Nu imi imaginam niciodata ca o sa ma faca cineva sa ma simt atat de bine, sa ma faca sa ma simt atat de bine cu fiecare atingere a ei.
O imbratisez pe Ema si ii zambesc in timp ce ma imbrac. Devin putin panica ca poate cineva o sa ne intrebe ce am facut atat de mut timp in scoala, mai ales ca orele s-au terminat de mult. Ii arunc in mana hainele ei ca sa se imbrace si sa reusim sa ne furisam afara. Ema observa ca devin un pic agitata si ma ia de mana.
-Hei, linsteste-te, daca ne vede cineva, le spunem ca ma ramas sa facem curatenie in clasa sau ca am ramas sa terminam un proiect sau ceva. Incepe sa zambeasca
Ma face sa ma simt in siguranta cand ma tine de mana, cand ii atat de calma. Ii dau din cap si deschid usa incet uitandu-ma in stanga si dreapta sa vad daca ii cineva pe hol. Coridorul ii pustiu, nu se aude niciun zgomot ca ar mai fi cineva. O trag pe Ema de mana, sa iesim din scoala. Ma grabesc ca sa nu ne vada cineva.
-Rexeaza-te! Brusc Ema se opreste si ma trage spre ea si ma saruta. O privesc si incerc sa ii spun ceva, dar ma intreupe
-Serios, nu te mai stresa atata, stiu ca nu vrei sa stie lumea despre noi...
-Nu ii ca nu vreau sa stie lumea despre noi, dar...
-Amy, serios, inteleg, asa ca nu te mai ingrijora atata, voi avea grija ca asta sa ramana ascuns pana consideri tu momentul ca poate iesi la suprafata.
-Multumesc! O privesc si ma bucur ca a inteles cu toate ca ma simt naspa pentru ca nu sunt inca pregatita sa arat lumii cine sunt eu cu adevat.
Imi zambeste si ma strange in brate, apoi amandoua iesim din scoala.
-Nu vrei sa treci pe la mine? Imi place comania.
-Da, sigur.
Strada este destul de pustie, doar cativa oameni care se pare ca se grabesc spre casa sau locul de munca, sunt prea concetrati in treaba lor ca sa observe ce este in jur. Imi fac curaj si o prind pe Ema de mana, pare destul de surprinsa, nu spune nimic, dar este incantata de gestul meu. Ne indreptam spre casa, dar cum parcul este in trecere decidem sa stam un pic pe aici. Ne asezam pe o banca si privim lacul, totul pare atat de linistit, ca de obicei, imi transmite o stare de pace.
-Mereu cand eram mica vineam aici cu parintii mei, singura amintire faina cu amandoi, poate de aia imi place sa imi petrec uneori timpul pe aici, imi aduce aminte de copilarie. stau un pic ganditoare apoi privesc cerul
-Stii, cand m-am mutat aici am crezut ca o sa imi fie destul de greu sa ma acomodez, un oras nou, persoane noi. Nu stiam nimic, nu cunosteam pe nimeni, apoi intamplator am dat peste tine. Nu stiu daca asta ii mana soartei sau nu, dar in clipa aceea, aveai o sclipire in privire care mi-a atras atentia, aveam impresia ca te cunosteam, ca pot vorbi cu tine orice. Nu stiu daca exista reincarnare sau nu, dar daca este, atunci am impresia ca in trecut am fost impreuna, iar in viata asta ne continuam viata din trecut.
Ma uit la ea, face o mica pauza
-Stiu, stiu, vorbesc numa prostii, ingora-ma. incepe sa rada
-Chiar daca pare ciudat, inteleg ce vrei sa spui, aceasi sentiment mi-ai lasat si mie in ziua in care ne-am vazut. Cu toate ca imi era teama de ceea ce simt, ma bucur enorm ca suntem impreuna. o strang tare in brate.
Stam inca vreo 10 minute in parc, apoi ne ridicam si mergem de-a lungul lacului spre casa, tinandu-ne de mana. Cand ajungem in dreptul casei, deschid usa, o las pe Ema din mana si intram amandoua inautru.
-Mama, am ajuns acasa. strig eu, descaltandu-ma
-Ce durat atata? striga mama din bucatarie, venind spre intrare, ca sa ma vada
-Am stat cu Ema prin parc. arat cu mana spre ea
-Buna ziua doamna Carter! ii face Ema cu mana
-Buna, poti sa imi spui Jeni. Ma bucur sa te cunsoc. Amy, puteai sa imi spui ca o sa avem musafiri.
-Scuze, data viitoare o sa iti spun. Noi mergem sus.
-Ok. Cand is gata fursecurile o sa ti le aduc sus.
-Multumesc! Ii zambesc, apoi o trag pe Ema dupa mine, ca sa mergem in camera. Urcam scarile, ma grabesc in fata lasand-o pe Ema in spate.
-Amy, unde te grabesti asa?
Ma ascund repede in camera, Ema observa unde am intrat si intra in camera. Reusesc sa ma ascund sub pat. Ii vad picioare si cum se plimbanda de colo colo in camera, strigandu-mi numele. Cand se apropie de pat, o prind de picior, trasare si striga.
-Bau! Ies de sub pat razand
-Nu ii amuzant Amy! isi pune mainile in san si se intoarce cu spatele spre mine, bosumflata.
-Ma ielti? spun eu cu un ton de copil
-Nu! se incapataneaza
Ma duc spre usa, o inchid cu cheia apoi, ma duc in spatele ei si o imbratisez, sarutand-o pe gat.
-Dar acum, ma ierti?
-Nu stiu, ma mai gandesc. spunea ea destul de incapatanata
O intorc cu fata spre mine si ii ating usor talia, mainile mele patrunzand sub tricoul ei negru. O sarut pe gat, ii simpt fiorii de pe piele. Vreau sa o sarut pe gura, dar isi intoarce usor capul in jos. O ating cu mana pe obraz, indreptandu-i capul spre mine si o sarut. O pun incet la perete, ii ridic tricoul, o sarut din nou pe gat, apoi imi cobor atentia spre sanii ei. Ii ling sfarcurile, o musc usor, instant ea scoate un sunet de placere. Ii pun mana la gura ca sa nu ne auda mama mea, apoi continui. Ii bag mana in pantaloni, este destul de umeda, ii ating clitorisul, cobor spre vagin si introduc doua degete, ea incepe sa geme. Ii soptesc la ureche sa se abtina, sa nu scoata sunete prea mari, apoi cobor spre gura si o musc incet de buza, continuand sa scot si sa bag degetele in vagin. Simt cum se incoarda si ma tine strans de spate, cu capul sprijinit de umarul meu, abtinandu-se sa nu strige, cu toate ca o aud langa ureche cum geme foarte incet, ceea ce ma excita destul de tare.
Continui pana ajunge la orgasm si nu se mai pate abtine sa nu strige, dar incerc sa ii acopar sunetul cu mana mea.
-Acum ma ierti? imi scot mana si imi ling degetele
-Da! imi baga o privire perversa
O iau de mana si ne asezam pe pat.
-Scuze, m-a cam luat un pic valul. spun eu rusinata
-E ok, mi-a placut. Esti sigura ca nu a auzit nimic mama ta? spune ea cu zambetul pe buze
-Sper ca nu. incep sa rad
Zambeste si ma ia in brate, sarutandu-ma apoi pe frunte. Ador asa mult saruturile pe frunte, ador asa mult cand ma tine in brate. Fiecare atingere a ei imi transmite atati de multi fiori, nimeni nu a reusit sa simt asta niciodata, e atat de speciala pentru mine, nici nu cred ca are idee.
-Te iubesc mult de tot Ema!
-Si eu te iubesc! ma saruta pe gura si zambeste
Scuze ca nu am mai postat de atata timp, am avut bacul, a trebuit sa invat, sa ma incerc din rasputeri ca sa il iau si sa am o nota cat de cat buna. Am trecut, m-am inscris la facultatea de psihologie si acum sper sa postez cat mai des.
Il scrisesem acest capitol de ceva vreme, nu il terminasem inca, dar am plecat in vacanta in Portugalia si cum toate capitolele prefer sa le scriu in Word, a ramas in Romania si acum a trebuit sa il rescriu din nou pentru ca sa postez ceva, pentru ca altfel ar fi trebuit sa astept pana in septembrie cand ma intorc acasa.
Sper sa ma intelegeti si sper sa ma iertati ca nu am mai scris nimic de cateva luni bune. Si va multumesc nespus de mult pentru cei 5.300 de cititori!!! Nu aveti idee ce mult ma bucur ca va place povestea asta! Va pup :*
CITEȘTI
Iubirea e iubire
Roman d'amourAmy da intamplator peste Ema, o fata noua ce s-a mutat recent in oras. Se imprietenesc, dar problema pe care o macina pe Amy este ca are impresia ca simte ceva pentru noua fata.