Dupa un an...

282 7 1
                                    

Da, da stiu, nu am mai postat de un an, ar trebui sa imi fie rusine. Nu, nu m-am lasat de scris si chiar daca o faceam nu puteam sa las aceasta carte neterminata pentru ca ar fi fost urat din partea mea. Intr-un an s-au intamplat multe, am schimbat 2 job-uri, acum sunt la al treilea, am fost in concediu, am lenevit, m-am maturizat (oarecum). De ce nu am mai postat? Ei bine, aveam in cap scenariul, trebuia doar sa il trec pe foaie si gata, dar nu simteam acea pofta de scris. Asa ca am asteptat momentul potrivit si iata ca acum a sosit

Am un bonus, chiar daca credeti ca am fost lenesa tot anul nu este chiar asa, v-am pregatit o noua carte intitulata "Un nou inceput" si voi posta primul capitol curand. Voi scrie in paralel ambele carti si sper sa va placa. Voi incerca sa postez mai des. Acum gata cu povestile si sa continuam...

Dupa una an...

Imi deschid ochii si simt mirosul Emei. Ma intorc in pat si o vad pe frumoasa mea iubita cum doarme atat de adanc. Este imbaracata cu un tricou larg de culoare alba, parul blond ciufulit ii acopera fata. Este atat de minunata, ma bucur atat de mult ca a ales sa stea cu mine si nu a plecat cu mama ei in Japonia. Par asa de egoista uneori, dar nu pot trai fara ea. Suntem de doi ani jumatate impreuna si pe zi ce trece o iubesc din ce in ce mai mult. Nu imi pot imagina viata fara ea, ea este motivul zambetului meu, ea este scopul vietii, ea este totul pentru mine. In tot acest timp, de cand sunt cu ea, am invatat ce inseamna cu adevarat iubirea. M-a facut sa vad viata cu alti ochi. Am trecut prin o groaza de lucruri impreuna, am trecut peste momente grele, peste zile proate, peste unele certuri, dar toate intamplarile astea ne-a facut sa ne apropiem mai mult una de alta.

Am terminat amandoua liceul cu bine, am luat bacul, ne-am inscris la facultate, eu sunt la facultatea de Management, iar ea de Jurnalism. Am luat amandoua carnetul de sofer, amadoua avem job-uri. Nu mai suntem acele doua fetite de ieri care se prosteau si nu stiau ce vreau de la viata. Asta nu inseamna ca suntem mereu serioase, ne jucam, ne prostim, ne enervam reciproc. Nu de mult ne-am mutat intr-o garsoniera, chiar daca nu este o casa mare, macar ma trezesc si ma culc langa ea si este tot ceea ce conteza.

- Iubirea mea, trezeste-te! Este ora 9! O imbratisez si o pupacesc toata

- Scumpete, mai lasa-ma inca 5 minute sa dorm. zice ea foarte somnoroasa

- Hai iubire, doar nu ai de gand sa stai toata ziua in pat. o scutur un pic si o descopar

- Este sambata, macar in weekend lasa-ma sa dorm pana cand vreau. isi trage patura peste cap

- Ok, cum vrei... Dar eu ti-am dat sansa sa te trezesti singura. ma urc peste ea si incep sa o gadil

- Amy.... S..stai... Nuu.. Nu ma mai gadila... Sunt treaza. se ridica in fund si incearca sa ma dea jos de pe ea

- Stiam ca asta o sa functioneze. Cobor de pe ea si o sarut pe gura. Sunt atenta la ochii ei, la fata ei, la parul ei si zambesc

- Ce-i? isi freaca ochii cu mana ca sa se trezeasca

- Nimic, dar esti asa de minunata dimineata. o sarut usor pe frunte si o imbratisez. Incepe sa zambeasca si trece la atac, gadilandu-ma si pe mine

- Em.. Ema... incep sa strig si rad foarte tare. Stai, nu ma mai gadila! Ma zbat si reusesc sa ii prind man, urcandu-ma din nou peste ea si sa o imobilizez, tinandu-i mainile deasupra capului.

- Ce o sa faci acum? se uita la mine cu o privire perversa si isi musca buza

Ma omoara cand are in cap perversiuni, nu pot sa ii rezist. Nu ii zic nimic si o sarut pe gat, muscand-o usor. Ea incepe sa scoata un mic gemat. Asa ma excita cand o aud gemand. Ii ating finut corpul. O ridic si ii dau tricoul jos, ramanand numai in chiloti, apoi ma ajuta si pe mine sa imi dau tricoul jos. Pilea mea este lipita de a ei, ador sa o simt sub mine. In timp ce ea ma saruta nebuneste ii ating sanii, ii strang in mana si ii masez sfarcurile. O sarut din nou pe gat, si ii musc usor urechea, apoi cobor la sani. Sunt atat de deliciosi, nu ma pot abtine sa nu ii ling si sa nu ii musc incet, incat sa scoata din nou un sunet de placere. Ii ating usor abdomenul si cobor pana ajung cu mana deasupra boxerilor rosi si incepand sa ii masez clitorisul. Incep sa cobor cu saruturile, pe sani, pe abdomen, pe linia boxerilor, apoi ii dau jos. O sarut usor pe pulpe, apoi ma indrept cu limba spre libia ei, lincand-o si muscand-o, jucandu-ma un pic inainte sa incep. Apoi incep sa ii ling clitorisul si sa il sug, in timp ce ea geme din ce in ce mai tare. Nu ma multumesc numa cu cateva gematuri, vreau sa tremure de placere, vreau sa urle in timp ce imi pronunta numele. In timp ce o ling, bag un deget in vagin si striga. Incep cu un ritm lent, apoi din ce in ce mai tare, stimulandu-I punctul G. Ema tipa, se incoarda, tremurandu-i tot corpul, avand mai un pic sa termine. Introduc inca un deget, sa fie mai intensa senzatia si ii ling clitul cu toata pofta mea. Ma ridic, sa o sarut, continuand sa ii stimulez punctul G. Ea isi pune mainile pe spatele meu si incepe sa ma zgarie. Ador cand face asta, ma excita mult. Apoi incepe si ea sa imi atinga clitorisul cu mana si incep sa gem incet. Introduce un deget in vaginul meu si mi-o da tare, neputand sa ma abtind sa strig de placere, avand riscul sa ne auda vecinii. Amandoua facem in acelas ritm si reusim sa terminam aproape in acelas timp, strigand amandoua la final.

Iubirea e iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum