Capitolul 2

46 5 1
                                    

Scene +18
*Jessie*
??:- Jessie trezeşte-te.
Deschid ochii cu greu. Capul parcă îmi vibra. Mă uit în jur. Nu e nimeni. Dar pot să jur că am auzit pe cineva strigându-mă. Poate mi s-a părut.
??:- Jessie...
Tresar. Această voce. E el. Mă uit speriată nebuneşte în jur.
Je:- C-cine e-e?
Nici un răspuns. Deodată în cameră apare o umbră. Umbra unui bărbat precum pare. Nu puteam să-i văd trăsăturile,dar îi vedeam ochii. Ochi roşii care mă priveau insistent. Tot corpul meu a înghețat de frică şi totuşi nu îmi puteam lua ochii de la acei ochi. Mă trec sudorile când îl văd apropiindu-se.
Je:-STOP!
Deodată uşa se deschide rapid, izbindu-se de perete.
Seh:- Jessie te simți bine?!
Umbra dispăruse. Sar din pat la Sehun în brațe. Izbucnesc în lacrimi. Sehun îmi mângâie spatele afectuos. Dar nimica nu mă poate calma . Mergem,mai degrabă mă cară Sehun,în sufragerie. Cum intru îmi apare o imagine în cap. Eram eu...încercând să-l ucid pe Sehun. Scutur încet din cap şi mă concentrez la Lay,care se pare că mă întrebase ceva.
Je:-Mai poți repeta încă odată?
Lay:- Ce căuta Floarea Călugărului acolo?
Je:-Ce floare? Aaa...floarea aceiaaaaaa.......
Privirea mea rămâne într-un punct fix. El...el e acolo. Mă priveşte. Încerc să spun ceva,dar nu ieşea niciun cuvânt. Membrii trupei se uitau nedumeriți la mine. Chanyeol îşi trece mâna prin fața ochilor mei,dar nu pot să-mi iau ochii de la....el. Umbra zâmbea. Stai văd bine?! Zâmbeşte. Mă ridic şi încerc să ajung la el. Dar dispare. Membrii se uită la mine ca la o nebună.
Je:-Voi nu l-ați văzut?!
Lu:- Ce să vedem?
Je:- O UMBRĂ! UN TIP CARE MĂ URMĂREŞTE!
Toți se uitau mască la mine.
Je:-Ştiți ceva uitați ce am zis! Mă duc la culcare!
Trântesc uşa nervoasă. Sunt atât de frustrată. Poate că sunt nebună! Ar trebuii să merg să îmi fac un control la cap. Mă întind. Nu adorm. Simt o mână mângâindu-mi umărul. Îmi întorc capul. Era Sehun. Mă privea îngrijorat.
Seh:- Jessie...
Îmi întorc şi încerc să-l evit. O lacrimă mi s-a scurs pe obraz. Sehun se pune deasupra mea. O mână era pe o parte a capului,iar cealaltă pe cealaltă parte a capului. Eu mă uit încontinuare în altă direcție. Îmi ia bărbia între degete şi mă fixează cu privirea.
Seh:-Ce se întâmplă cu tine?
Je:- Nimica...sunt doar obosită.
Sehun mă sărută. Îi răspund la sărut. Sărutul devine din ce în ce mai pasional. Coboară cu săruturule pe gât. Mă arcuiesc. O mână de a lui rătăcea pe sub tricoul meu dându-l jos. Mă aşez în fund cu spatele la el. Îmi dă părul la o parte. Simt furnicături prin tot corpul atunci când îmi sărută spatele până ce ajunge la sutien. Mi-l dă jos. Mă întorc cu fața la el. Sehun îşi muşcă buza inferioară. Îşi dă jos tricoul lăsându-şi la vedere pătrățelele. Mă pun deasupra lui în poziția de dominatoare. Îl sărut french. Mâna mea umbla pe abdomenul lui. Se opreşte la curea. Mă ridic şi mă dezbrac goală puşcă şi el face la fel. Se pune deasupra mea. Îmi dezmiardă ambii sâni. Apoi coboară la zona mea intimă. Gem puternic când îşi introduce prietenaşul în interiorul meu. După un timp cădem amândoi obosiți. Sehun mă ia în brațe şi adormim.

*Dimineața următoare*
,,Mega Wolf,Mega Wolf Auuu"
Mă scol. Răspund.
Je:- Alo?
??:-Bună dimineața. Directorul companiei vă roagă să veniți la companie.
Je:- Bine vin.
Mă îmbrac şi ies.
Chan:-Hei Jessie unde pleci?
Je:-La plimbare.
Chan:- La plimbare pe stomacul gol?
Je:-Mă grăbesc. Tre să plec.
Am ieşit într-un ritm alert. Intru în clădire şi dau ochii cu o doamnă zâmbăreață. Avea un zâmbet înfiorător.
??:- Bună ziua. Jessie nu?
Je:-Da.
??:- Urmează-mă directorul vrea să te întâlnească.
Am urmat-o. M-a lăsat într-o cameră în care erau doi tipi. Unul era înalt,slab şi purta ochelari,iar celălat era la costum şi era mai musculos. Tipul care era la costum a venit şi a dat mâna cu mine.
??:-Eu sunt directorul companiei,iar tu trebuie să fi Jessie.
Je:-Încântată.
D:- El este Alex,menegerul tău.
Je:- Mă bucur să vă cunosc.
D:- Aşa deci eu vă las să discutați.
Directorul a zâmbit şi a plecat. Menegerul m-a îndemnat să ne aşezăm pe canapea. Aşa am şi făcut.
Al:- Deci Jessie săptămâna asta vei avea un program încărcat.
Je:- Mai exact ce va trebuii să fac?
Al:- Azi vei poza alături dr o trupă cunoscută.
Je:- Cine e această trupă?
Al:-Este o surpriză. Plus că am rugat un membru dintr-o trupă să te ajute să scrii.
Je:- Să scriu?
Al:- Te va ajuta să scrii un cântec pentru lansarea ta.
Je:-Vă mulțumesc.
Al:- Te rog nu fi aşa formală cu mine. Zi-mi pe nume.
Je:- Bine...Alex.
Cineva bat la uşă.
Al:-Intră!
Intră.

M-am înecat cu salivă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am înecat cu salivă. Este G-dragon!
G:- Bună Alex. Tu trebuie să fi Jessie. Abia aştept să lucrăm împreună.
OMG! O să lucrez cu idolul meu! Mda îmi place trupa Bigbang. Dăm mâna. Îmi dă numărul său de telefon şi eu i-l dau pe al meu. Pleacă. Cred că mi s-au topit picioarele.
Al:- Oh o să întârziem!
Alex mă duce la o limuzină. Ajungem. O tipă mă întâmpină.
Al:-Aranjați-o rapid.
??:- Da domnule.
Mă ia şi cât ai zice peşte mă aflam pe un scaun în fața unei oglinzi ,care avea în jurul ei becuri aprinse. O tipă şi un tip au apărut. Tipa s-a ocupat de machiaj,iar tipul de păr. După 20 de minute am rămas uimită, când m-am văzut. Arătam...fabulos! Tipa a apărut cu o pereche de haine. M-am dus şi m-am schimbat. Ador hainele astea!
Am ieşit îndrumată de tipă. M-a condus până în sala unde aveam să pozez.
Al:- Arăți extraodinar!
Je:-Merci,deci acum îmi spui cu cine voi poza?
Al:- Nu acuma. Acum intră.
Aud nişte uşi deschizându-se. Aud mulți paşi. În cameră apăru Exo. Rămân mască,la fel şi ei. Ar fi trebuit să le spun...
Fotograful ne-a pus pe o pânză şi ne-a pus să pozăm. O poză a fost în grup,apoi am pozat cu fiecare membru în parte.

După patru ore obositoare fotograful ne-a dat pace

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După patru ore obositoare fotograful ne-a dat pace. Alex a venit şi mi-a zis că vorbim mai târziu. Am rămas doar eu şi cu membrii,care m-au încercuit.
Seh:-De ce nu ne-ai spus?
Je:- Păi...eu ....nu ştiu...mi-a fost ruşine.
Kai:-Ruşine?
Fețele lor s-au înseninat. Eu expir uşurată.
Suho:- Haideți la un suc.

Regina De Gheată 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum