*Jessie*
,,Mega Wolf,mega Wolf Auu"
Răspund.
Al:- Jessie trebuie să vii acuma!
Je:- Ce s-a întâmplat?
Al:-Piesa a avut un mare succes!
Închid şi sar din pat. Ies din casă,dar mă lovesc de o "gorilă".
Je:-Auci.
B:-Bună ziua.
Suho chiar nu a glumit ,când a spus că nu voi rămâne neînsoțită. Am plecat înspre companie.
??:- ESTE JESSIE!!!! AAAAAA!!!
O grămadă de oameni s-au năpustit asupra mea cu telefoanele pornite. Ce naiba?! Bodyguardul s-a pus în fața mea pentru a mă apăra. A îndreptat brațele înspre acei oameni pentru ai forța să se îndepărteze.
??:- Telefonul meu!
Un telefon era pe podea. Bodyguardul nu o lăsa să şi-l ia şi o tot împingea. Mă duc şi ridic telefonul şi i-l dau. Fața ei zâmbea necontrolat,şi eu îi zâmbesc la rândul meu. Bodyguardul m-a luat de acolo. Înainte să intru i-am auzit pe unii zicând ceva de genu:,,Mi-a plăcut la nebunie melodia ta!",,,Te iubim", ,,Eşti aşa de frumoasă"
Alex a apărut cu zâmbetul pe buze.
Al:-Felicitări! În numai 5 luni ai strâns peste 15 milioane vizionări şi peste două mii de likeuri şi comentarii!
Am rămas mască.
Je:-Nu pot să cred!
Țopăiam de fericire.
Al:-De asemenea ne-au sunat de la mai multe televiziuni. Vor să facă un interviu cu tine. Plus în seara asta vei merge la Mama Award şi vei cânta.
Je:- Alex asta e...CE MAI TARE ZI DIN VIAȚA MEA!
Îl îmbrățişez.
Al:- Ținuta ta a fost aleasă. Să fi la 20:00 la companie.
Je:- Îți mulțumesc!
Plec. O iau prin spate pentru a evita contacul cu fanii. Îl sun pe Sehun.
Je:-Sehun nu o să crezi ce mi s-a întâmplat!
Seh:-Ştiu. Vin acum să te iau şi o să mergem să sărbătorim doar noi.
Sehun a apărut. Sar la el în brațe şi el mă ridică şi face o piruetă cu mine. Îl sărut.
Je:-Deci unde mergem?
Seh:-Mergem la un restaurant.
Am mers pe jos.
Je:-Deci veți fi şi voi acolo?
Seh:- Sigur.
Je:-Am puține emoții.
Sehun mă ia de mâini şi mă poziționează în fața lui.
Seh:- Vei fi incredibilă.
Zâmbesc. Ne sărutăm. Între timp ajungem la restaurant. Era o atmosferă foarte romantică. Ne aşezăm față în față. După câteva ore a trebuit să ne despărțim,deoarece nu aveam voie să mergem împreună. Trist, aşa-i? M-am dus la companie şi m-am pregătit. Am intrat într-o limuzină albă cu doi bodyguarzi. Am ajuns în fața stadionului unde se țineau Premile Mama Award. În fața mea era un covor roşu,care ducea înspre locurile starurilor. Pe marginea covorului erau fotografi,care au început să fotografieze când am ieşit. Noroc că acel covor nu era lung,deoarece blițuirle puternice ale aparatelor foto mă orbeau. Am intrat. În compartimentul,să zicem,vedetelor. Erau multe mese şi scaune. M-am aşezat pe un scaun. În acea sală mai erau Girls Generation, Bts, BigBang,Ailee şi multe alte trupe. Exo nu era nicăieri.
G:- Hei Jessie.
G-Dragon a venit la mine şi m-a salutat zâmbind.
Je:- Hei.
G:-Mă bucur să te văd. Arăți extraodinar în seara asta.
Mă înroşesc.
Je:- Merci.
Nişte țipete feminine mi-au atras atenția. Trupa Exo a intrat. Toți aveau geci roşii strălucitoare. Au venit țintă la mine. A avut loc o îmbrățişare de grup, din care eu am ieşit aproape stoarsă. Ne-am aşezat. Sehun mă ținea de mână. Zâmbeam necontrolat. Pe şcenă au apărut,în aplauzele publicului,prezentatorii. Erau doi: un bărbat şi o femeie. Aveau cartonaşe în mână.
Pf(Prezentatorul-fată):- Ne bucurăm că ați venit în seara asta!
Spectacolul a început. Când toți cântăreții au terminat prezentatorii au zis:
- În seara aceasta mai avem un invitat special,care în 5 luni a reuşit să strângă peste 15 milioane de vizionări. Jessie!
Sar din reflex în picioare.
Seh:-Vei fi extraordinară. Zâmbesc. Păşesc înspre şcenă. Reflectorul s-a îndreptat asupra mea. Toata sala aplauda,fluiera şi urla. Zâmbesc. Iau un microfon şi începe musica. La început am fost timidă,dar după....(ASTA E JESSIE)
totul a decurs foarte bine. Totul a mers de la sine. Când am terminat publicul a început să aclame. Aclamările au durat 10 minute. Prezentatorii i-au rugat pe toți cântăreții să urce pe şcenă.
Pf:-În seara asta vom înmâna câteva premii.
Nu cred că voi primii,dar e ok. Exo au primit un premiu şi alți 3 de asemenea.
Pb:- Iar premiul pentru popularitate îi revine lui....JESSIE!
Confeti au căzut de sus. Eram şocată şi fericită în acelaşi timp. Publicul aplauda şi fluiera. Îmi iau premiul. Sehun a sărit din rând şi m-a luat pe sus şi m-a sărutat. Pe fundal se auzeau fanele urlând.
Je:- D.O. *Râd eu şi Sehun*
D.O ne-a aruncat confetii în cap.
Concertul a luat sfârşit. Primisem un mesaj de la Alex. Oare ce o vrea? Zice că mi-am uitat ceva la companie.
Je:- Băieți ne vedem acasă. Eu trebuie să merg la companie.
Seh:- Vin cu tine.
Je:- Ok.
Ne-am dus cu limuzina cu care am venit.
Seh:-Sunt atât de fericit pentru tine.
Je:-Şi eu pentru tine.
Deodată simt o durere acută de cap. Telefonul vibrează. Îl deschid. Un mesaj de la....el.
??:-Pot primii şi eu un autograf?
Sehun s-a îngrijorat instant şi mi-a luat telefonul,dar brusc maşina a scăpat de sub control şi s-a răsturnat. Ferestrele se sparseră. Şoferul era mort. Capul. Îmi țiuia. Sehun mă scoate de acolo.
Seh:- Cine e tipul ăsta?
Am început să plâng.
Je:-Nuştiu.
Brusc am simțit un miros pe care şi Sehun l-a simțit.Este el. Sehun m-a luat de mâna şi am rupt-o la fugă,dar brusc Sehun nu a mai fost capabil să se mişte.
Je:-Sehun!
Brusc am fost trântită la pământ.
Je:-TU!
Era el. Tot din cap până în picioare era îmbrăcat în piele. M-a luat de bluză şi m-a dezlipit un pic de pământ.
??:- Tu eşti a mea!
Brusc privirea lui se îndreaptă înspre Sehun. Rânjeşte. Îmi dă drumul. Sehun fierbea ,la propiu, de furie. Colții lui ieşeau la iveală,iar ochii erau sângerii.
El s-a dus înspre Sehun. Sehun era incapapil să se mişte cu toate că încerca. Sehun a început să urle. Mâna tipului era înfiptă în abdomenul lui.
Je:-NU!!
Mă ridic şi îi sar în cârcă. Îl muşc. Acest îi dă drumul,dar mâna lui ajunge la gâtul meu. Cum naiba?! A ajuns deasupra mea. Rânjeşte.
??:-Cum vrei tu să-ți salvezi iubițelul,dar am o veste pentru tine. Tu îmi aparții.
Je:- Nu îți aparțin! Dispari!
Dispare. Odată se întâmplă ce trebuie. Sehun?! Era căzut. De ce nu se vindecă rana?! Gemea de durere.
Îl iau în cârcă şi cu viteza de vampir ajungem acasă. Toți membrii amuțesc când ne văd.
Je:- LAY!
Îl pun pe masă. Sângera.
Lay:- De ce nu se vindecă!?
Je:- Nuştiu ne-a atacat acest tip şi l-a rănit pe Sehun!
Suho:- Acelaşi tip care te-a atacat şi pe tine?!
Je:-Îți zic mai târziu! Poți să-l ajuți Lay?!
Lay:-Da.
CITEȘTI
Regina De Gheată 2
AléatoireÎn prima carte Jessie,personajul principal,trece prin mai multe probe. Le trece cu succes şi a devenit vampir. La fel este şi Sehun din trupa de băieți EXO,a cărei membrii sunt tot vampiri. Sehun şi Jessie formează un cuplu,iar ce se întâmplă aflați...