Ruhsuz

408 25 12
                                    

YB geldiii. Vuhuu :3 Sonlara doğru saçmalamadım.Uykusuzum çünkü. ._.

Sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Ağlıyordum, gülüyordum, bağırıyordum, acı çekiyordum.Yani bir bok hissettiğim söylenemez. Sadece konuşmaya çalışıp göz yaşlarına boğuluyordum.

Debby ise sadece bana bakıyordu.Benim üzüldüğüm şey Taylor'un başkasıyla çıkması değil.Debby'ide üzecek. Kime yalan söylüyorum ben? Her şeye rağmen hala onu seviyorum ben.Ve o bunu anlamayacak kadar salak.

"Cara üzgünüm çok üzgünüm. "

Tabi canım öyledir, hıhı.

" Neden?"

"Sence ha sence?"

"Ne zamandır çıkıyorsunuz?" Söyleyemedi.Sorumu tekrarlayınca kendine geldi.

"2 ay."

O an tüm dünyamın temeli sarsılmıştı.

"Güzel."

"İyi değilsin sen Cara.Hem bak kendi isteğimle değil bunlar"

Telefonuna onu 'Aşkım' diye kaydetmende isteyerek değildi dimi? Evet canım anlıyorum evet.

"Nasıl oldu lan o zaman?!"Bu sefer cidden kızmıştım.

"Onun annesiyle benim babam evlenecekler." sözünü devam ettiremedi.

"Ne alaka?"

"Taylor bunu duyunca alkole sigaraya falan başlamış.Kafayı buluncada 'Onu istiyorum' demiş. Anneside beni zorla onunla çıkmaya başlattı.Taylor bundan sonrada alkole nede sigaraya elini bile sürmemiş. "

"Neden ayrılmadınız? Ve neden sana aşkım falan diyor ki o zaman?"

"Annesi bundan şüpheleniyor hep.Hani acaba birşeyler çevirip yeniden içkiye başlarmı diye.Aslında hala içiyor."

"Sana güveniyorum bak." Güvenilebileceğim tek kişi o çünkü.

Gülümsedi.

"Bak, eğer istersen Taylor'ı bir ara.Gelsin, hep beraber konuşalım.Ne dersin?Şu bebek olayınıda hallederiz hemde."

Tek kaşımı kaldırdım.Ne bebeği be? Ne bebeği?Bana tip tip bakmaya başladı.Yaklaşık 1 dakika sonra hamile olduğumu hatırladım.Çok salağım biliyorum.

"Ha şey unutmuşum hamile olduğumu. Bende jeton şimdi düştü. Biraz köşelide o yüzden."Gülmeye başladı.

"Tamam sorun değil.Çağıralım mı Taylor'u?"

"Peki"

"İlk önce düzgünce giyin.Kendine gel.Yüzünü falan yıka.Şu fotoğraflarıda koy yerine."

"Çöpemi atayım yani?"

"Off.Hayır tabikide.Ben koyarım sen git odana."

Bugün siyahlara bürünecektim.Günün rengi buydu kesinlikle.

Yukardan Debby'nin sesi geldi.

"Cara gel artık.Taylor geldi!"

Heyecandan ölecektim resmen.Utanıyordum cidden utanıyordum.

Aşağı indim yavaşça.

En kısık sesimle"Lütfen kareli gömlek giymesi  lütfen lütfen lütfeeeen."

Kareli gömlekli erkeklere zaafım var.Onu öyle görürsem anında üstüne atlayabilirim.

Kareli gömlek giymişti!! Biri beni tutsun.

"Cara"

"Taylor"

"Ca..Naber?" Debby birden atıldı.

"O konulara girme Taylor"

"Oww peki"

Durmadan doğru düzgün belli olmayan karnıma bakıyordu.Ne yani hamile olmak çok mu tuhaf?  Yani tamam bu yaşta tuhaf biraz kabul ediyorum. Debby uzun süre sessizlikten sonra yine daldı ortaya.

"Taylor Cara'nın hamile olduğundan haberin var dimi? Nasıl karşıladın peki?"

"Evet var. Sence nasıl karşılayabilirim? Benden değildir o.Kim becerdiyse onu ona gitsin."

Gözlerim faltaşı gibi açıldı. Elimi karnıma götürüp öylece durdum.

"Sen kendini ne sanıyorsun be? Şu kızın halini görmüyormusun? Kahrolmuş durumda.Sen hala 'Kim Becerdiyse Onu' diyorsun. Ulan piç, senden başka kimseyle olmadı o kafan basmıyormu?"

Kafayı yiyecektim.

"Ben odama gidiyorum siz ne yaparsanız yapın."Odama doğru çıkmaya başladım.Kapıyı kiletleyip, jilet aramaya başladım.Yaklaşık 3 dakika sonra buldum.Bileklerimi kesecektim.Nasıl bir duygusuzum ben bilmiyorum. Minicik bir cana bile kıyabiliyorum.Fakat  böyle bir babası olacağını bilseydi oda bileklerini keserdi.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.

Aşağıdan Taylor'un sesini duydum.

"E o zaman senlede ayrılalım?"

Aptal işte nolcak?Bir şey daha diyecekti ama Debby "Sus" diye bağırınca sustu.Benim sesimi duymuştu herhalde. En son kapının zorlanmasını duydum.Bileğimden akan kanlara baktıktan sonra gözlerimi kapadım.

AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin