Fazla Kıvırcık

287 22 7
                                    

Şimdiii ^^ Bu bölümdeki bazı yerlerde bana yardım eden Didem2989 ve WeAreMoonwalker'e Tenkyu veri maç :3

"Neden şaşırdın?"

"Harry Styles dedin salak.Kim o sence?"

Bir kaç saniye düşündükten sonra hatırladı.

"O omu?!"

Gözlerimi devirdim.Ne salak birşeydi.

"Evet." Dolabıma doğru gitti.En kısa elbisemi çıkarıp yatağa fırlattı.

"Amacın ne Debb?"

"Giy bunları"

Bune be?  Bu haldemi giyeceğim? He yavrum he.

"Olmaz"

"Giyeceksin"

Dışarı doğru iteleyip, kapıyı kilitledim. Tabikide bu elbiseyi giymeyecektim.

Bol bir t-shirt çıkarıp altıma bir pantalon geçirdim. Aşağı indiğimde Taylor ve Harry gelmişti.O nasıl bir yeşil gözdür lan. Oy dağlar oy. Of ya çok yakışıklı.

*** Debby'nin Gözünden ***

O elbiseyi giyseydi Taylor ondan soğuyacak bana kalacaktı. Keşke giyseydi.Taylor'u istiyorum.Eninde sonunda o benim olacak. Cara'da ne kadar salak.Dediğim herşeye kanıp, bana güveniyor. Aslında Harry ile kaynaşıyorlar bak bu çok iyi.Ki benim hala Taylor'la çıktığımı bilmiyor.

*** Cara'nın Gözünden ***

Debby durmadan Taylor'a kaş göz hareketi yapıyor.Taylorda gözlerini kocaman açıyordu. Ne oluyordu anlamamıştım.En sonunda ikisi mutfağa gittiler.Bende bir peçete daha almak için gittiğimde -keşke gitmeseydim- Taylor'la Debby? Napıyorlardı?Hı? Sizce? Güvendiğim iki kişidende en büyük kazığımı yemiştim.Öksürünce ikiside bana bakmaya başladı.E bi zahmet.

"Yok ya.Siz öpüşmenize devam edin canım ben böyle iyiyim.Hiç yani sorun yok hiç.Sıfır problem."

Büyük ihtimalle biraz bağırdım.Harry'de yanıma geldi. Kendimi tutamayıp omzuna yaslandım.Bunu sadece çok sevdiğim kişilere yapardım. Çok sevmiştim onu.Bana öyle bir güven veriyordu ki.Anlatılamaz.

"Cara iyi olduğuna emin misin?"

"İyiyim ve gidiyorum. "

"Nereye?"

"Hiç gitmek istemediğim bir yere."

Yani bara.Şuan hiçbir şey umrumda değil. Hamileyim evet.Umrumdamı hayır. (Çok acımasızım beeen.)

"Nereyee?"

"Bara Harry.Gel benimle."

Taylor birden atladı.

"Harry onunla bara gidersen senin o fazla kıvırcık saçlarını..." Kapıyı kapatıp dışarı çıktım.Harry tam arkamdaydı.

"Bence gelme sen. Kararımı değiştirdim. "

"Neden Carr?"

"Dışarıdaki insanlar.Seni görünce falan."

"Sorun yok. Ben hallederim."

"Pekala. "

"Fakat bana yardımcı olman lazım."

"Neden?"

"Yada bekle."

Kolumdan tutup beni arabasına doğru hızla çekiştirdi.Arabası bile seksi.

                     ***

Biri arkamdan tutup tip tip bana bakıyor şimdi bu kim ki?

"S-S-Seeen Harry Styles' ın sevgilisi değilmisin?!"

"Hayır değilim"

Ne alaka? Değilim kiiii.

"Ama ama siz...Sevişmişsiniz!"

Gözlerimi kocaman açıyorum.Demekki Harry'nin evinde uyanmamın sebebi buydu.

"Hayır canım."

"Hatta sevgilin Taylooorrrğğ!"

Bune biçim konuşma tarzı be?

"Hayıırr."

"Ama ben Taylor'a söyledim ki."

Hadi canım ciddi olamazsın.

"Umrumda değil."

Telefonum çaldı.Arayan Harry'di.Sıçtım kesinlikle.

"Alo?"

"Cara ya.Senle acilen konuşmamız gerekli. Çok acil. Sahile gelirmisin?"

"Peki geliyorum"

Nolmuştuki şimdi.Yandım kesin yandım öldüm bittim geberdim.

AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin