MEDYADA İKİZLERİN ANNE VE BABASI VAR
- ANNEEEEE al şu Kerem'i ya gene çizimlerime karışıyor
- Sus bak valla su dökerim çizimlerine, bana Kerem diyemezsin bir kere ABİ diyeceksin kaç defa söyleyeceğim
*Gizem işlerim var tatlım idare et azıcık.
- Off anne ya...
- Yaa bak gördünmü annem bile umursamıyor senin saçmasapan resimlerini :))
Sandalyemden hışımla kalktım
- Kerem kaç kaçabildiğin yere eğer kaçmazsan valla yolcam o sarı saçlarını!!
Sakin ol Gizem bir, iki,üç... ay yok olmuyor insanda huzur bırakmıyor bu be!!
- Keerreeemmm ,gel buraya yolcam o saçlarını bak burama kadar geldi artık ya yeterr.
- Gizem çekil git be benim bu hafta yüzme yarışmam var etrafa tırnak izli bir şekilde çıkamam yarışma geçsin sonra yolarsın ama saçlarıma dokunma .
- Of Kerem ya bi haftasonum vardı onuda mahvettin hem sen havuza girsene madem yarışman var. Ne diye benimle uğraşıyorsun.
- Peki, bak bu seferlik gidiyorum ama sırf yarışmam olduğu için haberin olsun.
Ohh beee sonunda kurtuldum derken yanağımdan öpüp koşar adım uzaklaştı. Her ne kadar sinirlendirsek de bir birimizi genede seviyoruz. Sonuçta kardeşiz değil mi? Olsun o kadar .
Odama gitmek için merdivenleri çıkarken Kerem merdivenlerden mayosunu giymiş bir şekilde iniyordu. Sanırım cidden bu yarışmayı önemsiyor. Odama geldikten sonra çizim yapmaya başlamadan önce telefonumdan ADELE-ROLLING IN THE DEEP'i açtım ve çizim yapmaya devam ettim.
● Bir buçuk saat sonra ●Annemin seslenmesiyle aşağıya indim.
* Gizem, Kerem'e de söyle Demirlere gideceğiz akşam yemeği için hazırlanın anneciğim şimdiden, oldu mu tatlım?
- Tamam annemm o iş bende Kerem'i de ben hazırlayacağım kendimde hazırlanacağım. Saat kaçta çıkacağız?
* Bir saat sonra falan çıkarız her halde. Zaten şu anda saat 18.30 ,19.30 da burada, salonda olun. Biz sizi baban ile burada bekliyor olacağız.
- Tamam anniş, sen bana güven ben ikimizide hazır halde getireceğim.
Kerem'i çağırmak için yukarıya çıkarken bir yandan da 'Keerreemm' diye bağırdım. Karşıdan "Efendimm sarışın " diye bağırdı. Keremden cevap gelene kadar zaten iki basamak kalmıştı o son iki basamağı da çıktıktan sonra Kerem'in odasına kapıyı çalmadan girdim. Direkt olarak dolabına yöneldim ve giyebileceği uygun birşeyler aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahane İkizler
Teen FictionRÖPORTAJ: KEREM: Gizem'in çizdiklerine her zaman saygı duyarım ama, neden erkek vücudu. Bir ABİ olarak erkek vücudu çizmesini istemiyorum. Eğer çizerse de o bölümü geçecek arkadaş... Yüzdükten sonra kızlara şekil yapıyormuşum, neymiş yapamazmışım...