MEDYA'DA MEŞUR KUZEN DEMİR VAR.
Babam arabayı park ettikten sonra arabadan inen ilk kişi ben oldum. Koşarak kapılarını çalmaya gittim. Ben kapıyı çalmış beklerken Keremler de bana yetişti. Kapıyı açan kişi Demir'in annesi yani Semra teyze'ydi. Bizim geldiğimizi görür görmez;
-Oooo hoş geldiniz, Gizem geç tatlım sen içeri, Demir salonda sizi bekliyor.
- Tamam teyzecik.
İçeriye geçmeden önce teyzemin yanaklarından öptüm. İçeriye sessizce koşar adım ilerlediğimde Demir koltukta oturuyordu ama sırtı bana dönük olduğu için beni görmedi.
Sesimi duyurmak için boğazımı temizledim;
- Kuzenn.🙂
Demir benim sesimi duyar duymaz ayağa kalktı.
- Gizemm. (Ve bir çarpık bakış) hoşgeldin en değerlimm.
Koşarak yanına gittim ve kocaman bir şekilde birbirimize sarıldık.
Size biraz Demir ile aramızdaki ilişkiden bahsedeyim;
Demir'le kardeş gibiyiz. Kerem ile her ne kadar aynı okulda olamasak da Demir ile aynı okuldayız ve bu yüzden çoğu zamanımı Demir ile geçiriyorum . Demir bizden 1 yaş büyük yani 17 yaşında . Demir bana küçüklüğümüzden beri en değerlimm diye seslenir. Dışarıya çıktığımızda herkes bizi ikiz sanıyordu ve hala daha öyle. Hatta okulun ilk günü, okula girdiğimizde tüm öğrenciler bizi ikiz sanmıştı. Kerem ile her ne kadar aynı burç olsak da (oğlak burcuyuz), Demir ile daha iyi anlaşıyoruz (başak burcu). Demir ile her yere gidiyoruz.Kerem yüzücü olduğu için sürekli çalışıyor ve beraber vakit geçirmek için çok az zamanımız oluyor ama hafta sonları bazen geziyoruz bazen de kendi kendimize evde takılıyoruz.
- Demir, hadi paşam siz biraz dışarı da ya da bahçede takılın biz de yemekleri hazırlayalım 1 saate yakın sürer.
- Tamam anne biz dışardayız o zaman.
- Tamam annem.
Kapıdan çıktıktan sonra Kerem;
- Ee kuzen nereye gidiyoruz?
- Bilmem, nereye gidelim?
- Bence şu ilerideki bisiklet parkına gidelim, sizce?
İkisi de beni onaylandıktan sonra yürümeye başladık zaten çok uzak olmadığı için en fazla 15 dakikada vardık. Ben hemen koşar adım bisikletleri yanına gittim.
- Abi bakar mısın?
Keremler de yavaş yavaş yürüyerek yanıma geldi.
- Efendim Gizem?
Kafamı çevirip Kerem'e baktım.Yüz ifadesinden ciddi olup olmadığını algılamaya çalıştım ama maalesef bayağı ciddi bakıyor.
-Kerem, canım ikizim benim, ben sana hiç abi dediğim görülmüş mü?
Atladın hemen.
- Ne bileyim kızım ya, öf bişey demedim tamam.
Biz bunları konuşurken Demir üç tane bisikleti birden bize doğru getirmeye çalışıyordu. Bu haline içten içe güldüm.
- Kerem gel alalım bisikletleri.
- Tamam hadi gel.
Deyip elini omuzlarımın üzerine koydu. Bisikletleri almaya gidene kadar aynı pozisyonda yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahane İkizler
Roman pour AdolescentsRÖPORTAJ: KEREM: Gizem'in çizdiklerine her zaman saygı duyarım ama, neden erkek vücudu. Bir ABİ olarak erkek vücudu çizmesini istemiyorum. Eğer çizerse de o bölümü geçecek arkadaş... Yüzdükten sonra kızlara şekil yapıyormuşum, neymiş yapamazmışım...