MEDYA DA , ŞEBEK İKİZLERİMİZİN GİYDİĞİ KIYAFETLER VAR
- Gizem hayırdır ne yapıyorsun, İkiz ?
- Annemden emir geldi , Demir'lere gidiyormuşuz bende seni hazırlayacağım sonra da kendim hazırlanacağım. Hiç olmaz falan deme tarzıma güvendiğini biliyorum ve zaten bir saatimiz var.
Kerem başta oflasada sonradan kabul etti.
- Ee seç madem Sarışın. Ne yapalım söyledik bir kere.
Kıyafetleri kurcalarken konuştum;
- Eeee Kerem bey ben yurt dışında iken ne yapacaksınız?
- Bilmem... bir dakika ne yurt dışı be, annemler biliyor mu, kaçacak mısın yoksa eğer kaçıyorsan hiç bir yere gidemezsin.
Kerem'in söylediklerine her ne kadar ağzım açık baksam da sonradan kelimeleri bir daha düşününce bu kelimelerin Kerem için normal olduğunu düşündüm.Eee sonuçta Kerem bu,beklerim.
- Kerem sakin ol ikiz okul ile birlikte gidiyoruz. Annemler de biliyor, kaçmıyorum yani merak etme.
- Tamam sorun yok o zaman da, ne zaman gidiyorsun?
- Haftaya cuma günü. Of bak yine kafam karıştı niye konuşturuyorsun beni?
- Ben mi? Sen konuşmaya başladın hani "ben yokken ne yapacaksın" falan dedin.
- Üf evet doğru, kafa mı bıraktın bende be!.
-Ya sabırr.
- Tamam neyse, bak al bakiyim şu tişörtü, onun altına da...heh bu olsun. Al bunu da, tamam oldu şimdi ben çıkıyorum sen giyin gel benim odama ben de kendime kıyafet seçeceğim, tamam mı?
- Tamam ikiz sağol :)
- Ne demek her zaman :))
Kerem'in odasından çıktıktan hemen sonra koşar adım odama girip dolabına yöneldim. Kolumda ki saate baktığımda yarım saat kaldığını gördüm. Kendi kendime;
- Ne yani yarım saattir Kerem'in odasında boşuna vakit mi geçirdim ben? Gerçi boşuna sayılmaz ama,Off neyse ya .
Gözüme kestirdiğim beyaz askılı tişörtü aldım. Pantolon bölümünü karıştırırken içeriye Kerem girdi.
- Olmuş mu?
- Çok güzel olmuş👍.
Dolaba yönelip biraz karıştırdıktan sonra elime iki tane pantolon aldım.
- Kerem hangi pantolon sence?
Elini çenesinin altına koydu ve biraz düşünüp sağ taraftakini gösterdi.
- Bu yırtmaçlı olan olsun bence daha uyumlu olur.
- Tamam o zaman hadi sen çık, ben hem giyineyim hem de makyajımı, saçımı falan yapiyim. Annemler salonda bizi bekliyorlar, oraya git istersen.
- Tamam. Ben salondayım o zaman.
- Tamam birazdan geliyorum.
- Bekliyoruz.
Kerem gittikten hemen sonra giyinip makyajımı yaptım. Banyo da fön makinesini bulduktan sonra saçlarımı düzleştirdim. Tekrar odama geçince elime ufak bir çanta alıp odadan çıktım. Aşağı indiğimde Babamlar beni görüp ayağa kalktılar ve kapıya doğru yürümeye başladılar. Arkalarından gittim. Arabaya binip yola çıktık.MERHABAA. KİTABI OKUDUKTAN SONRA OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN OLUR MU? BİRAZ İHTİYACIMIZ VAR BENCE,SİZCE?
OY VE YORUMLARINIZ İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜRLER...❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahane İkizler
Teen FictionRÖPORTAJ: KEREM: Gizem'in çizdiklerine her zaman saygı duyarım ama, neden erkek vücudu. Bir ABİ olarak erkek vücudu çizmesini istemiyorum. Eğer çizerse de o bölümü geçecek arkadaş... Yüzdükten sonra kızlara şekil yapıyormuşum, neymiş yapamazmışım...