Bloody eyes PT 1

52 7 9
                                    

"Het is goed gekomen" zegt bella trots. "Hoe weet je dat nou zo zeker" zegt Jacob verbaasd. Op dat moment kwam Edward binnen stormen met bloed aan zijn handen, rode ogen en een tissue in zijn linker hand. "Wat is er gebeurd Edward?!" zegt Bella met een hoge stem. Er viel een stilte. Bella rende naar  boven om te kijken of het goed ging met Renesmee. Ze rende haar kamer binnen en zag Renesmee op bed liggen met bloed in haar ogen en haar neus. "Renesmee! Edward! riep bella. Op dat moment stond Edward al achter Bella. Edward zei niks want hij was erg bang dat de Volturi misschien iets met Renesmee heeft gedaan. Jacob kwam pas later de kamer binnen. Edward zag dat de raam van Renesmee's kamer openstond. Toen Edward naar beneden keek zag hij een stukje van de Vulturi cape vast zitten aan een boom die verder op stond. "Shit" schreeuwt Edward. "WAT IS ER AAN DE HAND? WAT IS DIT? HET GAAT SLECHT MET HAAR!" riep Bella. "Ik haal Carlisle" zegt Jacob met een geschrokken stem. Bella begon te huilen. "Het was zeker weer die stomme Vulturi! Schreeuwt Bella. "Ik had beter op Renesmee moeten passen.." zegt Edward. "We moeten er snel iets aan doen Edward. Misschien hebben ze haar vergiftigd of iets". Zegt Bella met druppels op haar wangen. "Ik zal alles proberen Bella" zegt Edward weer. Bella snikte en ging op de grond zitten met haar rug tegen het bed van Renesmee. Carlisle kwam op dat moment de kamer binnen. "De volturi..." zegt Carlisle. "Wie moet het anders zijn?" zegt Edward weer. Carlisle hoorde Renesmee's hartslag niet meer. Niemand hoorde het niet meer.

Red DaysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu